Spannend!!!! Wij gaan geen IUI doen. We mogen wel als we zouden willen, maar de gyn gaf aan dat het onze kansen waarschijnlijk niet zal vergroten. We hebben besloten het nog aan te kijken. Mocht het over een tijdje niet gelukt zijn, dan kunnen we altijd nog gaan iuien
Ik ga trouwens voor de zekerheid wel ovulatietesten doen. Mocht ie eerder positief zijn, dan ga ik bellen en hopelijk kan ik dan toch eerder komen.
Als de zwemmers van jouw man gewoon goed zijn, dan heeft IUI niet direct veel extra waarde nee. Maar nu weet je dus wel wanneer je "goed" kan klussen! Ik heb overigens de ovutestjes van Sensitest besteld. Ik hoorde daar veel goeds over, dus ik ben benieuwd...
Precies, dat zei de gyn dus ook! Sensitest zijn inderdaad goed! Werkten bij mij altijd prima. Nou weet ik het niet meer zeker, maar de testen die ik meekreeg van het Geertgen, zijn volgens mij ook van sensitest
In de brief van het zkh waar wij heen gaan stond dat je de Ovulady moest bestellen. Ja, daaaaaaaaaaaaag! Die kosten 25 euro per 6 stuks! Doen we dus ff niet. Wel fijn dat jullie die ovu testen mee hebben gekregen. Bij ons is dat voor eigen rekening. Nou meid, fijne avond, en geniet van je weekend!!
Haha dat zou ik dus ook ECHT niet doen! Weet trouwens niet of ik ze elke keer krijg hoor, maar vorige ronde wel ivm vakantie. Jij ook fijn weekend!!
Dat dacht ik dus ook! hahaha. Dank je! Ik hoef alleen morgenavond maar te werken, en de rest van het weekend ben ik vrij. Het moet niet gekker worden!
Eternity, Lobi, succes met de FM en eigroei! Kristel, niet te lang wachten met hulp inroepen hoor! Het is niets om je voor te schamen, wellicht kun je hulp krijgen, ook in huis? Hier gisteren naar de psych geweest en de dermatoloog. De psych was niet onaardig, maar de klik was er niet. We hoeven ook verder niet heen, maar hij ging wel een goed woordje voor ons doen bij de gyn waar we 28 juli heen moeten. En dan vnl over het feit dat we al zoveel verschillende dingen te horen hebben gekregen en beloftes niet zijn nagekomen én over het feit dat ze nog steeds zeuren over mijn bmi terwijl ik bijna 24 kilo ben afgevallen. We hebben ook tegen hem gezegd dat we de 3e miskraam hebben verzwegen. Gaan we ook tegen die gyn zeggen, want we willen nu ook chromosoomonderzoeken. Ben heeeeel benieuwd... Die dermatoloog echter, wat een schatje! Zo ontzettend leuk en lief! Is een duitser, met bijbehorend accent Denkt dat ik een reactie type 4 heb gekregen na de HSG. Gaat nu ook het hele europese pakket erbij testen, want wie weet komen we nog ergens achter wat we nu niet weten...zo grappig dat hij dat zei. Ik denk hmmm hij heeft alle menselijkheid zeker van de gyns die ernaast huizen afgesnoept...
Lieve lieve kriegel, ik sluit me bij Alex aan. Wil je een hele dikke knuffel geven. Juist waar je het zo nodig hebt om samen het ritme te vinden en samen de zorg te delen sta je er dus gewoon alleen voor, of bijna alleen voor........dat is zwaar meis. Kan je niet me time in lassen als je zoontje en dochtertje even naar ouders schoonouders zijn? Spreken na vak van mij snel weer af.
@mykelti: wat fijn dat je dermatoloog zo leuk en lief is! Wij hebben bij ons in 't ziekenhuis een neuroloog die ook een duitser is, en dat accent is echt TE grappig hè! Maar wel fijn dat je nu van allerlei testen krijgt! Ik hoop ook dat die psych wat kan betekenen voor je bij de gyn!
