Lobi: fijn dat de follikel aan de "goede" kant zit. Waarom 37.5 E weet ik niet. Ik begin aanstaande zondag met 75 E en dat is bij mijn weten 1 van de laagste dosissen in het IUI-traject. Ik heb overigens elke keer pas de eerste FM bij 10 of 11 dagen. Ik weet niet precies hoe het allemaal werkt maar zou een hogere dosis niet eerder zijn om meer follikels te stimuleren dan om de grootte te beeinvloeden?
Lobi, Nanette en MvD: net zoals bij Alex is 1 beebje mijn droom, maar ik kan me heel goed voorstellen dat jullie verdrietig zijn dat een tweede zo lang uitblijft (zou ik namelijk ook zijn).
Kristel: heel veel sterkte en zoals Alex en anderen al zeiden is het misschien verstandig om met een eigen psycholoog te gaan praten.
Ik weet wel waarom ik 37.5 krijg. Ik heb van mezelf wel een eisprong gehad (in het verleden). Daarom willen ze heel mild gaan stimuleren. Ook omdat ik natuurlijk maar een halve baarmoeder heb. Hij zei dat ie bij bijvoorbeeld 4 follikels natuurlijk niet zou ophogen, maar nu het er eentje was, had het wel gekund, om een extra boost te geven. Dus toch om de groei te stimuleren denk ik. Maar volgens mij is 11 mm op dag 8 wel oke, dus ik zag niet echt reden om op te hogen. Achteraf zei hij dat ie dat zelf ook niet zo vond. Maarja, dan zit je thuis/op het werk en ga je twijfelen (lees: malen) he
hey hey iedereen.. Hier zit de laatste lesdag er vandaag op! Heerlijk.. Nog wat vergaderingen ed volgende week en dan heerlijk heerlijk heerlijk vakantie.. @1e of 2e.. Ik ben me er enorm van bewust wat een ontzettende zegening mijn meiske is. Als wij nooit een 2e kindje zouden mogen krijgen, dan blijft het gevoel van dankbaarheid voor wat we wel hebben gekregen.. Het ging mij meer om mijn kleine beauty die een zusje heeft verzonnen en boos was omdat ik zei dat ze geen zusje had. Los daarvan in utopia.. zucht.. In utopia waren we allemaal in een poep en een scheet zwanger van een prachtig en gezond kindje.. En niet alleen in utopia ook in mijn mooiste dromen LIEFSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs
@lobi: ik heb nog aan je gedacht toen ik naar huis reed. Maar jij ook goed nieuws dus!! Wat fijn zeg!!! Nu hopen dat het eitje goed doorgroeit!
Mijn vader was ook zo lekker lomp van de week. We hadden het dus over de kinderwens, en hij zei: och, als het niet lukt, dan is dat toch niet zo erg? Dus ik zat: (ik moet wel even de voetnoot erbij zetten dat mijn pa HEEL nuchter is, en een beetje last heeft met z'n gevoelens uiten, dus hij bedoeld het goed) Dus ik zei: "ja, maar dat is mijn wens pap. Jij wenst toch ook dat je van je Menière (is een ziekte) af bent? Dan baal jij toch ook als dat niet gebeurd." En toen snapte hij het wel! En tja, ik zou ook echt al super blij zijn als ik 1 gezond kindje zou mogen krijgen. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat als je de wens voor een 2e hebt, je er super van baalt als dat niet lukt. Mijn zus heeft ook maar 1 kind, maar die zegt dat de wens voor een 2e kind toch anders is. Zij geeft als uitleg: "meer moeder dan moeder kun je niet worden".
Graag gedaan meis. Ik zat in de auto naar huis, en ik dacht: Goh, hoe zou het met M... gaan! Dus dat ik aan je dacht heeft in ieder geval geen slecht nieuws gebracht! Ja, heerlijk hè, die vader van mij.
Ja, dat vond ik ook! Mijn zus wil op zich wel heel graag een 2e kindje, maar ze heeft er ook vrede mee als het niet lukt. (zie haar uitspraak.. )
Vooral door blijven denken!! haha! En wat betreft je vader. Ik snap het ook wel weer hoor. Er zijn heel veel mensen die het niet kunnen begrijpen..
Ja, zij zijn wel actief aan het proberen, maar mijn zus is natuurlijk al 39. En ze heeft niet meer elke maand een eisprong enzo. En haar kindje is 11. En wat betreft mijn vader... Hij bedoeld het echt goed. Dat is zijn manier om positief te blijven. Maar het kwam er wel echt lomp uit!!
Ik hoop voor ze dat het alsnog lukt. Hun kindje is dus al 11! Hij/zij kan dat echt overal mee helpen mocht het nog lukken. Dat is ook wel bijzonder! En van je vader, ik snap het. Het is iig goed dat je weet hoe het zit en dat het goed en positief bedoeld is! Maarre,..wanneer moet jij nou weer terug ook alweer?
Ja, dat hoop ik ook hoor. Zou wel heel bijzonder zijn. Zou helemaal top zijn als we samen tegenlijk zwanger zouden zijn. O ja, en mijn zus heeft een zoontje. Justin. Ik moet morgenavond beginnen met ovutesten, en voor alle zekerheid zondag toch nog even terugkomen. (omdat volgens de echoscopiste niet iedere vrouw positieve ovulatie testen heeft, en ze willen het zekere voor het onzekere nemen) Wanneer moet jij weer terug?
Jaaa samen zwanger!! Zullen we dat gewoon doen?!? Spannend hoor! Ben benieuwd zondag!! Ik ga dinsdag weer! (of maandag. Ik kan zo even bellen of er nog plaats is)
Gaan we doen!! Ja, ik ben ook wel benieuwd zondag. Want dit eitje is in 2 dagen gewoon 4 mm gegroeid. Dat is wel veel. Jij maandag of dinsdag dus weer! Spannend hoor! Maar gaan ze nou IUI doen bij jou, als dit eitje zich goed ontwikkeld?