Ja, van een hobby is het nu uitgegroeid tot mijn eigen bedrijfje! Daar ben ik stiekem toch best trots op! Ik heb het na al die shoots (en dat zijn er errug veel!) pas 2x gehad dat een kindje echt niet wilde! Het ene kindje bleek ruim 39 graden koorts te hebben, dus was vrij logisch! Andere kindje was gewoon heeeeel eenkennig en wilde niks! Die komen dus later nog een keer terug! Verder lukt het eigenlijk altijd wel om kindjes aan het lachen te krijgen!
Ik heb daar nog wel eens moeite mee ( wordt al wat losser en doe wat gekker op goede manier dan he ) vaak lopen ze weg of zien ze iets wat veel interessanter is Hahaha..
hier ook hobby fotograve even een foto van gister van mijn zoontjes Bekijk bijlage 217700 Bekijk bijlage 217701
Meiden een vraagje.. ik wil graag een achtergrond kopen voor bij ons op zolder of in de woonkamer ( moet dus uit mekaar te halen zijn omdat ik nog geen echte ruimte heb) Dus wil graag tips wat voor systeem ik het beste kan kopen en waar.. Langzaam wil ik van alles bij mekaar sparen! dus tips zijn altijd welkom!! Binnekort ga ik mijn zwangere vriendin fotograferen.. ook daar zijn tips voor welkom! x
Falcon Eyes B4W Ophangsysteem, 4 rollen, wand/muur montage (296904) - Studio Accessoires bij CameraNU.nl of zoiets kan je de rollen oprollen maar ja dat blijf je wel zien natuurlijk
Ik hou ook heel erg van foto's maken al vind ik het wel leuker als het weer wat 'helderder' weer word deze heb ik vorige week gemaakt van me snoetje
ik heb hem voor als ik ergens foto's moet maken, dus een reisstudio zeg maar thuis heb ik zo''n ding voor aan de muur wie ik ook liet zien.
Deze had ik ook gezien idd!! Kunnen hier ook grotere rollen op?? Ik wil idd iets wat ik echt op kan ruimen want de zolder is onze slaapkamer met redelijk wt ruimte
schitterend!!!! nou kindjes wil ik ook wel proberen,probeer wel eens mijn dochtertje maar zonder succes! die krijg je op het juiste moment echt niet aan de lach ik heb wel een keer zwangerschap gedaan, totaal onervaren gewoon maar wat geprobeerd
Wow meiden, wat een geweldige foto's weer!!! Ik zie al wel dat ik toch meer moet proberen... Maar zo'n thuisstudio, dat zou me ook wel wat lijken Neemt dat veel ruimte in? Hoe breed is dat?
ik gebruik de zolder van een kennis ( a 11M2) of ik gebruik een muurtje in m'n huiskamer vlak naast het grote raam (verlichting)
Leuk zo n topic, heb al veel mooie foto s voorbij zien komen. ik heb net een nieuwe camera dus ben eigenlijk gewoon nog even aan t ontdekken. Hier een foto van mn zoontje(vond ik zelf erg goed gelukt)
Leuk topic dit!! Ik hou ook heel veel van fotograferen! heb m'n camera al zo'n 1,5 jaar, maar ben nog steeds druk met ontdekken! Heb namelijk nog totaal geen verstand van diafragma's, ISO, etc. Ben dus de handleiding maar eens goed aan het doorlezen *nooit eerder gedaan, ben ik altijd te eigenwijs voor, want 'jaja, ik weet het allemaal wel'*...niet dus Ik heb trouwens een Canon 450D.. en mijn lens is een SIGMA 18-200mm. Zijn er meerdere die deze camera ook hebben? Jullie maken allemaal zulke mooie foto's, ben lekker aan het mee kijken en mee lezen