Wauw, je mag trots zijn op je kleine, grote vent. Hij doet het echt goed! Meijke: ik hoop dat je je huis snel verkocht hebt. Eternity: ik hoop dat je je heel snel weer beter voelt. Even een *knuffel* voor jou. Hopelijk lukt het allemaal deze mannd met de tp. Saskia: jeetje wat oneerlijk zeg! Eerst zo lang wachten en dan op het moment dat je hoop hebt.... Staat Oma alsnog op de stoep. Bah! :x Saffron: wat een leuke foto's; echt een foto modelletje. Ik hoop wel dat ze snel uit de fles wil gaan drinken en dat jij je weer snel helemaal top zal voelen. Wel dapper van je hoor, dat je toch weer aan het werk wilt gaan. MvD: wat pijnlijk lijkt me dat zeg als ze dat gaan vragen. Heel logisch natuurlijk en kinderen zijn nu eenmaal erg puur, maar makkelijk is het natuurlijk niet. Wat een opluchting dat alles goed gegaan is gisteren. Klinkt allemaal heel positief. leeftijdsverschil: bij ons zit tussen de 1e en 2e 2 1/2 jaar verschil en de keren dat die samen spelen zijn echt op een hand te tellen, terwijl ze allebei wel vaak (appart van elkaar) met de jongste spelen die 4 jaar jonger is dan de 2e. Karakter zegt meer dan leeftijd. Mykelti: wat vervelend dat je steeds zo'n kramp hebt; sterkte. Wat jammer dat er geen "klik" was met de psych. Maar hij gaat iig wel dingen voor jullie proberen te regelen, dus dat is dan wel weer positief. En gelukkig kent je dermatoloog wel menselijke hartelijkheid. Misschien kan hij aan de gyn's voordoen hoe dat werkt. Al met al lijkt me dat je toch een goed gevoel aan gisteren hebt over gehouden. Femme: wat een schatjes zijn het. En die vriendschap komt vast ook nog wel. Karine: heerlijk dat alles goed gaat met jullie zoontje. Voel je jezelf ook goed? Kristel: kan me voorstellen dat je je zo voelt. Het is ook niet niks wat er allemaal gebeurd nu. Zijn er wel mensen om je heen die je begrijpen en helpen? Ook een *dikke knuff* voor jou. Jippie: ik hoop zo dat je tijdens je verplichte vankantie kunt genieten van de wetenschap dat er een klein mensje in je groeit. Heel veel succes ook voor jou deze maand. Lobi: ik ben ook als enigkind opgegroeid en alhoewel ik het niet altijd leuk vond, heeft het wel geholpen dat mijn ouders er altijd eerlijk over zijn geweest. Ik wist bijv al vrij jong dat het 4 jaar heeft geduurd voordat mijn moeder zwanger raakte van mij en dat het daarna nooit meer gelukt is. Ik weet dat ze daar lang veel verdriet van heeft gehad, want ze wilde erg graag een groot gezin. Maar zoals ik al zei het helpt echt als je er eerlijk over bent naar je kind toe. Het zal jullie band verder versterken. (Dat is tenminste hoe ik het ervaren heb.) nanette: ik heb ook regelmatig een verzonnen broertje of zusje "gehad"; soms had ik dat even nodig. Zo lang het niet te ver ging, liet mijn moeder het zo. En nu lekker genieten van je vakantie Wanneer ga je ook alweer weg?
Twijfel dank je voor je woorden. Ik was al van plan er open en eerlijk over te zijn. Echter vind ik haar daar nu nog te jong voor. Misschien als de tijd daar is.. En mss ook niet als we tegen die tijd tóch een broertje of zusje mogen verwachten. Mykelti ik zou de raad van Suus uit t andere hok opvolgen denk ik..
