Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja! Is gelukt :D
    Zo om half 1 weer een meting, ben benieuwd of er nu wel wat te zien is

2. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Oh spannend. Ik zal voor je duimen :)

3. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
  4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Niks noppes nada!
    Dus omhoog naar 75

5. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Balen kzh niks te zien is zo frustrerend!
    Wanneer miet je weer?

Bij mij was er rechts niks te zien en links ging ze ineens wat opmeten, dus ik dacht huh, en ja hoor er was 1 folikel een mini beetje gegroeid 10 mm. Dus nu spuit ik door tot dinsdag dan weer meting.
    Er was alleen een heel mooi rond zwart stulpje in mijn bms te zien dus ze keek nog eens en zei toen dat ik een test mee zou krijgen maar uiteindelijke ilde ze dat ik bloed ging laten prikken om zeker te weten of het geen innesteling is. Ik floepte er meteen uit dat dat toch wel een erg wonder zou zijn waarop zij zei dat dat indd een wonder zou zijn maar dat dat niet voor het eerst zou zijn. En beter zekerheid voordat ik doorga met hormonen spuiten.
    Ik weet gewoon dat ik niet zwanger ben kaar toch voel ik nu spanning voor het telefoontje.

6. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Balen Kzh. Wanneer mag je nu weer? Moet je nu ook je medicijnen verhogen?

Mofantje, oh wat spannend. Ben je niet vreselijk zenuwachtig? Hopelijk zit je gevoel er naast en ben je gewoon zwanger. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Mocht het niet zo zijn dan is het al heel fijn dat er iets aan het groeien is.

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Snap dat je daar toch gespannen om bent! Zou natuurlijk helemaal super zijn!

Ja nu naar 75, en maandag terug

8. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Hopelijk heeft deze dosis wel effect. Voel je al iets bij je eierstokken?

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ik heb wel wat buikpijn, maar dit kunnen ook mijn darmen zijn die reageren vaak op de hormonen.
    En ik weet niet echt hoe eierstokkenpijn zou moeten voelen :p

10. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Bloeduitslag negatief zoals verwacht.
    Nu hopen op gegroeide follikel dinsdag!
    Ben alleen nu ziek hoop niet dat dat negatief effect heeft.
    Net wel steekjes links onder spannend

11. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Gelukkig was je daar al van uit gegaan mofantje. Steekjes kunnen een goed teken zijn! Hoop het ook voor je :)

12. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest en mijn baarmoederslijmvlies was 7 mm en ik had een follikel van 13 mm ( vandaag is cd 8) en moet cd 11 weer terug. Nou afwachten of hij doorgroeid

13. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Dat is iig voor nu positief nlh! Hoop dat hij donderdag mooi gegroeid is!

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Das een mooi begin nlh!

15. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Heey meiden,
    Kan ik hier mee kletsen? Ander groepje is beetje dood gebloed wegens aantal zwangeren! :) erg leuk voor hen maar daardoor is groepje wel wat stil geworden!

Korte geschiedenis van mij, zie handtekening!
    Be er wel even tussen uit geweest wegens verloven november 2013 en toen pas na bruiloft verder gegaan in augustus 2014! :D
    Clomid geen resultaat.. Twee rondes puregon gespoten met pregyl. Eerste ronde was cyclus van 48dagen en toen ongi geworden, tweede rinde hebben e op dag 30 gestopt wegens "verdwijnen" van eitje. Was beetje raar want ze wilden toen niet meer opnieuw starten met puregon wegens hoge dosering!
    Nu op donderdag 5 maart gestart met 75Ie puregon (omdat ik dit nig op voorraad had liggen) en toen op woensdag 11 maart gestart met Fostimon!
    Nu op CD 14 en had vandaag bij FM een eitje van 14!! Voor mijn doen erg snel dus hoop dat ht door zet! :D woensdag weer terug!

Ik zal komene dagen beeje terug lezen om jullie verhalen ook te lezen alvas! :D

16. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Welkom hier Anne!
    Zie dat jullie al hele weg gehad hebben. Fijn dat er nu zo snel al groei te zien is wanneer is je volgende fm?

17. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Mofantje, aan de ene kant gelukkig dat je daar al vanuit was gegaan, maar het blijft jammer. Hopen dat er donderdag wat gegroeid is :)

Nlh, dat klinkt heel goed. Wat snel al dat je een follikel hebt van dat format. Het lijkt erop dat je nu de juiste dosis hebt.

Anne welkom :)
    Zo te zien ben je ook al een tijd bezig. Het ziet er nu in ieder geval veelbelovend uit.

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Welkom anne!
    Fijn dat er een mooi ei aan t groeien is!

Hier nog niks dus ophogen naar 87,5 en donderdag terug.

19. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    #219 Never lose hope, 16 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2015
    Ja ik hoop het ook meiden! Zal wel fijn zijn als dit de juiste dosering is( vandaag vertelde de gyn dat ik wel moeilijk te behandelen ben omdat er of niks is of gelijk boem een hele boel, en als ik nu denk mijn dosering te hebben gevonden kan het zo de volgende keer weer anders zijn.. Dus dat is niet zo posi om te horen) maargoed we gaan gewoon met volle moed door!

Welkom Anne! Fijn dat jij nu ook een follikel van 14 had! Hoop ook voor je dat hij woensdag mooi is doorgegroeid.

Ik ben even kwijt hoe het met iedereen is?

Mofantje nog aan het spuiten en cd ?

shally wachten op ongesteldheid, provera?

kzh dus ophogen en hopelijk groeit er dan wat!! Moeten allebei donderdag weer heen:)

rietje nog aan het wachten op ongesteldheid ??

anoniempje nog aan het spuiten en cd?

Sorry als ik het fout heb hoor)

Doe sinds kort yoga.. Dus weet niet of het toeval is dT ik nu een follikel had maar jullie kunnen het altijd proberen:):p
    Speciaal voor je vruchtbaarheid hier de link: Yoga kan je vruchtbaarheid vergroten - Zwanger worden | Ouders van Nu

20. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Heey!
    Jaa heb al een redelijke weg erop zitten, maar ergens voelt het ook pas heel kort dus dat is positief denk ik! :)
    Woensdag weer FM dus ben stiekem wel erg benieuwd..! In februari is die ook 14mm geweest alleen toen opeens verdwenen dus dat hou ik wel in mn achterhoofd!

neverlose hope... Top dat je zon samenvatting vraagt haha kan ik gelijk mee lezen! ;)
    Bij mij is trouwens ook moeilijk met doseren.. Zie dat jij daar ook problemen mee hebt! Hopen dat het nu dan wel weer doorzet!

Deel Deze Pagina