Wauww!! prachtig die foto's! ik vind het zelf ook super leuk om te doen! alleen niet het geld voor de "perfecte" camera of studio.. maar met m'n simpele camera krijg ik toch ook mooie foto's.. (vind ik ) hier 2 foto's van mijn dochtertje, die ik zelf erg mooi vind!
jazeker een grote hobby!mooie foto's al! hier ook wat foto's van mij, de maan vind ik ook altijd een uitdaging;
ik heb een tijdje meegedaan op die ene site.. nu kijk ik alleen maar "ter inspiratie" naast de foto's van Mendel, en de rest durf ik niet meer te staan haha
ik heb nu de eos 400D al een tijd maar zolang je weet hoe je hem moet gebruiken kan je het beste eruit halen
is zeker ook mooi hoor! eerste foto iig de horizon rechtzetten, ik gebruik er een heel simpel programma voor!
hier ook eos 400 d standaart lensje 18 55 ja ze kunnen ook wel meer dan dat we denken maar het echt macro werk moet je toch wel ander lensje hebben
je hebt ondertussen de 600 of 650 al? als je hoort hoeveel megapixel die al heeft, lijkt me weleens leuk om te zien of je dan echt veel verschil hebt. moet je hem wel handmatig instellen, in het begin schoot ik het meeste op standaard maar nu niet meer, ik geloof dat ik een tamron lens erbij heb! moet hem alleen weer eens laten schoonmaken