Mooie foto's allemaal. Ik zal van de week eens kijken wat voor foto's ik nog heb liggen. Misschien vinden jullie het ook leuk om mee te doen met de foto-wedstrijd in een ander topic. http://www.zwangerschapspagina.nl/spelletjes-raadsels-puzzels/186722-foto-wedstrijd-deel-2-a-261.html Als het goed is wordt er vandaag een nieuw onderwerp gekozen om te fotograferen. De oude onderwerpen en spelregels staan op pagina 261.
Ik vind foto's maken ook leuk, maar hobby-fotograaf is een te groot woord. Ooit wil ik wel een cursus gaan doen om er meer mee te kunnen doen. Heb nu een EOS 400D met een Tamron 18-270 lens (omdat ik geen zin heb in lenzen wisselen) en heb er o.a. deze mee gemaakt (I love close-up ):
Hoi meiden! Wat een mooie foto's zie ik voorbij komen. Mijn vriend en ik vinden het allebei leuk om foto's te maken. Vooral van mijn dochtertje. Vaak gaan we een stuk wandelen en als we een mooie 'fotoplek' zien, stoppen we even om foto's te maken. Kan mezelf (of vriendlief) alleen 'by far' nog geen hobbyfotograaf noemen Ik kan nu geen foto's spammen (kan niet met de IPad ), dus zal even kijken of het morgen lukt Mijn avatar foto heb ik zelf gemaakt. Oja, kan iemand mij een link geven van een site waar ik een fotobewerkinsprogramma kan downloaden?
Leuk topic... Nog niet helemaal doorgelezen want ik ga nu lekker slapen maar kom van de week nog even koekeloeren... Ik heb sinds kort ook een studiootje met 3 lampen achtergrond. maar loop er nog een beetje mee te klooien, vind het lastig de juiste instellingen te vinden om met het juiste licht te werken... Misschien dat ik hier tips kan vinden... en dat we elkaar kunnen helpen... Werken jullie in je studiootje met een lichtmeter? En ik moet het doek nog even strijken... ook nog een hels karwei
Wat een leuk topic! Ik heb ook intensief foto's gemaakt voor de hobby tot ik zwanger raakte Nu doe ik inmiddels al 1,5 jaar bar weinig met m'n camera Af en toe eens een vriendendienst Ik doe voornamelijk dieren, soms mensen Ik zal morgen even foto's plaatsen, zit nu mobiel
Hoi, leuk topic en mooie foto's komen hier langs. Ik ben ook geinteresseerd in fotografie, maar heb er de laatste jaren helaas geen tijd meer voor gehad. @ liefkleintje: mooie foto's heb je op je site staan. Ziet er erg proffesioneel uit. Simpel en ontspannen houdingen. Zo te zien heb je daar echt je tijd voor genomen. Bij een aantal baby foto's zou ikzelf iets minder overbelichten of meer contrast gebruiken om iets meer details te kunnen zien. Maar dat is misschien gewoon persoonlijke voorkeur. Verder zijn ze erg mooi. Vooral die foto van dat meisje bij 'random voorbeeldjes'. @ Yenolah: mooie foto's staan er op je site. Erg gevarieerd.
Deze foto's zijn nog niet bewerkt. Nogmaals de vraag: wie heeft er een link van een site waar ik een fotobewerkingsprogramma kan downloaden?
wat leuk al die hobby meiden hier mijn broer is ook begonnen met foto's maken als hobby en heeft nu een succes bedrijfje als trouwfotograaf en doet er nu ook fotoshoots bij (kinderen, families, zwangerschap enz)
Dank voor je reactie!! Ik doe dat bewust, dat hele lichte! Ik hou d'r van! Is wel iets wat echt bij mijn stijl van fotograferen hoort!! Welke foto van het meisje bij random voorbeelden bedoel je? Omdat het random is staan daar elke keer andere foto's
Ik heb gisteren weer een fotoshoot gehad met een heerlijk mannetje van 10 maanden! Hij was zo vrolijk!! Aanstaande zaterdag heb ik er ook weer 2! Lekker druk dus! Maar voor mij is het ook meer als een hobby inmiddels!
Lijkt me zo heerlijk! je geld verdienen met iets wat je zo fijn vind.. Vaak werk je omdat het moet maar als je iets kan doen wat je helemaal geweldig vind is het haast geen werk meer Ik heb vandaag het zoontje van mijn nicht gefotografeerd.. Hij had er niet zo heel veel zin in hihihih.. Ben wel benieuwt hoe jij dat aanpakt als een kindje niet wil of na 3 foto's al geen zin meer heeft..