Wauw spannend staffie 1e keer ivf / icsi voor jou? Had je meerdere embryo's? En hoe vond je de punctie gaan?
Hallo Ik ben momenteel bezig met de tweede ICSI poging. Bij poging 1 waren er 10 eicellen gevonden waarvan 6 goed bevrucht en doorgedeeld waren. Uiteindelijk zijn dat 3 terugplaatsingen geworden. (Andere niet goed uit de vriezer gekomen). Nu vanaf half jan deca aan het spuiten en sinds vorige week maandag 9 feb gonal - f erbij. Ik heb zojuist de eerste follikelmeting gehad na een week gonal f gespoten te hebben. Helaas een beetje teleurstellend. Rechts zaten 4 follikels. 3 grotere rond de 14-15 mm en 1 van 11 mm. Li was niets te zien. Enkel een grote cyste. Die cyste zit er al zolang als er echo's gemaakt worden bij me. Hij was nu alleen flink groter geworden. Zoals het er nu uit ziet zijn er dus maar 3 hooguit 4 follikels die mee gaan doen Vorige ronde zat ik rond de 10-12. Iemand ervaring met zo'n laag aantal? Woensdag moet ik opnieuw terugkomen. Er veranderd niets aan mijn medicatie. Ik blijf gonal - f 150 spuiten en decapeptyl.
@Hope Uit onze ICSI 1 is onze dochter ontstaan nu 14 maanden Er waren nog 3 embryo's over die ze hebben ingevroren. 2 zijn er al teruggeplaatst maar beide een vmk, hopelijk ontdooit nummer 3 goed en die krijgen we dan woensdag. Heb nu weinig hoop op de cryo's maar goed, een kans is een kans, mocht het niet lukken dan starten we April weer met een volledige ICSI poging. Ik vond toendertijd de punctie erg meevallen, het voelde niet fijn maar door rustig te ademen kon ik het wel goed handelen, beetje als bij de tandarts...echt niet fijn maar niet dat je gaat gillen ofzo, of overeind springt @Isa Hoe was de meting? @Vrouwke Dat is idd niet veel, laat je de punctie wel doorgaan bij dit aantal? Is er gesproken om de cyste weg te laten halen? Blijkbaar groeit deze wel door de hormonen maar de eicellen niet. Ik heb ook een cyste gehad en had daar ook last van dus laten verwijderen en toen reageerde ik opeens wel goed op clomid. Misschien iets om te overleggen met je arts? @Jordan Dank je wel
Hi staffie echt byzonder dat het allemaal kan he super leuk een meisje maar poeh miskramen das minder 😔 maar houden ze de embryo's zo lang ingevroren? Ik dAcht dat je voor een tweede weer opnieuw moest 😱 dan maar heel hard hopen dat deze goed aanslaat 👍😊 vond je de punctie geen zeer doen? 😳 ik wel hoor heb nog nooit zo gezweet en getrilt 🙈 haha maja tis voor een goed doel 😊
Hallo meiden, De fm was goed, 6 grote die Klaar zijn voor de punctie, nog een aantal die wat moeten groeien. Ze zag er in totaal 16. Vandaag nog menopur gespoten en morgenochtend nog eens orgalutra. Morgen ook nog een bloedprik, en ik vermoed vrijdag of zaterdag pick up.
Hee vrouwke Bij mij was me 1e ivf poging Ma 3 follikels waarvan 1 eitje De bevrucht was en terug geplaatst Helaas niet gelukt Nu 2e ronde had ik 4 follikels 3 eitjes 2 bevruchtingen 1 tp ben nu zwanger van 1 cryo in de vriezer Ik spoot eerst decapeptyl En daarna gonal f 225
Hi chantie ja ging super dank je jij inmiddels een klein kindje in je buik? Super leuk!! Gefeliciteerd
ey chantie fijn om een succes verhaal te horen bij zo'n laag aanta. Proficiat met je zwangerschap, super zeg! Heb je veel last van kwaaltjes? Ik heb vrijdag nog een FM en dan hoogstwaarschijnlijk zondag de punctie.
@Hope Ze worden zo bij zo 2 jaar bewaard, en na de 2 jaar krijg je een brief met wat je wil. Prettig was de punctie niet haha, zat idd ook te trillen als een rietje maar dat was toch hoofdzakelijk wel van de spanning hoor @Chantie Hoe was je echo?