Dinsdag bleek tijdens de controle dat ik teveel vruchtwater had, mijn bloeddruk weer te hoog was en mijn urine weer niet schoon was. Dinsdag meteen weer urine ingeleverd voor een kweek, woensdag geweest om suiker te laten prikken en dinsdag moest ik meteen starten met de medicatie voor de hoge bloeddruk. Vandaag moest ik weer komen voor een extra controle. De bloeddruk was dankzij de medicatie gedaald gelukkig. De suiker was aan de hoge kant, maar nog op het randje, nuchter 5,6 en niet nuchter 5,5. Bij de groeiecho die ze vanochtend gemaakt hebben bleek dat het vruchtwater wel ruim is, maar binnen de marge, maar dat de kleine wel gigantisch gegroeid is. Zat hij 2,5 week geleden nog precies op de middellijn, nu zat hij aan de bovenkant met een P97. Moet nu volgende week weer een keer suiker prikken en krijg een telefonisch consult bij de diabetesverpleegkundige. Is het niet het een dan is er wel weer iets anders...
Het lijkt je niet echt mee te zitten! Hopelijk is alles over een tijdje goed en kun je lekker genieten!