Doe het altijd met het liniaaltje in CS Met je liniaaltje langs je horizon. Dan afbeelding => Bewerken => transformeren => vrije transformatie en dan op ok drukken. Ook dan moet je alleen nog je foto bijsnijden.
Wat is CS als ik vragen mag? Zou namelijk best graag een Photoshop programma willen hebben, eentje die niet meteen al te ingewikkeld is. Natuurlijk wel zo leuk als ik dingetjes zoals horizon in de toekomst zelf kan aanpassen.
Okee, zegt me helemaal NIKS! haha. Maar ga ook eens kijken waar ik zo'n programmaatje te pakken kan krijgen.
Ik vind deze trouwens ook op zich wel goed gelukt Benvanmiddag gewoon van van alles wat foto's gaan maken haha
Ik weet zeker dat je beter als dit kan.. Deze zijn dood en niet mooi meer als ze mooi in bloei staan kun je er mooie dingen mee! Misschien eens met bloemen aan de gang die je in huis heb? Of heb je geen bosje rozen of iets anders staan ? Probeer dan niet persee van boven af maar beetje gekanteld.. Niet precies in het midden maar laat een stukje links of rechts ruimte.. Zorg voor een rustige achtergrond.. Geen drukke dingen dan wordt je teveel afgeleid van het object waar het omgaat.. Zegt zei die vandaag allemaal foto's laat zien van hoe het niet moet hihihi..
Ja deze waren idd dood haha hebze in een tuin van een ander gemaakt Dus om effect foto's te krijgen met bloemen een beetje schuin maken?
Mooi is een subjectief begrip. Ik vind het gekozen en dus geziene onderwerp heel mooi. Alleen het gekozen standpunt minder en weinig contrast. Dus: door je knieen en nog eens terugkomen als de zon erover heen strijkt. Verder heel goed gezien: fotograferen begint met kijken!
Wat meer door de knieƫn.... Ik heb wel eens op mijn buik gelegen om een klein bloemetje te fotograferen.. Zie er veel mooie uit als vanaf boven..
Google eens bloemen fotografie.. Dan zul je zien wat ik bedoel.. Ben soms niet zo goed om dingen op papier te krijgen.. Kan af en toe nogal warrig over komen..
Hebben jullie wel eens Microsoft Office Picture Manager geprobeerd? Volgens mij heb je dat als je Office op je pc hebt. Klik een foto aan - rechter muisknop - Openen Met - Microsoft Office Picture Manager. Dan "Afbeelding bewerken" -Draaien en spiegelen en dan kun je per graad draaien. Daarna nog eens Afbeelding bewerken - Bijsnijden om de schuine stukken weg te snijden. Vergeet niet onder een andere naam op te slaan als je het origineel wilt bewaren.
Ja, daar kwam ik helaas te laat achter. Office picture management heb ik wel en daar doe ik soms ook wel wat mee. Naar mijn idee kan je daar alleen vrij weinig mee. Maar ga morgen meteen dat draaien en spiegelen eens proberen, kijken of je daar de horizon mee recht kan trekken, want neem aan dat je daar op doelde? Bedankt voor de tip.