Nog meer jonge meiden met kinderwens...?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Felice88, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malika89

Malika89 Lid

11 nov 2010
    89
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Dat bedoel ik nou! :x

2. Malika89

Malika89 Lid

11 nov 2010
    89
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Volgens de berekening zou ik vandaag/morgen m'n bevruchting hebben, als 't goed is gegaan.. Nou, wat voel ik me opeens misselijk, overgeef neigingen, buikpijn..

Baaahh!

3. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Ik begrijp jullie frustratie, maar eerlijk gezegd vind ik het niet zo netjes hoe hierop gereageerd wordt.
    Als ik het even op mezelf mag betrekken; mijn vriend(20) en ik(21) hadden wel een kinderwens, maar wilden deze liever nog een paar jaar uitstellen vanwege onze opleidingen.
    We hebben beide een niveau 4 diploma, ik zit in mijn tweede jaar van mijn HBO-studie en mijn vriend zou in september ook aan een tweede studie beginnen.
    Eind december kwamen we erachter dat we zwanger waren. Dit brengt een hoop stress voor ons mee, aangezien we dus allebei nog studeren en thuis wonen en dus ook nog geen vaste baan hadden!

Deze zorgen betekenen echter niet dat het kindje niet gewenst is en dat het kind geen toekomst bij ons zal hebben. Als je zwanger raakt en je beslist om het kindje te houden is het belangrijk dat je daar je verantwoordelijkheid voor draagt en ervoor zorgt dat je een goede ouder wordt voor je kind! We hebben inmiddels allebei werk gevonden, zijn hard op zoek naar een huisje en gaan straks LOI doorstuderen. Ook bij ons komt alles goed.

Een stabiele situatie omgeving hebben voor een kind is natuurlijk ideaal en neemt een hoop zorgen weg, maar dat betekent niet dat het een ander dan maar niet gegund moet worden, omdat jij je zaken toevallig wat beter op orde hebt dan een ander.

Ik wens jullie allemaal veel sterkte en ik hoop van harte dat het jullie lukt om snel zwanger te raken.

4. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Jeetje MamavanNoah, wat verschrikkelijk naar. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen, en ik hoop net als Hilse, dat je het een plekje hebt kunnen geven. Ik hoop dat jullie snel in verwachting raken! Heel veel succes!

@ Malika

Spannend! Ik hoop ook voor jou dat het raak is. Ik heb dit topic nog niet goed doorgelezen, maar hoeveelste ronde is dit voor jou?

5. Malika89

Malika89 Lid

11 nov 2010
    89
    0
    0
    NULL
    Leiden
    het is mijn 2e ronde..

Deel Deze Pagina