Hallo, Ik ben een jonge meid die dit jaar 22 wordt en mijn vriend is bijna 24. We zijn al 6,5 jaar samen en we hebben eind 2011 een huis gekocht waar we ons al helemaal thuis voelen. Ook zijn we van plan dit jaar te trouwen, maar omdat ik het niet groots wil doen zou ik het liefst gratis trouwen op een maandag ochtend, het gaat ons maar om het papiertje en de voordelen die het heeft voor het huis en een kindje! Ik heb eergisteren mijn laatste pil gehad, ben gewoon midden in de strip gestopt... Ben me nog helemaal in aan het lezen over de termen die jullie af en toe gebruiken haha, maar komt goed! Erg leuk forum! Succes allemaal, Groet Suus.
Hallo Jonge moeders! Ik ben 20 jaar en mijn vriend is net 24 jaar geworden. We wonen 2 jaar samen,zijn in totaal bijna 6 jaar samen en gaan dit jaar trouwen. We willen in juli beginnen voor ons eerste kindje. Ik stop wel 3 maand eerder met de pil ,zodat mijn lichaam alvast kan ontpillen voor het echte ''werk'' ! De wens is er voor ons beiden al een lange tijd ,maar ivm school ,huis en trouwen hebben we het(met moeite) uitgesteld. Hadden jullie ook periodes dat het gevoel sterker was dat je niet wachten tot je kon beginnen!? Wat een ontzettend naar gevoel, maar nu kan ik al bijna gaan aftellen =) Succes allemaal met het zwanger worden en diegene die zwanger zijn gefeliciteerd en natuurlijk allemaal een fijne zwangerschap toegewenst! Liefs!
he meis las toevallig je berichtje in dit topic. zijn jullie al bezig voor een 4e? ik moet even afwachten, moet morgen even testen. zit nu onderhand al op dag 114 of 115 en ik weet haast 100procent zeker dat ik 2 weken geleden me eisprong heb gehad. Tot op heden nog helemaal niks dus ben benieuwd! Ik ken je van een ander topic (me naam is veranderd maar als je na dat topic gaat dan weet je het wel weer haha)
hoi meiden, ik ben denise, 23 jaar oud en wij zijn bezig voor een 2e wondertje! inmiddels een dochtertje van 2 jaar en 4 maanden oud dus ik was ook aardig vroeg! maar het is O zo leuk!
Ja...zeker herkenbaar! Heb er al 2 jaar 'last' van, maar een tijdje geleden is het echt weer gaan kriebelen. Toen ik ook nog eens hoorde dat mijn beste vriendin tante gaat worden (en we dus verplicht babykleertjes moesten kijken !) was het voor mij duidelijk... Wij hadden ook afgesproken eind juni met de pil te stoppen, maar laatst zei mijn vriend: 'koop toch maar geen nieuwe pilstrip....laten we ervoor gaan'! Best wel spannend, maar wat mij betreft mag het avontuur beginnen Succes, hoop dat je snel zwanger mag zijn!
ha meiden, Ook ik was 23 toen we begonnen met onze wens. Helaas wordt ik in maart alweer 27 en nog steeds geen kindje hier... Zo kan het helaas ook gaan. Maar hoop voor jullie allemaal dat jullie niet de medische malle molen (MMM) inhoeven!!! Veel succes!
ik ben 23 wordt volgende week woe 15e 24 jaar en mijn man is 28..we zijn 4 jaar samen en net half jaar getrouwd..en kijk mijn banner..dus hier ook een jonge moeder
wauw, zo jong en dan zo veel kindjes al!! Gezellig! Hier ook een bewust jonge moeder. Ik ben 22 en mijn man is 24. Wij zijn 6 weekjes geleden papa en mama geworden van Sophie. Heerlijk!! We hebben een heel leuk koophuisje en beiden een vast contract. Wel zijn wij in onze vriendengroep ook écht de eersten. En hoewel iedereen dat heel leuk vind, is dat toch lastig! alleen mijn beste vriendinnetje kan ik alles mee delen: Zij is in oktober bevallen, ook van een meisje. Ze woont alleen 1,5 uur rijden verderop waardoor we elkaar alleen via internet of de telefoon spreken. Maar het jong moeder zijn vind ik heerlijk! En wat ook leuk is, is dat zowel mijn ouders als mijn schoonouders jong opa en oma zijn. Die genieten met volle teugen van hun eerste kleinkindje!
Wow geweldig zeg, gefeliciteerd ! Leuk om te horen dat er zoveel jonge (aanstaande) moeders zijn....Geniet maar van je zwangerschap!
