Nieuw matras stinkt heel chemisch

Discussie in 'De lounge' gestart door Tamio, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik heb zaterdag voor mijn dochter een nieuw matras gekocht. Thuis het plastic eraf gehaald en het stinkt ontzettend chemisch. Ik durf mijn dochter er gewoon niet op te laten slapen. Zelfs met het raam open en de deur open stinkt de hele kamer ernaar. Het is ook niks minder geworden. Het is een polyether matras, deze heb ik wel vaker gehad maar nooit gehad dat het zo chemisch ruikt. Dit is toch niet normaal?

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    dat slijt echt wel. heb ik ook al weleens gehad. ons nieuwe bed hebben we nu dik 2 maanden en zelfs nu ruik ik het nog. goed luchten, meer kun je niet doen

3. Toetie froetie

Toetie froetie Niet meer actief

Ik heb ook een nieuw matras gekocht en die stonk ook zo, maar er stond ook bij dat je het 2 dagen goed moest laten luchten.
    En de vieze geur is nu zo goed als weg.

4. Tamio

Tamio Niet meer actief

Hè bah, na twee maanden nog? Lijkt me niet gezond :(. Dit stonk naar verbrand plastic, ik laat mijn dochter geen 10 uur per nacht in die chemische lucht liggen ;);)

Maar ik heb het matras net teruggebracht naar de winkel. De verkoper trok ook een vies gezicht toen hij eraan rook. Op de bon stond dat matrassen alleen op de dag van aankoop geruild kunnen worden maar het was gelukkig geen probleem, ik kreeg gewoon mijn geld terug. Dus nu op zoek naar een matras dat niet stinkt :)

5. Tamio

Tamio Niet meer actief

Het had twee dagen gelucht, ik had het zaterdag gekocht en de lucht was niks minder geworden.

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Inderdaad slijt wel ! Die van de ikea deed dat ook pfff, heb wel eerst de hoesen gewassen en dat hielp iets, nu 2 maand later is het weg :)

Deel Deze Pagina