hallo dames welke shampoo gebruik jullie voor kinderen ik gebruik zwitsal mijn meisje heeft en zacht haar maar woord niet mooi als ik gebruik zwitsal wat is uw ervaring ?
Oké even voor de duidelijkheid: Je gebruikt zwitsal voor je dochtertje en ze heeft mooi en zacht haar. Maar je gebruikt het zelf ook en dan word het niet mooi? Zwitsal is ook onwijs slecht voor haren van een volwassen iemand dus dan is het niet zo gek dat je haar er niet mooi van word..
Voor de kids importeer ik Zwitsal uit NL, maar gebruik het op z'n vaakst om de dag. Ik ben sinds een week poo-less. Ik ga ook eens de no poo behandeling proberen.
Het gaat niet over haar eigen shampoo volgens mij, waar lezen jullie dat? De vraag is 'welke shampoo gebruiken jullie voor je kinderen' en daarna zegt ze 'ik gebruik zwitsal' voor haar dochter dus. Ik gebruik Zwitsal anti-klit voor de krullen van mijn oudste.
Ik gebruik gewoon Kruidvat Eigen Merk. Bevalt me erg goed. Voor het badje gebruik ik ook Kruidvat Eigen Merk badolie. Mijn zoontje heeft nooit last van een droog huidje.