Hallo meiden, hoop dat ik m'n vraag op de juiste plaats heb gezet. Mijn dochter is nu bijna 11 maanden en gaat al enkele maanden uit zichzelf zitten en kan ook goed zitten, op de grond, in de kinderstoel, in het voorzitje fiets etc. Maar ze zakt onderuit in de joolz kinderwagen, in de half-lig stand en de rechtop stand al helemaal. Hebben meerdere deze ervaring of heb ik het zitgedeelte gewoon niet goed in elkaar gezet
Oh nee dat heb ik nog nooit gehad. Maak eens een foto Hoe je hem hebt staan dan kan ik kijken of je hem wel of niet goed hebt...
In had het hier ook! heb een heel klein mannetje wat met 6 maanden ivm reflux al in het zit gedeelte ging en hij is nu bijna 2 en bijna 80 cm en net 9 kg en nu zakt hij sinds kort niet meer onderuit. ik denk dat het hier aan de lengte heeft gelegen.
ik moet over twee weken naar 't consultatiebureau, maar ze is best flink. Ik schat tussen de 9 en 10 kilo en kledingmaat 74..en ze kan stevig zitten, daarom begrijp ik het niet. Ze begint goed en vervolgens glijdt ze naar voren, zodat ze als een zoutzak tegen het riempje aan hangt.
Zitten de gordels wel goed? E zat er voor de geboorte van T nog in maar zat ook zonder gordels prima.
Hier hetzelfde probleem. Wij hebben uiteindelijk de voetenzak eruit gehaald en de riempjes strakker en nu zit ze goed. Ik vond de zitvlakte wel echt smal, ze zit beter in de quinny buggy.