nog meer mama's met een oude/antieke kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door loesje1982, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    lees er eigenlijk bijna nooit wat over...
    zijn er hier ook mama's die een oude of antieke kinderwagen gebruiken?
    mijn droom was altijd een oude engelse kinderwagen en toen ik 2 jaar terug zwanger bleek, ben ik op zoek gegaan.
    ik heb mn droomkinderwagen kunnen kopen, een silver cross arcadia uit 1962, precies zoals ik m wou!
    heel veel plezier hebben we ervan gehad, onze dochter heeft er de eerste weken ook heerlijk in geslapen in de woonkamer.
    en nu mag ie over een paar maanden weer naar beneden gehaald worden, de 2e is op komst!

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wat gaaf zeg!

3. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had het zelf ook graag gewild, maar door de reuma in mijn handen toch maar gekozen voor een lichte en zeer gemakkelijk stuurbare wagen. Vind het wel super!

4. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    ik vind ze wel heeeeel gaaf.... maar zo onhandig. Je moet er dan wel nog een 2e wagen bij hebben, als vervolg en ook als je ergens naartoe gaat.

5. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ja heb een marktplaatsje voor onderweg, maar hoezo als vervolg?
    de rugleuning kan bij deze omhoog en dan kunnen ze erin zitten als een wandelwagen

6. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb mijn oude kinderwagen van vroeger hier nu staan... nog wel even een matrasje op maat bestellen. Deze kinderwagen gaat puur gebruikt worden voor in en rondom huis. Voor het gemak etc. en dat ik helemaal weg ben van stokke xplory, hebben we dus ook een hypermoderne kinderwagen ernaast.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Prachtig! Ik wilde er ook graag eentje, maar ze kunnen niet in de auto he? Daarom hebben wij het niet gedaan.

8. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    nee in de auto is niet handig, t gaat wel, maar gedoe (we hebben station) en niet goed voor de wagen. vandaar een marktplaatsje voor erbij.
    maar vind die grote bak heerlijk, als je vergelijkt met de bakjes van nu...terwijl de kindjes steeds groter worden..

9. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    MIjn zus heeft er een, precies zo. Hij kan alleen niet omgezet worden Die is zelfs nog van mijn moeder geweest! (en voor 10 kinderen!!! ze was niet zo'n wandelaar...;)) Maar mijn zus heeft er wel bekijks mee hoor! Iedereen vind hem erg mooi! Alleen de auto is inderdaad ene probleem. Zij neemt meestal alleen het onderstel mee, mijn zwager heeft hem een beetje aangepast zodat ze de mc erop kan klikken. Tja, tis niet mijn model, erg mooi hoor, maar bochten zijn een gruwel, en ik wil niet elke kee dat ik met de auto weg ga kind in de mc laten, dat doet zij dus wel.... gelukkkgi gebeurd dit absoluut niet wekelijks ;). Zij had er ook nog een zitje boven op, jij ook?? Vroeger was dat heel normaal, zij gebruikt hem nu regelmatig met haar oudste dus in het zitje, en de kleine in de bak.. Zij heeft ook de losse wandelwagen van mijn moeder overgenomen... ook al zo'n bochtenkreng...:D

10. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    haha! heel herkenbaar! ik ben bezig zo'n zitje te kopen ja, leek me wel handig, ik gebruik de 'rolls roys' zoals ze m hier noemen om naar de supermarkt enzo 2km verderop te wandelen, weinig bochten!
    maar deze zwangerschap is nog heel pril, dus heb nog tijd voor zo'n zitje. kan wel lekker veel boodschappen meenemen hierin.

en bekijks idd, ik woon in duitsland en daar zie je dit nog minder, dus wordt erg vaak aangesproken, helemaal als we de sint bernard mee nemen te wandelen, er zijn zelf wel eens foto's gemaakt haha!

hij was prijzig, maar elke cent waard!

11. Storm

Storm Niet meer actief

Alleen daarom had ik er wel een gehad willen hebben, al was het idd alleen maar voor bij huis. Alleen heb ik er natuurlijk nooit bij stil gestaan dat de bakken tegenwoordig zo klein zijn en dat er verschil zit in maten ook nog eens. Wij hadden dan nog een vrij ruime bak, maar ja, ook grote baby's. Dus vijf maandjes en daar ging de bak.
    Maar een collega van mij heeft nog zo'n groot antiek ding. Mocht de derde ook zo groot worden (zoals het nu lijkt niet, maar je weet maar nooit) dan mag ik die lenen. :D:D

12. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Prachtig! Ik heb lang getwijfeld bij ons eerste kindje om er een aan te schaffen. Toch niet gedaan.. maar vind ze erg mooi.

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heb er ook naar gekeken, al jaren voordat ik zwanger werd :) maar uiteindelijk kon ik van mn nicht de Quinny Speedy voor weinig overnemen. En idd... enige probleem is het feit dat we lange meiden hebben... dus al snel (te snel naar mijn idee) de reiswieg er af en de wandelwageninzet er op.

14. Marieke1983

Ik vind hem echt prachtig!!!! Had ik al gezegd maar nu nog eens ;) waar heb je hem vandaan? Ik wil er nu ook eentje voor de derde :D

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Kringloop. In lwd staan er meerdere, ook 1 voor tweeling (breeeed)

16. Marieke1983

Dan moeten we daar tegen die tijd maar eens gaan kijken. Mijn man vindt hem ook supermooi dus we hebben nu de afspraak dat de volgende zo'n kinderwagen krijgt :)

17. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    #17 loesje1982, 15 jun 2012
    Laatst bewerkt: 15 jun 2012
  18. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Wauw wat heb je een mooie kinderwagen! Ik wou ook altijd zo'n oude maar vriend vind ze niet mooi jammer:)

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik heb ook een oude kinderwagen, van ongeveer 35 jaar oud. Nog voordat ik zwanger was van onze oudste ben ik op zoek gegaan naar een zelfde kinderwagen als waar ik vroeger in heb gelegen en ik heb hem voor 30 euro kunnen kopen. Ben er erg blij mee gezien mijn zoons allebei groot waren bij de geboorte.

Bijgevoegde bestanden:

20. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Moet je deze zien! Is toch gaaf! Snap er niks van dat mijn man dat niet mooi vind, hij is engels dus zou je wel verwachten:p

Bekijk bijlage 253163

*Even voor de duidelijkheid, deze foto of kinderwagen is niet van mij heb er dus ook geen rechten over.

Deel Deze Pagina