ja ik doe het in mijn hand gewoon want heb geen statief of iets haha Ik vond ook zo leuk om collages te maken elke week van mijn zwangerschap... www.martin-isabel.nl
@Mrs nuke gaat op zich wel goed afgelopen dagen niet zo aan toe gekomen maar tis inderdaad heel duidelijk het licht wat hier te weinig binnen is..
ik had het wel met statief gedaan.. maar het is niet makkelijk! wat leuk zeg heb eff snel aantal foto's bekeken. ik heb ook een aantal buikfoto's maar die heeft mijn man gemaakt toen der tijd
Bekijk bijlage 225343 Bekijk bijlage 225344 mrs nuke: jhou zoontje zo mooi!!! echt mooie foto's!! Triskele: hele mooie ogen hebben jou kids!
leuke foto's wij gaan als het wat knapper weer wordt naar de dierentuin en dan gaat de camera zekers mee! de vlindertuin hier in de buurt is weer open dus daar ook maar even een bezoekje brengen.
foto 1 is te vlak belicht.. onderbelicht. ik had ook iets van de bovenkant gehaald ik zou voortal iets meer schouden mee schieten. foto 2 mis ik wat scherpte maar dat kan ook komen door verkleinen.. heb je na verscherpt?
die tweede is wel grappig maar verwacht toch van zo'n mooie kleur dat ie meer eruit springt zeg maar. De eerste vind ik niets, zoiezo dat groen leidt me af en dan staat haar gezichtje niet in de goede positie op de foto, daar kan je best eens mee spelen, als je dan bv een wazige achtergrond hebt en bv iets eruit wilt laten springen (ogen bv) dan mag best eens iets niet "correct" zijn qua positie maar bij deze doet het weinig...
agossie en dan toch nog stralen op de eerste foto... Deze had ik ook nog normaal ben ik niet zo van de hele serieuze foto's maar deze sprak me wel aan...
en ja het is uiteraard make up wat ze op heeft she loves her makeup haha, dus thuis lekker klooien mag... Bij die eerste foto van me vandaag dat ze allebei op de grond liggen is het denk ik wel mooier als ik die hartjes weghaal maar zo goed ben ik ook weer niet met photoshop... even proberen..
Dank jullie wel. Ik ben nog maar net begonnen met me iets meer te verdiepen in de camera dan alleen de auto stand. Foto's zijn totaal onbewerkt trouwens. Mooie foto's MsNuke.
Mocht het niet lukken en je wilt ze echt graag weg hebben wil ik je ook altijd helpen ben de beroerste niet
Er had iets meer licht in het gezicht mogen vallen. Mis ook wat scherpte maar dat kan door de site komen. Ik stel altijd scherp op de ogen. 2de had ik stukje van het bootje weg gehaald en wat meer kleur in gebracht Er lijkt nu een beetje een wit waasje over te hangen. Compo vind ik wel leuk!