Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Oepsie Shally spellingcontrole he

Helaas nog geen millimeter groei nu naar de 100 en vrijdag terug. Arts gaf uitleg met een soort tabel hoe het zit met de dosering bij mensen met pcos hier lastig uit te leggen. Verder vertelde hij dat als er geen reactie nu komt dat er dan toch een Leo geadviseerd gaat worden maar dat hij dit misschien voor niks zegt omdat er vrijdag wel een reactie te zien kan zijn.
    Ik heb gevraagd of er veel vrouwen zo moeizaam reageren op de hormonen, hij vertelde dat er daar weinig mensen van zijn maar dat ze die wel relatief veel zien in t ziekenhuis omdat zij echt de mm nodig hebben en ook veel metingen moeten hebben dus ook ervaring in.
    Ik blijf hopen

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Haha geef niks mofantje.

Balen dat er nog niks te zien was. Maar meid, het is gewoon even aftasten naar de juiste dosering. Het is lastig en je hebt het idee om telkens voor niks te spuiten.

Ik heb ook een hoge dosis nodig, 150. Maar ik reageer er wel op. Sl is het er maar 1 en soms 2 maar dat is voldoende.

Ik heb net het ziekenhuis gebeld en mag morgen langs komen voor een echo. Nu baal ik dat het morgen pas is maar goed, er zit schot in de zaak en een dag langer wachten kan er ook nog wel bij.

3. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Wat vervelend mofantje.. Mijn vorige ronde is precies zo gegaan, en toen had ik met 100 ineens een behoorlijke reactie! Ze begonnen bij mij ook over de Leo operatie ( maar ik wil dat nu nog niet doen, eerst even kijken hoe ik met deze dosis reageer) ze zeiden bij mij ook dat het heel moeilijk te behandelen is, maar dat het bij de ander zo kan zijn dat ze wel gewoon een cycles er van krijgen., het is heel verschillend.. Ook als ik nu goed reageer op deze dosering hoeft dat de volgende ronde njet zo te zijn:(
    Maar voor jou kan het dus ook helpen om straks gelijk hoger te beginnen!
    Dus geef idd de hoop niet op💋

Shally goed van je dat je hebt gebeld!! En fijn dat je morgen langs mag komen.! Hopelijk mag je dan gelijk met de provera beginnen of nog beter gelijk met spuiten?! Heb je vandaag nog een testje gedaan?

Kzh ik hoop dat er een goeie reactie is!

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ja had een witte test.

5. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Mofantje, wat jammer dat je nog niet reageert. Het is echt elke keer weer uitzoeken hoe iemand op de hormonen reageert. Hopelijk doet deze hogere dosis wel wat.

Shally, jammer van de negatieve test. Maar wel goed dat je gebeld hebt en morgen langs mag komen. Ik snap dat je nu al wil beginnen, maar 1 dag wachten is nog te doen.

Mitsy, ik zie dat je een vorig jaar een dochter heb gekregen. Was zij er 1 van een tweeling? Zo ja dan is dat wel heel toevallig. Mijn dochter is namelijk ook 1 van een tweeling en zij is een paar dagen eerder geboren dan jou dochter, namelijk 21 maart. Verder ben ik ook benieuwd naar de vragen die Nlh al stelde.

Nlh, ben je al weer aan het spuiten of zit je nog van de wijn te genieten :)

6. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Vergeet het bijna te zeggen, maar welkom Mitsy :)

7. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Nee geen wijn meer haha, ben weer in de running, vandaag weer mijn eerste prik gehad. Ik zeg " eitjes doe je ding" haha. Hoe is het met jou?

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Mitsy, welkom!

Mofantje, jammer dat er nog niks gebeurd! Hopelijk geeft 100 meer resultaat

Shally, fijn dat je langs mag komen! dat afwachten is niks he..

Succes deze ronde nlh!

Hier niks op de echo, dus dosis omhoog naar 62,5 en vrijdag terug :) had eigenlijk ook niks anders verwacht..

Maar, nu heb ik in 1 spuit nog 100 zitten, blijft dus 37,5 over.
    Moet ik die dan gewoon weg gooien?

9. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Pff echt niks voor mij maar helaas hoort dat er ook bij.

