Vanmorgen was het 6 uur! Jeeeehhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! Wel drie keer eruit geweest samen met mijn man ( Dean bleek achteraf te hebben gepoept arme jongen, zowel manlief als ik hadden niks door) Dominique ook nog even gezellig rond 03.00 uur op bezoek, om 03.30 uur weer naar haar eigen bed gebracht door mijn man, kon niet slapen vanwege ruimte tekort (hebben maar een bedje van 140 breed ) Dus een beetje uitgeslapen, maar wel de halve nacht eruit geweest. Ach, zo blijft het in balans, nietwaar?
hier meestal rond 7 uur allen...... laatste week 5 of 6 pff vandaagfff vind ik echt niet grappig , hij kletst dan even en wil daarna bij ons op bed , met speen wil hij dan even zoet zijn en rustig liggen en dan om de 10 minuten wat zeggen haha.. vandaag was hij rond 6 uur wakker maar hij was zo gezellig zat te lachen en te zingen de hele tijd dat ik zelf ook vrolijk van werd ,gebeurt niet vaak zo vroeg in ochtend hij gaat om 19 uur naar bed maar slaapt altijd uurtje later tot 20 uur blijft hij kletsen in bed , om 20 uur ga ik hem weer kussen en wel te rusten zeggen dan gaat hij iets later echt slapen ,dus hij slaapt om 20 en toch vroeg wakker in de middag moet hij wel altijd even slapen 2 uurtjes sterkte dames zal ooit over gaan
Nou vannacht weer voor het eerst sinds 2 weken kunnen doorslapen. Heerlijk, Jasmijn is niet wakker geweest, of ik heb het niet gehoord, dat kan ook . In ieder geval ben ik weer wat uitgeslapen. Sterkte iedereen en hopelijk dat de fase maar van korte duur zal zijn!!
Nou ik mag echt blij zijn met een goede slaper. Keano is meestal pas rond half 8 a 8uur wakker en in de vakantie was het zelfs 9 a 10 uur. De oudste is altijd vroeg wakker meestal rond 6uur maar hij wordt 9 en gaat altijd gewoon zijn eigen gangetje. Jimmy is ook een redelijk goede slaper en die komt vaak pas rond 8 uur a half 9.
Rosalie was ook altijd vroeg wakker, sinds 2 weken hebben we een verduisteringsgordijn met van die railjes aan de zijkant. Mevrouw is nu pas om 7.30 uur wakker. Heerlijk!
Gisteren ook de kamer van Iris verduisterd met een deken (verduisteringsgordijn hangt nog niet op haar nieuwe kamer). Ipv 7u was ze vanmorgen pas om 8.30u wakker.....heerlijk!!
hmmm mischien een idee dat verduisteren Hier 2 kids wakker om 6.00/06.30 maar goed dat gaat al zo lang zo dus ben er wel aan gewend
Hier ook een vroege vogel, normaal gesproken rond 7 uur, maar de laatste tijd rond 6 uur. alleen wordt meneer niet vrolijk wakker, maar helemaal overstuur. Niet echt een gezellig begin van de dag moet ik zeggen....hoop dat dit een fase is die snel weer over gaat!
Hier ook wekenlang om 6 uur wakker. En sinds ik wekker in haar kamer heb geplaatst slaapt ze door tot 7.45 uur. Of iig ze mag mij pas roepen als aap wakker is geworden (doet zijn ogen open en speelt jungle geluiden). Ik heb het niet gelijk om 8 uur gezet maar eerst om 6.30 uur en toen 7 uur enz enz. En nu roept ze mij echt pas rond 8 uur. Het helpt wel erg goed iig.
Gaap hier ook elke morgen rond half 6.We hebben rolluiken dus het is behoorlijk donker op de kamer,maar de deur staat altijd wat open(en er is een raampje boven de deur)dus er schijnt wel wat licht in de kamer.Dus straks in de winter gaan onze kids gewoon heerlijk door slapen ha.