hallo meiden, ik weet dat er volgens mij niets tegen te doen is maar plaats toch even een berichtje; Min dochter van 4 maanden had een prachtige bos met haar maar valt momenteel ( sinds 1 week ) heel erg uit. Maar niet alleen op de plekken waarop ze ligt met slapen maar ook de bos bovenop is erg aan het uitdunnen!! Overal haren; in bedje, op haar kleren, in de kam, in de wagen....... Iemand toch tips omdat het dus niet alleen op de plekken is waar ze op ligt. Ik hoop het. gr natascha
Volgens mij is dat toch echt normaal hoor, ik bedoel, zou een beetje raar zijn als ze alleen het haar verliest op de plekken waar ze ligt. Als ze bijv van donker naar blond gaat (had ik vroeger) en er zou alleen blond zijn terug gegroeid op de plekken waar ik op lag, had ik er nu heel raar uit gezien. Snap je wat ik bedoel? Zo'n haar-wissel gaat het hele hoofd aan en niet alleen plekken war ze op ligt... Groetjes
hoi natascha, het is idd normaal hoor! mijn dochter werd ook geboren met een prachtige bos met haar maar na een maand of 3 begon het allemaal uit te vallen, eerst bovenop toen dat een beetje terugkwam aan de zijkanten, ze slaapt altijd al op haar buikje dus van ligplekken geen last! maar maak je geen zorgen mijn dochter is nu anderhalf bijna en ze heeft een prachtige bos met krullen
Mijn kindjes werden ook helemaal kaal rond 5 maanden, en een paar maanden later kregen ze weer nieuw haar. Volkomen normaal hoor