nou meiden mij testje was negatief.. kdeed pas savonds en had ook veel gedronken.. en na een uur verscheen dr wel een streepie wel dikker dan t ander.. mja daar moetk niet van uitgaan ik test vrijdag weer.. ik lees zoveel dat meiden pas heel laat posi testen. ik blijf de moed er in houden
haha ja maar om de 2 dagen word je hcg toch hoger.. mjaa ik weet dat t andere lichaam t sneller aanmaak als de een.. PFF ik heb gister getest na een tijd kwam er een streepje wel pas na de afgelezen tijd hoor,, maar die was breder dan t andere streepje.. zie ik later op internet dt iemadn precies t zelfde had als mij en wel zwanger.. en eigk hebk gister ochtend weer getest die was gwn negatief nix op te zien. . kom ik net thuis... is die van gisterochtend ORANJE.. gwn al oud aan t worden en die van eergister met die streep nog gwn normaal van kleur. Pff ik hoop zo dat het toch posi is.. Ik plaats zo wel ff een foto.. en test van gister ochtend was wel wat onnodig aangezien je lichaam om de 48 uur hcg aanmaak.. ben nu 9 dagen overtijd maar zou dan toch al wat moeten zien, maar ik lees zoveel dingen over dat sommige meiden pas met 6 weken zwangerschap posi testen ik w8 dus af.. enigste watk nog kan. ik moet me ook niet aangrijpen hoe het bij andere meiden is verlopen maar toch t geeft je weer hoop he . OJA en me tepels doen nu dus al een dag of 10 erg zeer! t trekt ook niet weg.. kheb het wel vaker maar dan is t net voor me ongi en duurd t maar 1 hooguit 2 dagen. LIEFS!
ja en dat bedoel ik het is moeilijk om t op de foto te krijgen.. en t andere streepje is 1.5 x zo breed als in t echt. zegmaar. en die foto als je t via zown sitein zown link maak komt ie dr altijd extra groot uit dus ook niet t juiste formaat.