door te doen krijg je weer nieuwe energie nieuwe ideeen.. dan ga je weer dingen zien die je eerst niet zag. en een paar leuke lachfoto's van je kleintje is heel leuk voor later hoor maargoed dat is persoonlijk ik vind het wel leuk om de expressies van mijn kleintje vast te leggen.. of dat nu een lach is of een grappig gezicht is voor mij leuk voor later voor hem ook en heb nu iets te doen
Ik zag dit topic al wel eens voorbij komen maar nog niet gelezen. Ook ik fotografeer graag maar heb er momenteel weinig puf voor. Ik schiet thuis wel veel plaatjes uiteraard maar ik vind niet de tijd om te bewerken etc. Ik ga het zo eens even doorlezen
Sony Centre, Berlijn, Duitsland Bekijk bijlage 225643 Mijn oudste dochter op 3-jarige leeftijd (nu bijna 11) Bekijk bijlage 225645
vanuit een rijdende auto (Sweet Grass, Montana, USA) Bekijk bijlage 225650 en een gletsjermeer (Lake Louise, Rocky Mountains, Alberta, Canada) Bekijk bijlage 225651
Mooie foto's! Ik heb zaterdag een curus bij de FVS in A'dam. Ben benieuwd of ze me wat meer kunnen bijbrengen.
Onder een gletsjer, tsja soms moet je je in bochten wringen om net even díé foto te maken Glacier National Parc, Rocky Mountains, Alberta, Canada Bekijk bijlage 225652 Verkeersspiegel. Soller, Mallorca Bekijk bijlage 225655
Mijn oudste twee op Vlieland Bekijk bijlage 225657 Een Turkse Vrouw Kornular, Inegöl, Turkije Bekijk bijlage 225658
Dit vind ik een mooie foto, ook omdat je in haar ogen ziet wat zij ziet: mij Al zal je dat nu niet goed kunnen zien omdat ie hier de foto's maar klein laat zien. Bekijk bijlage 225660 Mijn 3e een paar weekjes oud Bekijk bijlage 225666
Ik heb 16% van de landen op de wereld bezocht, aardig wat inderdaad En dan heb ik ook een nog foto's van een heleboel landen nog gewoon op rolletjes, die moet ik allemaal nog digitaliseren... Maar als aardrijkskundejuf kan ik natuurlijk niet, niet veel gezien hebben De laatste jaren niet veel meer gereisd. Ik kon in de jaren dat de oudsten klein waren nog wel veel reizen omdat de kinderen dan bij mijn ex waren. Maar nu we nog 3 kleintjes hebben lukt dat voorlopig niet zo ver meer, maar gelukkig is er in eigen land en de buurlanden ook heeeeel veel te zien . Jammer genoeg heb ik geen geld voor een goede camera, doe alles met mijn kodakje.
Dank je ik maak ook een heleboel niet mooie foto's hoor En ik weet maar heel weinig (bijna niks) van instellingen dus soms zie ik iets en dan denk ik: ow wauw dat moet op de foto en dan lukt het niet om het er goed op te krijgen en dan baal ik wel! Of dan rij ik ergens in de auto en dan denk ik: owww das mooi voor een foto, maar dan heb ik mijn toestel niet mee... bijv als ik ga (ging) werken dan heb je soms van die mooie ochtendluchten.
Is er niet aan af te zien hoor! Gaat ook meer om de creativiteit die je erin stopt kan je nog de beste Camorra hebben maar jij maakt de foto's de camera niet en Tuurlijk maakt een nieuwe camera mooiere foto's maar je moet het doen met de middelen die je hebt en dat doe je want ziet er puik uit! Maar dat heeft iedereen je laat nu eenmaal alleen de mooie zien ik tenminste Misschien her boekje nog eens lezen? Of heb je die niet meer? Ja die luchtfotos zijn altijd erg mooi ik tref dat ook altijd aan als ik niets bij me heb heel vervelend...
bedankt voor de tips, zo te lezen ga ik er ook verslaafd aan raken (het land) ik heb er altijd al wat mee gehad ook zo de amerikaanse oldtimers! ik ga het zeker proberen een zons op of ondergang! wat gaaf dat jullie een maand mochten meereizen zeg echt lief van je ouders!! voor de rest zag ik alweer een hoop nieuwe leuke foto's! leuk idee ook in die spiegel, dat moet je zo hebben he ideeen!
@Napoleon; veel mooie foto's, leuk! Die foto met die spiegel, die combinatie van zwart/wit en kleur, hoe doe je dat?
Hahaha, mijn ouders hebben met ons meegereisd Wij waren de reisleiders zeg maar, het was onze 6de amerikareis... Ik heb je blog even aan mijn favorieten toegevoegd, ga ik lekker lezen...(sorry, off-topic) verder, ik heb ook al weer gave foto's voorbij zien komen!!! Die van Lake Louise, en de gletsjer in Glacier, erg gaaf!!! Ik zie telkens iets over een fotowedstrijd voorbij komen, waar kan ik dat vinden??? Lijkt me ook wel leuk, dan heb je een gericht onderwerp om te fotograferen...
Dank je! Misschien heb ik na zaterdag weer wat materiaal om te posten. Totdan lees ik mee en geniet van jullie plaatjes!