Nog meer mama's met lange meisjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door moona1, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hier ook een lange jan van ruim een meter met schoenmaat 27

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Vind het ook wel meevallen de lengte van TS haar dochter.
    Maar misschien ben ik gewend aan mijn ´lange´ dochter. Ze is niet extreem lang, zal ongeveer 89 cm zijn, maar vergeleken met haar leeftijdgenootjes op het kdv is ze wel lang.
    Wel heb ik vaak te maken met mensen die haar ouder schatten! Laatst een keertje 3, we waren op een verjaardag van een kleine 3 jarige. N. is iets kleiner en dus werd er verwacht dat ze ook 3 was! Tsssk! Hihi!
    Maar denk dat mijn dame ook wel rond de 92 cm zal zitten met 2 jaar!

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hier ook een lange dame. Ze schatten haar nu al een half jaar lang op 4 jaar. Krijg ook regelmatig opmerkingen waarom ze nog niet op school zit;) Ze zit op een psz en steekt met kop en schouders (maar ook qua gedrag en spraak) boven de rest uit.Madamme heeft schoenmaat 28 en draagt kledingmaat 110/116..Ze heeft bijkans dezelfde broekmaat als mijn zoon van bijna 6..Maandag mag ik naar het cb, dan weet ik haar preciese lengte..

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dan heb ik echt een kaboutertje hier rond lopen.
    Esmee is bijna 3 en ongeveer 92 cm (11 kg)
    ene kant wel ideaal want alle winter kleding van vorig jaar kan ze nog aan.

5. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Ik vind 100 cm helemaal niet lang voor een meisje van bijna 3 of wat al drie is.Dat is maar net boven het gemiddelde op de groeicurve.
    Mijn dochters zijn in sep 3 geworden.De oudste is 97 cm en 13 kilo.De jongste is 101 cm en 15 kilo_Onze meiden zijn echt gemiddeld hoor.De een net onder de lijn en de ander er net boven.

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    onze meid word ook altijd ouder geschat ze is 4 maar lijkt soms wel 6 hihi tis een lange dunne en ziet er qua uiterlijk ook wel ouder uit. das dus idd wel eenslastig ook met andere mensen die denken dat ze al meer kan en meer van dr verwachten. maar verder vind ik eht niet erg. heb liever dat ze lang en dun is dan kort en dik daar wordj e volgensm ij eerderm ee gepest heb ervaring hihi) dr papa is erg lang en dun dus heeft ze vast zijn bouw zoals hetn u lijkt

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik denk dat het ook heel erg aan de bouw van een kindje ligt en aan de 'wijsheid' ervan

Mijn zoontje is gewoon een gemiddeld kind, maar loopt voor in zijn doen en laten... ze schatten hem regelmatig 2.5/3 terwijl hij nog 2 moet worden..

8. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Meisjes zijn gemiddeld 87 cm met hun 2de verjaardag en jongetjes 89 cm gemiddeld met 2 jaar.

Mijn zoon was dus met zijn 1m04 echt erg lang,maar nu met zijn net 3 jaar en 1m13 is hij nog steeds een grote rues,wat gemiddeld is voor 3 jaar ik geloof 98 cm lang.

9. Hier is Iris nu 3 jaar en 10 maand
    is 1.01 meter en 14.9 kilo

10. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mijn dochter was met de controlle van 2 jaar 92 cm en 13 kilo.
    Nu zelf gemeten thuis (2 en een half) is ze denk ik bijna 1 meter en rond de 14 kilo. Wij wonen in Spanje en hier zijn ze gemiddeld iets kleiner, Sara wordt dus ook ouder geschat dan ze is....alleen qua spraak ligt ze een beetje achter omdat ze 3 talig wordt opgevoed en dus nu nog alles door elkaar haalt.

Deel Deze Pagina