Hmm hier puur kaaskoppige genen... Maar ook een blootje. Moet ook altijd lachen als ze bij oma is en wij krijgen foto's. 2 lagen kleding meer dan ze had toen ze wegging of oma koopt weer en vest. Punt is... Ze heeft het zelden tot nooit koud en als ze het wel koud heeft dan laat ze het wel weten. Dus als ze een rokje met kniekousen aan wil... Kan ze dat van mij aankrijgen. Zeker als ze gewoon thuis is en zich evt nog om kan kleden. Maar volens oma is het in Zeeland altijd kouder. Vraag je naar de pantoffels in de logeertas.. A: Ja want anders krijg ik koude voeten zegt oma. Ik: Ohja? Heb je weleens koude voeten dan? A: eh.. Nee! Zolang de enige klacht is dat ze d'r te warm aankleden.... He ben we weing te klagen Maar gezien ze ook kan zeggen dat het echt te warm is... Komt het vast goed. Hoogtepunt was wel toen ze kleding aanhad die ik had meegegeven voor3 dagn. ("Mja je weet toch niet wat voor weer het wordt he in zo'n dierentuin.") En ja dan gniffelen wij samen even in ons vuistje hoor. Ze slaapt ook bloot. Maar onze voorgevel is van glas dus ze moet beneden wel wat aan.
haha moet ff hard lachen. zoonlief zit op dit moment met zn blote kont op de bank ook die loopt t liefst hele dag in zn blootje rond. net nog in het centrum deed ie zo zn broek naar beneden. meneertje had jeuk op zn been en ging ff krabben haha. stond ie daar in zn onderbroek. buiten die actie doet ie dit gelukkig nooit buiten de deur en weet ook dat ie dit alleen thuis mag doen. maar die jeuk was schijnbaar heel vervelend dat hij geen andere uitweg zag
Hier een dochter van 5 die het ook nooit koud heeft. Dikke truien en vesten koop ik geeneens meer want die wil ze toch niet aan.