Echt hele mooie foto's zitten er tussen. Sommigen lijken wel prffesioneel. Het lijkt me ook wel leuk om een studio aan huis te hebben, maar dan krijg ik het gevoel dat het "vrije" eraf is. En dat spul is niet goedkoop. Ik doe het echt gewoon omdat ik het leuk vind en dus gratis. Binnenkort komen er weer buren foto's maken. Die kinderen zijn bekend hier en kennen mij ook en dat makt het zo relaxt. Ik bewerk ze eventueel en stuur ze online door naar de eigenaar. Die kan er dan mee doen wat ze willen.
Om welke anders site gaat het? Ben wel benieuwd. Ik hou ook erg van fotografie maar moet nog veel oefenen. Ik heb vroeger toen ik op school zat zelf zwart wit foto's ontwikkeld en dat is helemaal super om te doen.
Mijn schoonzusje is al vaak bij mij langs gekomen om een "fotoshoot". En dit keer ook een "fotoshoot" gehad met mijn zwager en vriendin. Tis zo leuk om het te doen. Maar ik moet eerst nog wat oefenen voordat ik hele grote bedragen ga vragen. Ik wil het nu nog doen met mond op mond reclame. Maar blijkbaar maak ik nog niet zulke mooie foto's dat ze naar me toe komen haha..
Dat is zo moeilijk hier bijvoorbeeld zitten er al 3 mensen die het voor geld doen en ook een mooie studio hebben.. Nou dan kom ik aan.. Hier ook mond op mond reclame familie vrienden.. Vaak vragen ze ook wat krijg je van me maar durf dan ook niets te vragen heheh
Leuk topic zeg!!! Ik vind fotografie ook geweldig en heb ook al wat cursussen gevolgd! Binnenkort mijn vriendin die zwanger is op de foto zetten! Bekijk bijlage 217281 Zal nog even andere foto's opzoeken maar die staan niet op de computer maar op externe harde schijf
Wat een leuk topic!! Heb al heel veel leuke foto's voorbij zien komen. Ik fotografeer ook, staat alleen nu op een heel laag pitje ivm ruimte- en tijdgebrek. Zal zo even wat foto's plaatsen!
ja ik snap het, hier ook! nu vraag ik wel aan mijn schoonzusje geld, die kwam bijna elke week haha.. dus daar vraag klein bedrag voor... er gaat veel tijd in zitten! Ik weet niet welke mijn laatste foto is geweest. te lang er niet op gezeten. Maar eerlijk gezegd, denk ik dat je iemand anders voor je hebt. xx
Hallo dames, ik vind het ook erg leuk om te fotograferen (durf mezelf nog geen hobbyfotograaf te noemen, hahaha). Vorig jaar heb ik een cursus digitale fotografie gevolgd en ik stond versteld van mezelf... Helaas heb ik niet zo'n creatieve geest, maar ik probeer toch wel om er iets bijzonders van te maken. Zo ben ik laatst voor het eerst met lightroom bezig geweest en werden de standaard plaatjes toch wel bijzonder. Zal kijken of ik wat foto's kan plaatsen... Deze foto's zijn wel bewerkt, maar dat lijkt me wel duidelijk...
denk het ook dan.. maar ben wel benieuwt wie jij bent hahah niet eerlijk als ik straks het kamertje voor elkaar heb en het ziet er een beetje geloofwaardiger uit ga ik maar eens kijken hoe en de wat..
mooie foto's hoor allemaal! ik ben ook vaak aan het spelen met licht.. toevallig ben ik zaterdag ook bezig geweest met donker en licht licht het is niet makkelijk de juiste verlichting te vinden uit eindelijk heb ik wel een paar mooie foto's kunnen schieten met mezelf als model hahah lekker in me eentje knutselen geen model wat op je wacht heerlijk
Wat een leuk topic, wat een mooie foto's ook zeg! Nu ik hier toch ben: vrijdag moet mijn vrouw foto's maken, een bruidsreportage, want ze vinden een echte fotograaf te duur. Ze heeft zo iets nog nooit gedaan, hebben jullie nog goeie tips? Ze heeft wel zo'n ingewikkeld fototoestel, een NIKON D70s (waar ik alleen maar wat mee kan als 'ie op automatisch staat)
Ik heb eigenlijk me nog nooit bezig gehouden met bruidsfotografie dus tips heb ik niet echt voor je. Niet vol tegen licht maar at zijn een beetje de standaard dingen die je als hobby fotograaf wel weet..