Nog meer meiden eerst een pos. test, daarna een negatieve?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kris80, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris80

Kris80 Lid

9 mei 2007
    68
    0
    0
    Hallo allemaal!

Maandagavond heb ik een Predictor test gedaan. Een lichte stip, maar duidelijk positief! Dinsdagmiddag voor de zekerheid nog een CB gedaan...negatief. Eigenwijs ook nogmaals een Predictor gedaan, en ook nada. Op advies vanmorgen (donderdag) getest met ochtend urine, maar ook nu weer een negatief resultaat. Vaag he?! :( Ik ben nog aan het ontpillen, dus ik weet niet of ik te vroeg heb getest. Heb gehoord dat het ook kan zijn dat er wel een eitje bevrucht is, maar zich niet kon innestellen. Ik ga er maar vanuit dat dat het is, maar vind het wel een beetje raar dat ik maandag avond positief testte en meteen dinsdag in de loop van de morgen negatief?
    En als het verhaal van het eitje klopt, kan ik er dan ook vanuit gaan dat ik een dezer dagen ongi word? Heb wel een onrustige buik, steekjes en een zwaar gevoel zo nu en dan...
    Alvast bedankt voor jullie eventuele reactie's!

Groetjes!

2. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Yep.....als je hier een beetje rondkijkt zie je dat het vaker voorkomt. Ik heb het ook gehad. heb je voor of na je NOD getest?

Gr. Joyce

3. Kris80

Kris80 Lid

9 mei 2007
    68
    0
    0
    Hey Joyce!

Ik weet dus niet wanneer mijn NOD is...ben namelijk half februari gestopt met de pil en tot op heden nog niet ongesteld geweest...

4. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi.Ik heb vorige maand hetzelfde gehad.
    Positief getest,een heel dun streepje en de dag erna 2keer negatief en ik werdt het toen dus ook.
    Er zijn dus meer mensen die dat hebben.
    Groetjes l

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik ook,9 dagen voor NOD licht positief met een kruidvat test,paar dagen later licht positief met een test van CB,na nod negatief en een week later ongi :(

6. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik had een positieve urinetest, maar daarna een negatieve bloedtest en afgelopen weekend weer een positieve urinetest. Ik slik clomid en kan normaal de klok erop gelijk zetten, inmiddels ben ik 24 dagen overtijd (normaal 30).

7. Sweetness

Sweetness Actief lid

9 apr 2007
    152
    0
    0
    Mercedes, wat een frustratie moet dat zijn zeg. Blij omwisselen voor verdrietig en dan weer blij, je weet echt niet waar je aan toe ben dus.

Sowieso lijkt het me afschuwelijk om eerst positief te testen, dan ben je superblij en heb je het stiekem al aan mensen die heel dichtbij je staan verteld (ouders enzo) en dan een dag later is het er opeens niet meer. Wat moet dat een domper zijn.

Als tip las ik op een ander topic dat je daarom beter niet voor je NOD kunt testen, omdat de kans dan groter is dat je dit mee maakt. Ik knoop het goed in mijn oren.

Mercedes, ik hoop voor je dat het goed afloopt.

Gr. Sweetness

8. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb ook niet voor nod getest, maar 5 dagen erna de eerste keer positief.

9. Sweetness

Sweetness Actief lid

9 apr 2007
    152
    0
    0
    Ik bedoelde ook niet specifiek bij jou, maar in het algemeen ;)

10. mini23

mini23 Actief lid

18 sep 2006
    272
    0
    0
    Oldenzaal
    Ik heb het ook gehad ik heb vorige week vrijdag en afgelopen zondag positief getest. Daarbij was ik ook verschrikkelijk misselijk opgezette tepelhof en aders op de borsten. Maandag nog een keertje getest toen was hij negatief. Woensdag ongie geworden en niet zo`n beetje ook. Ben dus zelf van mening dat er wel wat zat maar dat het helaas niet goed is gegaan. Maar ik weet nu in ieder geval wel dat het lukt. Maar was wel even :cry: ondanks dat het zo pril was.

11. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Yep, heb ik ook een keer gehad. Eén dag voor nod positief en daarn allemaal negatief. Toch had het bij bij nog wel even geduurd eer ik ongesteld werd, een week of 3-3,5.

12. Kris80

Kris80 Lid

9 mei 2007
    68
    0
    0
    Ik had maandag die licht pos. test en verder al 4 negatieve en ben dus ook nog steeds niet ongi...mag van mij nu wel komen... Kunnen we weer een nieuwe poging wagen! ;)

13. Kris80

Kris80 Lid

9 mei 2007
    68
    0
    0
    Nog steeds geen ongesteldheid te bekennen, maar wel veel last van steken in mijn onderbuik... Heel vaag want ze voelen hetzelfde aan als bij mijn 1e zwangerschap, maar zwanger ben ik echt niet, want heb na die ene positieve test al 4x negatief getest... Vaag allemaal hoor...
    Zou dit bij het ontpillen horen?

14. janine hartman

janine hartman Nieuw lid

17 mei 2007
    2
    0
    0
    juf
    Hoi,
    Jouw verhaal spreekt me erg aan. Ik slik zelf ook Clomid en ben ook een keer zwanger geweest (juli 2006) van een tweeling. Helaas een miskraam gekregen. Nu bezig geweest met de vijfde ronde Clomid.
    Ik mocht afgelopen dinsdag 15 mei, testen. Helaas negatief. Ik had afgesproken om dan een bloedtest in het ziekenhuis te laten doen omdat de vorige ronde CLomid ook 35 dagen duurde. En dit is eigenlijk niet normaal, zei mijn arts. Bloedtest ook negatief. Dus dan verwacht je ongesteld te worden. Na wat informatie te hebben ingewonnen, blijkt dat je luteale fase maar 14 dagen kan duren. Ik zit dus al op dag 17. Gisteren met mijn arts gebeld hoe dit kan. Zij gaf toe, dat dit eigenlijk niet kan. Mijn eisprong is bijna zeker op koninginnedag geweest, want de dag hierna, dinsdag 1 mei, kreeg ik een follikelecho en zagen wij dat het eitje gesprongen was. Dit konden we zien aan de vorm en het baarmoederslijmvlies. Ik vind dit echt een raadsel, want na je eisprong duurt het dus maximaal 14 dagen voordat je ongesteld wordt.
    Ik word hier helemaal frustie van... Laat me dan maar ongesteld worden. Hoe ga jij hier mee om? :(

15. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hey Janine,

Ik slik ook clomid, ik heb altijd op dag 17 mijn eisprong en dag 31 word ik ongi. In april heb ik ook mijn menstruatie gemist, ik had een positieve urinetest en daarna 2x ee negatieve bloedtest (2 dagen erna), maar een week hierna toch een positieve urinetest. Ik moet nu wachten op een echo om te verklaren wat er is, de gyn had hier geen antwoord op. Alleen kan ik pas 29 mei terecht maar ik heb nog steeds geen menstruatie. Mijn laatste menstratie begon op 19 maart. Ik me voorstellen hoe frustrerend het is. Je weet niet waar je aan toe bent.

16. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik lees vaak dat vrouwen Clomid gebruiken. Wat is het eigelijk? misschien een domme vraag hoor :oops:

17. janine hartman

janine hartman Nieuw lid

17 mei 2007
    2
    0
    0
    juf
    Hoi,
    Heb je ook geen tekenen gehad van een komende menstruatie?
    Ik heb afgelopen zondag en maandag hoofdpijn gehad, wat ik normaal altijd krijg als mijn menstruatie begint en dinsdag kreeg ik buikpijn. Dit is allemaal weggegaan en ik voel me nu goed. Ik heb ook geen tekenen dat het er aan gaat komen. Ik vind het heel vaag allemaal. Ik heb wel een cyste die steeds maar weer een beetje groeit. Mijn dokter zei gisteren dat die cyste misschien een beetje aan de haal gaat met mijn hormonen.
    Mijn laatste menstruatie was 15 april. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben, mag ik langskomen in het ziekenhuis. Nou ik word al gek van 3 dagen over tijd zijn, dus jij zult wel helemaal gefrustreerd zijn.

Deel Deze Pagina