Hoe krijg ik bij facebook een rijtje met foto's onder mn naam? ik krijg het niet voor elkaar...maar weet dat het op de een of andere manier kan
en waar zou ik dat moeten zien? op je persoonlijke pagina, startpagina? of bedoel je je contactpersonen?
op je startpagina....ik zie bij sommige mensen meteen onder "werkt bij, woont in etc" een hele rij met foto'tjes, een soort banner zeg maar zijn dus niet je vrienden....want die staan links van boven naar beneden
Gewoon je eigen foto's taggen,dit doe je door je foto op te zoeken in je album,foto aanklikken en dan kiezen voor foto taggen,je eigen naam invullen (ook al staat er iemand anders op) en dan komen ze bovenaan te staan. Succes.
Pandora!!! Even off topic; Hoe is het meis? En met de kleine? Ik ook nog niet handig met fb, ben ook aan de overstap hyves/fb begonnen..
voeg mij ook toe dan Hier alles goed, druk...en weer bijna aan het werk :x zal morgen even een uitgebreide update komen doen
Da's goed meis, moet je ff je naam pb'en.. En alweer bijna aan het werk,bah.. Zal wel weer even wennen zijn denk..Ik nu verlof,wisseling vd wacht haha.. Lees morgen bij het andere topic wel verder hoe t gaat!