Even mijn mening als hobbyfotograaf @mijn3ekindje; ik denk dat als je bij die 2e nog iets meer 'zakt' dat je een nog sterkere foto krijgt, doordat je dan op ooghoogte zit. Wel erg mooi qua kleur! @Femmy; Ik vind de foto van je kindje het mooist, mooie verlichting/ zo half in de schaduw. @Diaantje; ik ben dol op close-ups en vind die van jou erg mooi gelukt! Prachtig die sneeuw in combinatie met de zon.
Na het lezen (en kijken!) hier heb ik de accu van onze spiegelreflex ook maar weer eens in de lading gedaan. Nou heb ik echt totaal geen verstand van diafragma's en iso en zou daar graag meer over willen ler(z)en. Heeft een van jullie misschien een tip voor een handig boek? Wat een prachtige foto's zie ik hier voorbij komen!
Hoi meiden, Even mijn complimenten, wat een prachtige foto's komen er voorbij zeg! Ik ben zelf ook dol op foto's maken, maar vind het vooral leuk om op die manier het leven van mijn ukkie bij te houden en er albums van te maken.. Doe dit ook voor mezelf sinds ik een jaar of twaalf was, en hou het nog steeds bij in albums, dus echt ons leven in foto's.. Het is dus een compleet andere hobby als die van jullie, want bij mij gaat het niet perse om het fotograferen zelf, en ik maak ook echt niet zulke mooie foto's! Nou heb ik een vraag.. Omdat ik dus vooral van gebeurtenissen foto's maak, is dit ook vaak s'avonds.. En ik vind het erg vervelend dat met flits de sfeerverlichting totaal verloren gaat, en zonder flits de foto compleet bewogen is.. Hebben jullie hier tips voor? Ik ben nu op zoek naar een nieuwe camera, en heb op dit moment niet het geld over voor een spiegelreflex, dus zal weer een digitale camera halen. Is er misschien iets waar ik op moet letten dat op de camera zit, of zal ik dit altijd blijven houden met een digitale camera? Dank jullie wel alvast
@Handbalster, dank je wel!! Ik ben gek op close-up fotografie. In de toekomst wil ik een macro lens. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Hier ook 2 foto's die ik gemaakt heb. Heb een Sony a200 spiegel reflex camera ( kwaliteit word wel erg lelijk..)
Mooie foto's lady's. De buik met de klompjes had ik al eerder voor in zien komen volgens mij.. Maar wederom weer mooi!
Ik ben nog maar een beginneling maar vind het leuk om foto's te maken , ben alleen nog echt zoekende naar de goede functies enz.. heb een canon d1100 Bekijk bijlage 223128 Bekijk bijlage 223130
Paginalang ga je door met mij afpissen! Houd eens op daarmee. Niet dat het me raakt hoor, maar het verpest de sfeer zo. Ik geef gewoon mijn mening op foto's en geef antwoord op technische vragen. Als je daar moeite mee hebt, negeer je me maar, want dit is echt zwaar kinderachtig en irritant gedrag!