Hoi meiden! Lijkt me gezellig om hier ook mee te kletsen. Altijd fijn om lekker anoniem te kletsen met andere meiden en ervaringen uit te wisselen. Ik ben ook benieuwd naar jullie verhalen. Ik ben 21 jaar en mijn vriend is 26, we wonen nu bijna 1 jaar samen en hebben al 5 jaar een relatie. Enkele maanden geleden besloten dat we ook hopen zwanger te worden in 2012. Deze maand slik ik nog de pil (en foliumzuur) en rond 1 maart stop ik met de pil. Kan haast niet wachten! Wat zijn jullie ervaringen met 'ontpillen'? Ciao!
Ik begrijp je helemaal! Mijn nicht en neef hebben een klein ventje gekregen,zo schattig!! dus dan mag ik af en toe ook even tussen de babykleertjes kijken Heb op mijn werk ook vaak kindjes vast en vind dat super leuk,maar soms ook wel moeilijk,omdat ik zelf nog even moet wachten..In Oktober gaan we trouwen en met de jurk dat ik heb uitgezocht kan ik echt geen buik hebben! Wat fijn dat je vriend er ook helemaal mee in stemt! Echt een verassing om eerder te stoppen of niet? En nu hopen dat het snel raak is!
Hier nog een jonge mama. Ik was 22 toen de jongste geboren is. En zal 24 zijn wanneer onze tweede ter wereld komt. Ik vind het erg fijn om jong mama te zijn! Heb er geen moment spijt van!!!
Zeker een leuke verassing ja! Nu maar hopen dat het ontpillen snel gaat en mijn cyclus er ook zin in heeft haha Een bruiloft lijkt me anders ook iets geweldigs om naar uit te kijken...! Geniet van die voorpret en daarna hopelijk zo snel mogelijk een dikke buik
Hai, ik heb maandag mijn laatste pil gehad en ben midden in de strip gestopt. Ik heb last van buik 'krampen', alsof ik ongesteld noet worden.. Ik moet dus mijn hele cyclus opnieuw leren kennen na 6 jaar de pil. Ben benieuwd hoe en wat! Slik tevens wel al de pilletjes van 'Etos zwanger worden' Groet!
Hallo, Ik ben een moeder van 26 met een zoon van 1 jaar oud.. en we willen graag nog een baby.. ik hoop er 3 te hebben voor mn 30ste en dan klaar te zijn. Mijn zus ik 27 en heeft er 3 .. 7, 6 en 4 .. mijn moeder had en op haar 21ste 4 en later nog 2 ... allemaal jonge moeders. en allemaal geniet er we ervan en ik denk dat leeftijd niet van belang is... zolang het maar je eigen keus is.. moederschap kun je je niet op voorbereiden alleen naar verlangen .. als het er eenmaal is ik het een en al gevoel.. en geloof me het is echt standje automatische piloot voor een mama
hallo, Ook ik hoop jong moeder te worden. ik ben december gestopt met de pil, toen was ik 23 morgen wordt ik 24. ook mijn man is 24 We gaan in maart 7 jaar met elkaar wonen 3 bijna 4 jaar samen, en zijn anderhalf jaar geleden getrouwd. En nu hopen we dat we onze geluk met een baby mogen delen. mijn cyclus heb ik wel al door, was ook gelijk 26 dagen en een de 2e keer een goeie menstruatie. wij duimen/hopen dat we snel zwanger mogen worden. En dit hoop ik ook voor jullie allemaal groetjes
Heey.. kzou t effe niet kunnen plaatsen wie je nu bent haha.. nou bezig ermee niet hoor.. bij ons is het zo van als het komt dan zou t erg leuk zijn, als het niet komt ook niet erg ofzo of hoe moet ik dat zeggen.. we hebben natuurlijk al 3 kindjes en de jonste word bijna 1. (ikzelf ben er meer mee bezig als mn man hoor haha..dat komt gewoon omdat ik een *** cyclus heb van dan 5 wk dan 7 weke laatste keer zelfs bijna 8 wk. We zullen wel zien hoe het loopt we zijn nog jong he..en k denk dat als er een 4e is het toch weer blijft kriebelen haha.. dus ja waar houd het dan op he hoe ist nu bij jou?
We zaten samen in het topic "graag groter gezin" ofzoiets haha....Ik was de grote twijfelaar! je vertelde toen dat je graag nog een 4e misschien zelfs wel 5e zou willen vandaar. Was wel nieuwsgierig hoe het nu met je was, en met je wens....Ik heb ook een rot cyclus ben 1x na 51 dagen ongi geworden en nu zit ik al 113 dagen ofzo te wachten. Heb al getest maar was negatief dus hopen dat die rot ongi eens een keer komt aanzetten. Wij gaan er gewoon voor. Ben nog wel steeds bezig met pogingen te doen om af te vallen want dat moet ook wel gebeuren maar voor de rest laten we het nu wel op het beloop. En hoop ik dit jaar nog zwanger te mogen raken van een 4e wondertje!
hier een jonge moeder die op haar 23e al 3 kindjes had (ben nu net 26) en hoopt dit jaar zwanger te mogen raken van een 4e kindje!