Nog meer hobby fotografen hier?

Discussie in 'De lounge' gestart door LittleMonsters, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Niemand ideetjes of tips? Liefs

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

had je berichtje gemist:)

mischien leuk om iets met het zand te doen schrijven of tekenen (hartjes natuurlijk) hun handen met zand en ringen.. schelpjes er bij..

ben beetje inspiratieloos geloof ik..

3. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Zoiets had ik ook bedacht ja, alleen willen ze zelf ook (helemaal) op de foto.. Dus dacht iets met een hart, maar is misschien te suf? Of ze naar me toe laten rennen.. Eigenlijk hoop ik op een mooie dag en dat ik ze gewoon lekker laat lopen en hem haar op laten tillen en het water uit lopen ofzo.... Maar ja.. Kaart moet binnenkort gemaakt worden, dus ben bang dat het niet geweldig weer is.. Dus andere ideeen zijn ook altijd welkom, hihi! Bedankt alvast!

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    - Op een winderige dag hen langs de waterlijn laten lopen en dan van de zijkant schieten (als ze lang haar heeft zie je dat mooi 'wapperen')
    - Zonsondergang en hen (kussend of naar de zon kijkend) tegen het licht in schieten
    - Zittend in het zand, iets voor hen in het zand geschreven (datum of namen ofzo)

Hm, ik heb geloof ik nogal afgezaagde ideeen, hahaha!
    Nou ja, wie weet dat je er toch iets mee kunt ;)

5. LittleMonsters

die van mij waren behoorlijk afgezaagt... maargoed denk ook niet dat je veel verder als dit soort ideetjes..

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Nee, daar heb je gelijk in. Meestal komt dat pas als je bezig bent; tenminste, das bij mij altijd zo. Dan bedenk ik van tevoren vanalles qua poses en opzetjes en als we dan foto's gaan schieten zijn de mooiste altijd de ter plekke bedachte shots :)

7. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Wat een mooie foto's zitten er tussen zeg! Leuk topic.
    Ik ben zelf niet zo van de studio foto's (het blijft gemaakt/geposeerd), meer van "catch the moment" en mooie natuurfoto's.
    Ik ben sinds een paar weken actief aan het fotograferen geslagen (canon power shot, niet heel interessant dus) en ik krijg er steeds meer plezier in en merk dat ik steeds vaker overal mijn camera mee naartoe neem.
    Verder nog een totale leek op fotografie gebied, ik doe het helemaal op gevoel dus geen idee van belichting, verlichting, fotoshop etc. Zeker iets waar ik me in de toekomst meer in ga verdiepen en tot dan is dit een leuk topic om te volgen!

8. LittleMonsters

precies.. vaak zie je dan een compleet plaatje en ben je in een andere sfeer

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Waaauw Hanneke wat een mooie studio!!
    Lijkt me echt gaaf om op die schommel te zitten!! Zouden vast mooie foto's zijn:)

Ik vind het wel jammer dat veel van jullie ver weg wonen, lijkt me wel leuk om 'model' te zitten:):):):)

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    thnx meiden! Ja, heb hier een beetje ideeën, maar je weet maar nooit! Heb idd hetzelfde 'probleem', van alles bedenken, maar er gebeurd wat anders.. Hou zelf niet van gemaakte foto's, dus liever gewoon lopen en ik schieten.. Maar misschien dat zij dat juist wel willen! Ach ja, is hun kaart (wel mijn foto, dus wil er wel achter staan)..

11. LittleMonsters

nog eff 2 plaatjes uit de ouwe doos.. 1 van mijn eerste foto's.. 07-2010

12. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @Mrsnuks, Wauw! die tweede vind ik heel mooi..
    wat voor een camera heb je eigenlijk?

13. LittleMonsters

Canon 400d.

Dank je wel. Het is net zon filmfiguurtje Hehehe. Het is zo jammer dat de foto zo klein is

14. LittleMonsters

15. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Die schildpadjes zijn ook mooi!
    Ik maak niet zo heel vaak vrije tijds foto's maar hier hebben jullie er 2

16. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    En nog 2 van een lieveheersbeestje

17. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Ik zal morgen ofzo ook nog even nachtfoto's erop zetten

18. LittleMonsters

Mooie foto's hoor.

Ik zou me wel meer in macro fotografie willen verdiepen maar heb niet de juiste middelen voor een goede macro foto.

19. LittleMonsters

vind de bovenste foto van het lieveheersbeestje erg leuk..

misschien een idee wat ik ga onthouden. als je het niet erg vind natuurlijk

20. LittleMonsters

en laatste dan maar het zelfde padje alleen wat ouder... het is rustig meiden.. niemand meer met leuke fototjes?

Deel Deze Pagina