Mykelt wat fijn voor je, en een klik moet je altijd hebben met je psych vind ik. Twijfel, spelen ze niet met elkaar joh......je zou juist zeggen.....hier zijn ze overigens nu al bezig met elkaar dus denk dat je over dat karakter wekl gelijk hebt, Eternity hoe staat het er bij jou voor? Suus lekker bijna vakantie Nanette, hoe is het met je? Lobi, oh natuurlijk twee en half, maar dat komt pas rond een jaar of vier denk ik. Hoop dat pleegzonen gauw opschiet zodat. Je je liefde kan gebruiken die je nu zo in overvloed hebt. Sanne, ga je nog op vakantie? Femme gaat het wat beter met je? Alex alweer in het traject? Iedereen die ik vergeet knuff
hey iedereen, wat is het weer een rustig dagje geweest hier in het hok.. Bij ons heeft mijn nichtje geslapen.. dochter van mijn zus. Dus vandaag heerlijk de stad in geweest enz,... Draakje hier heeft gebrult toen haat grote nicht weer weg was.. Echt hartverscheurend.. was zo schattig.. Verder merk ik wel dat de medicijnen wat in mijn hormoonspiegel doen. Heb vet last van mijn (.)(.) en ik weet dat het niet van een zw is want we hebben mijn eigemist.. en niet zo'n beetje ook.. Da's ook wel weer rustig, want nu wacht ik ook niet op mijn nod en nu hebben de tabletten enz even om goed in te werken en dan volgende maand hun werk te doen Hoewel dan zitten we op de camping.. Ik weet dat een peuter op 50cm afstand niet veel goeds betekend voor de klusmogelijkheden. zucht NOG MAAR EEN WEEKJE.. WOESJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Nanette hi hi.....hier slapen beide jongens ook naast ons.....maar ik hoef dan gelukkig nog niet op die manier te klussen. Medicijnen waarvoor? Eternity, niet lekker in je vel? Door de hormonen of het traject? Zie dat je wel weer je terugplaat Singapore hebt gehad klopt dat?
@Nette: ik zie haar al helemaal voor me, dikke tranen met tuiten! Goed dat je iets merkt van die medicijnen! @Eternity: dikke knuffel meis. Ga je nog iets leuks doen vandaag? Je bent vrij toch? Hier heerlijk geshopt gisteren, moest broeken hebben, want die zakken van mijn .... en dan had ik er al heel veel weggedaan. Hubby moet vandaag werken ivm onze vakantie woensdag, dus ik ga me lekker bezighouden met huis en koffers...
@goofy: singapore?? Hahahaha, volgens mij gaat er iets niet goed met het mobiel internetten. Ik weet niet precies waarom ik niet lekker in mijn vel zit... Ik word gewoon een beetje moe van al dat vechten overal voor, denk ik... Ik heb nog geen terugplaatsing gehad. Moet nog wachten op mijn ei. Maar die is uiteraard laat, zoals altijd. @nanette: aww, wat schattig, dat je draakje zo verdrietig was toen haar nichtje weg ging! Gaat het nu wel weer een beetje met haar? @mykelti: ik ben vandaag vrij ja. Ik heb om 12.50 weer een FM, en de rest van de dag wilde ik eigenlijk weinig gaan doen. Veel plezier met de voorbereidingen van je vakantie meid! Leuk is dat altijd hè.
@ Eternity: Sterkte straks met de FM.. Hoop dat ze goed gegroeid zijn! @ Mykelti: Heerlijk rustig aan de koffers inpakken Alvast veel plezier @ Nanette: GEWELDIG!!! Die meid zo zielig vanwege haar nichtje... Fijn dat de meds lijken te werken bij jou... Het klussen komt misschien nog wel goed aankomende maand op de camping Er leiden meer wegen naar Rome (hahaha ) @ Twijfel: Hier alles goed, voel me prima! Hoe is het met jou? Voel jij je nog oke? @ All: Knuf voor ieder die ik vergeet...(en die hem nodig heeft / wil )