Nog meer mama's zonder rijbewijs?

Discussie in 'De lounge' gestart door Miracle1984, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik heb gelukkig wel mijn rijbewijs maar meiden ik vind het ook altijd 'enger' om ernaast te zitten dan zelf te rijden.
    en schakelen en sturen etc gaat vanzelf na een tijdje net zoals trappen en sturen op je fiets.
    als de mogelijkheid er is zou ik echt je rijbewijs gaan halen, is toch een stukje onafhankelijkheid.

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Het valt mij op hoeveel mensen hier hun rijbewijs niet hebben. Dat zijn er echt meer dan ik dacht.

Ik heb hier al een jaar of 6 mijn rijbewijs, vind het alleen niet fijn om te rijden op wegen die ik niet ken.

3. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik heb ook geen rijbewijs 36, heb wel geprobeerd hem te halen zo een 10 jaar geleden maar 4x afgereden en niet gehaald en ik ben er wel blij om ook. Van mijn hoeft het niet.
    Mijn man heeft er ook geen, die zou het wel willen maar dat gaat er niet van komen.

4. Ik heb ook geen rijbewijs.. ben net 25 geworden.

Heb dik 3,5 jaar geleden examen gedaan en ben toen gezakt, na 60 lessen gevolgd te hebben. Dat was echt een deuk voor mijn zelfvertrouwen :). Ben niet bang achter het stuur, maar heb faalangst. Zo bang om nog eens te zakken.

Verder ben ik het wel telkens weer van plan om op te pakken. Het is wel praktisch als ik ook kan rijden. Kan mijn man ook eens een paar biertjes drinken, of als we op vakantie gaan afwisselen.. en ik wil niet meer met het OV naar mijn werk.

Maar voor de alledaagse dingen heb ik geen auto nodig. Ik heb wel een scooter en daarmee ga ik naar het station en haal ik boodschappen etc. Ik ga met de trein naar mijn werk. Naar het cb en de vk met de fiets. Naar de winkels met de kinderwagen lopen. Zo kom ik overal waar ik wil..

Op een dag haal ik wel me rijbewijs. Heb nu alleen even geen geld ervoor, grr.

5. Leliana

Leliana Niet meer actief

Hier ook geen rijbewijs .. beide niet.

Wij missen het ook absoluut niet en zijn niet van plan om er een te halen. Scheelt ook weer in de kosten! :D

6. susy26

susy26 Niet meer actief

ik heb wel een rijbewijs,alweer zo'n 8 jaar nu, 3e x geslaagd was 20 toen ik hem haalde.. en zou echt niet zonder kunnen! Ik ben ook verhuisd 2,5 jaar geleden om bij mijn vriend te gaan wonen,en dat is nu een half uur van me werk af..dus als ik hem toen niet zou hebben,had ik hem zkeer mooeten halen.. want anders was het niet mogelijk denk, ja openbaar vervoer, maar heb daar zo'n hekel aan! Me vriendin heeft ook geen rijbewijs, en dan zeg ik kom is een keer langst ,je kunt ook met bus. ja dan zegt ze ,dat is allemaal onbekend en dan raak ik in paniek..jaa hoeist nou, nee ik moet alij komen omdat ik kan 'rijden' dus daarom, zonder rijbewijs, moet er niet aan denken!

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik zu kapot gaan zonder rijbewijs, ik ben afhankelijk van mn auto omdat ik 120 km naar mn werk moet rijden (heen en terug totaal) Heb hem op mn 18e ook meteen gehaald (toen was het nog niet achterlijk duur als nu)

tip: zoek een rijschool waar je geen nummer bent, gewoon een wat kleinere rijschool ipv al die grote.

Deel Deze Pagina