moet ik dat recht zetten bewerken? of mn fototoestel recht houden? deze komen uit een rijdende auto hihi..
ook ik ben een hobby fotograaf alleen geen fotograaf die in een studio zit.. een te klein huisje ervoor
haha altjid proberen toestel recht te houden haha grapje hoor ik heb ook altijd schuine platen, ik zet het dan met een programma recht (rotate).
Ik denk dat ik al weer wie je bent in ene zie ik je onderschrift en kan ik me je herinneren van een forum
Ik fotografeer al sinds ik op mijn tiende een pentax kreeg van mijn vader (heb hem nog steeds). Ik wil me heel graag bezig gaan houden met portretfotografie, ben aan het sparen voor een nieuwe nikon body, maar ja zwanger he.. Heb verleden jaar voor op mijn werk de foto's aangeleverd voor de schoolgids met een behoorlijke opgave, ben daar best trots op. Het ontwerpbureau die de gids gemaakt heeft konden meer met mijn foto's dan met die van de professionele fotograaf het jaar daarvoor.. Dus doe blijkbaar iets goed Ik ben echt van de lucky shots, vind het gewoon echt heel leuk om met lichtinval en perspectief te spelen.
pfoee ik heb nu adope reader fotoshop gedownload maar das lastiger dan ik dacht haha Ik wil mn achtergrond veranderen van een foto maar dat lukt me nog niet haha
ik vind het ook leuk om foto's te maken. Ik doe meestal maar wat en kijk dan wat er leuk is. Ik maak de foto's gewoon in mijn huiskamer. Ik zal zo even wat spammen. Onderstaande foto was ook thuis. Was samen met een vriendin wat aan het kijken wat leuk zou zijn. Zij heeft inmiddels wel een kleine studio thuis.