Nog meer hondenpoep ...

Discussie in 'De lounge' gestart door Katja77, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Had de drol opgeraapt en ook nog is achter der aan gegooit. Ziek mens. Puppies zijn met kleine kinderen en moet je ook alles leren. Je slaat een kind wat net zindelijk is en in der broek plast toch ook niet van der stoel af. Heb een hekel aan hondepoep wat blijft liggen maar als je een zakje hebt is er toch niks aan de hand

2. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    eigen schuld, dikke bult ( in dit geval; vieze tenen )
    hahahaha net goed!

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik vind zeker binnen de bebouwde kom dat ze dat ook best mogen opruimen, zeker als je met je paard door een woonwijk wilt lopen. Blijft ook kei lang liggen.

Ik heb ook een ontzettende hekel aan hondenpoep (niet aan honden ;)) , maar wat die vrouw deed sloeg nergens op. Je moet wel de kans krijgen om het op te ruimen en bij zo`n jong beestje kun je verwachten dat ze nog niet helemaal zindelijk is. Als jij het als baasje het op ruimt is er niets aan de hand.

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik had dat wijf, meer kan ik er niet van maken!!, van dr fiets afgetrokken! Schandalig gedrag!:x

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou zoals jij het nu neerzet had ze er met haar gezicht in moeten vallen..als je nu zou weglopen en ze zou jou aanspreken oke maar dit is echt gelijk overgaan tot actie!

ik vind dat gezeur over hondenpoep (soms!!) soms echt zo lachwekkend, vaak zitten er ook kattenmensen tussen waar hun kat lekker tekeer gaat in andere tuinen etc :)

Nee ik vind dat ze best strenger mogen optreden, gewoon bekeuren die hap...Alles opruimen klaar.
    helaas gebeurt dit niet altijd, snap de frustratie wel maar hoor altijd die rot honden etc...ze vergeten 1 ding, die honden hebben ook een baasje en hebben zelf vaak ook katten :)

6. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha net goed!

Mijn hond poept in principe alleen op de uitlaatstrook, maar heb altijd zakjes bij voor het geval dat het toch eens op de stoep, op straat, in een perkje gebeurt (zelden dus).

En dan zie je inderdaad 5 meter verder een drol van een andere hond liggen... zucht...

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whahahah ze kan toch zzien dat je het aan het opruimen bent!
    En terecht dat ze stront tussen dr tenen had...

8. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Daar moet je nog je best voor doen ook, om rijdend op een fiets met je tenen door een hondedrol te schuiven... wat een aso om een pup te willen schoppen!

Al moet ik zeggen dat sommige hondenbezitters (niet TS!) het bloed onder je nagels vandaan halen. Lief vertelde nog: hij heeft al vaker in een drol gestaan tussen de geparkeerde auto's in onze straat. Van de week zag hij een hond tussen de auto's poepen en het baasje maakte geen enkele aanstalten het op te ruimen. Toen hij hier wat van zei, kreeg hij te horen dat hij zich er niet mee moest bemoeien en "het wel weg zou spoelen als het weer zou gaan regenen"! Tsja, zo verpest je het wel voor de andere hondenbezitters.

Deel Deze Pagina