Jammer kzh dat er nog niks te zien is. Je kan die 37,5 opspuiten en dan nog 25 spuiten van de andere spuit. Maar je kan het ook gewoon wegdoen en alles uit de nieuwe halen.

10. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Haha het is nu wel de tijd van de eitjes met Pasen in het verschiet :)

11. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Kzh, er zit altijd iets meer in de spuit. Je kan hm dus op 62,5 zetten. Mocht er toch niet voldoende inzitten dan zie je op de spuit hoeveel je nog te kort komt. Deze kan je dan uit een andere spuit halen. Of je gooit deze weg n pakt een nieuwe als je je daar beter bij voelt.

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Het maakt dus niet uit of je de dosis in 1 of 2 injecties doet? Dan maak ik hem gewoon op, is zonde anders.

13. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha ja dat is waar rietje!

Kzh het maakt idd niet uit of je het in 2 x doet. Ik heb de gyn er wel eens naar gevraagd en die vertelde dat dat geen probleem was

14. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Bedankt voor het warme welkom lieve meiden! Ik ga proberen alles bij te lezen, maar ik ben soms wat afwezig sorry alvast. Maar ik lees en schrijf graag mee.
    Ik zal proberen kort ons verhaal te vertellen. Ik heb pcos, we hebben 3 rondes clomid, 9 rondes gonal-f (variƫrend 75, 125) waarbij 5 x iui. Verschillende keren geen reactie, overstimulatie, dus een pauze voor ivf (ivm hoogseizoen op m'n werk destijds, en even geen hormonen). Ik ben als een wonder spontaan zwanger geworden. Met 30,3 hellp en een totale placenta ruptuur. Kleine Siem is na 8 dagen ziek geworden, NEC, en is in mijn armen gestorven. Mijn kleine lieve vriendje.

In november zouden we weer beginnen in het ziekenhuis, maar opnieuw spontaan zwanger geworden. Een tweeling, maar na een aantal weken is 1 vruchtje gestopt met groeien. Gelukkig is Norah gewoon doorgegroeid! Met 35 weken pre eclampsie en weer een spoed keizersnede. Na twee weken in het ziekenhuis was eindelijk thuis ons baby bedje gevuld.
    Twee weken geleden heb ik een miskraam gehad, en na een gesprek met m'n fert.gyn afgesproken om nog een half jaar zo te proberen, en anders in aug weer te beginnen.

Sorry ik kan het niet kort vertellen, dus toch nog een heel verhaal. Als jullie verder nog vragen hebben hoor ik het graag, en ik leef enorm met jullie mee.

15. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Poeh wat een heftig verhaal(kreeg er tranen van) moeilijk en zwaar om dat allemaal te moeten mee maken! Ik hoop heel erg dat je snel zwanger raakt en dat het blijft zitten!

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Heftig zeg mitsy! Jeetje :(

17. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Heftig mitsy, hoop dat je weer spontaan zwanger raakt.

Hier ben ik dinsdag geweest voor controle. Me dosering is opgehoogd naar 62.5
    Hoop volgende week iets te zien groeien

18. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Heftig verhaal mitsy!
    Hopelijk volgt er binnen het half jaar een positieve test en komt er een gezond busje bij in jullie gezin!

Ik heb laatst ook mijn oude pen opgespoten en toen bleek er indd iets mee in te zitten dan eropstaat en dus hoefde ik niet meer bij te spuiten uit de nieuwe.
    Inmiddels heb ik veel last van vocht in mijn ondergoed, sorry voor het detail zou dat met een reactie te maken kunnen hebben denk ik nu meteen. Iemand die het herkent?
    Morgen weer kijken!

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Meer nattige afscheiding heb je normaal als je dichter bij je vruchtbare dagen komt, dacht ik..

20. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wat een heftig verhaal Mitsy. Wat ontzettend knap dat jullie hier samen uit zijn gekomen en alsnog een dochtertje hebben gekregen. Hopelijk wordt je snel spontaan zwanger en krijgen jullie nog een gezond brusje.

Klopt Kzh, rond je eisprong verlies je meer en dikkere afscheiding. Is het nog gelukt met de spuit?

Mofantje, spannendn morgen, hopelijk krijg je een of twee mooie follikels te zien.

Anoniempje, hoe lang ben je al aan het spuiten? Hopelijk den de medicijnen nu wel wat.

Deel Deze Pagina