Lekker onderwerp weer.... De tweeling is al paar daagjes aan de diarree ze eten goed drinken goed ontlasting lijkt soms iets dikke te zijn en soms weer dun er zitten wel echt van die klodders slijm bij lijkt wel soort van lijm en t is ook doorzichtigbeetje bruinachtig... Nu krijgt mijn oudste dochter hetzelfde ook precies t zelfde slijm zou t gaan om een buikvirusje....moet ik me zorgen maken...even langs de dokter mss... Ze hebben dus geen koorts lijken gewoon hun zelf alleen een beetje vreemde ontlasting...mijn oudste dochter moppert ene beetje over buikpijn... Ben nooit zo heel snel bezord maar ben gaan googlen en lees natuurlijk weer de wildste verhalen dom dom....du dacht zal hier eens een balletje op gooien! Liefs sjaantje
Misschien tandjes onderweg? Dan is diarree niet zo vreemd. Als ze er niet veel last van hebben, geen koorts hebben en goed eten en drinken valt het waarschijnlijk wel wat mee hoor. Kan ook zijn dat ze iets anders dan anders hebben gegeten misschien...? Ik zou me niet teveel zorgen maken, hier wisselt de ontlasting ook nogal maar is vaak te herleiden naar tandjes of ander eten.
hier ook vaak diaree met tandjes gehad ja kan ze ook nog eens een paar daagjes wit brood geven en banaan. wordt de ontlasting weer vaster van. kijk t een paar dagen aan. zolang ze geen koorts hebben en gewoon genoeg eten en drinken en genoeg plassen lijkt mij t iets heel onschuldigs
thanks meiden!! Tandjes lijken t niet vooral omdat de oudste dochter t ook heeft...maar idd ze zijn verder niet ziek en eten en drinken goed...heb uiteindelijk de dokter niet meer gebeld! Thanks!
Whaaa, diarree met tandjes? Ik zou rennen! Nee als er veel slijm bij zit zou ik wel met de ha overleggen in elk geval. Bij giardia hebben ze ook slijm erbij. Verder lekker stoppende dingen geven, witbrood, banaan. Veel drinken. Beterschap!
Dit is precies bij ons geval! Hebben jouw kleintjes toevallig ook net een inenting bmr/menC gehad?! Bij mijn jongste is het na die inentingen begonnen en mijn oudste heeft nu ook zulke ontlasting en klaagt over buikpijn! Overigens vind ik dit wel andere ontlastend dan bij "tandenpoep". Ik ga denk ik nog wel even de ha bellen, duurt nu al meer dan een week hier!
@lisszy ben benieuwd wat de dokter zegt ga hier morgen denk ik ook ff bellen want vandaag hebben ze ook niet heel goed gedronken...wat ze al die tijd wel deden....ze hebben trouwens geen prikjes gehad hier... Het is ook op en af vandaag was t bij Jax weer wat dikker maar bij skye juist weer dunner en gister andersom ons oudste dochtertje heeft er geen last meer van gehad.... Tis allemaal wat!
Het is heel erg maar ik heb nog niet gebeld. Ik had het vrijdag zo druk op m'n werk dat ik het gewoon vergeten ben... Maar maandag ga ik wel bellen want bij de jongste is het sinds vandaag iets beter maar ze heeft gister en eergisteren haar hele bed eronder gepoept! Bij mijn oudste leek het beter te gaan maar vandaag heeft ze wel 6 keer op de wc gezeten om te poepen! Verder klaagt ze aldoor over buikpijn. Ik weet in ieder geval wel dat bij beide meiden de darmen goed in de war zijn... Hoe is het bij jou nu?
Ja ook op en af vanmorgen had Jax gepoept en was aardig compact maar daarna weer 3 keer dun en Skye paar keer klein beetje dun...Mijn oudste dochtertje lijkt niet echt ergens last van te hebben...Maar nu ben ik zelf ook aan de beurt volgens mij gewoon echt een hardnekkig virus maar ik ga ook maandag de dokter even bellen Succes en beterschap