Haha ja Anne dat heb ik ook wel eens gehad, vandaar dat ik er ook niet van uit ga dat hij doorgroeid! Haha ja is soms wel even handig om te weten waar iedereen nou precies staat. Jaa echt vervelend om de juiste dosering te zoeken, maar zei vandaag ook tegen de gyn.. Ben al lang blij dat ik reageer, zie namelijk ook dat het erger kan en dan denk ik van dan mag ik niet klagen! Hadden we allemaal maar gewoon een cycles he pfff
Jaa pff een gewone cyclus.. Om van te dromen! Haha Nee ik heb nu pas 1 cycls gehad door puregon en pregnyl... Verder nog geen 1x gereageerd! Dus ik was toen al waanzinnig blij dat ik pregnyl mocht spuiten en dat ik ongesteld werd! Haha Nu met Fostimon al zo sne reageren op de laagste dosering.. Dat vind ik ook al erg bijzoner want dan is er nog vooruitzicht op ophoging enz dusja eerst woensdag maar afwachten en als die de 14mm maar passeert.. Dan komt het wel goed hoop ik! Hoever in cyclus zit jij op dit moment?
Zoo ja dan is het zeker positief, wat fijn zeg! Ik zit op cd 8 dus vond het ook zeer bijzonder dat ik zo vroeg al een groeiende follikel heb! We wachten af
Jeetje CD8 isidd erg vroeg! Ook wel een fijne gedachte denk ik... Ook korte cyclus! Gaan wij misschien wel gelijk op! Jij donderda weer voor FM? Ik ben pas op CD9 begonnen met spuiten omdat ik eerst een 0-meting moest hebben bij de gynaecoloog! 2e CD bloed prikken en toen 9e dag bij gyn meting. Omdat hij Fostimon niet kon bestellen voor het weekend heb ik eerst 6dagen 75IE puregon gespoten (waarik nooit op heb gereageerd qua dosering) en toen op CD15 gestart met Fostimon. Officieel zit ik nu al op CD20 maar het is beetje ee rare cyclus hahaha Want als je het goed zou bekijken.. Zou ik theoretisch op CD8 Is het nog begrijpbaar? Hahaha
Jaa als het bij beide doorgroeid zal dat fijn zijn haha! Uuuuhm heb het 2 x moeten lezen maar ik begrijp je ja! "Beetje"hetzelfde dus! Ja donderdag moet ik weer heen dus je bent me een dagje voor
Rietje, dit is me 1e maand gonal f Anne, welkom Never lose hope, hier vandaag terug voor een meting. Mooi follikel van 18 mm. Mag morgenochtend gelijk de pregnyl spuiten en dan morgen en woensdag Klussen 😊 Zit vandaag op CD 13. Dus mooie cyclus voor deze maand Als ik een negatieve zwangerschapstest heb mag ik weer op CD 3 met gonal f beginnen maar dan wel met weer een lagere dosering 50ie Ze vond 62.5ie toch te hoog
Anoniempje, wat een mooie cyclus heb je!! Spannend zeg! Dit is je eerste maand en gelijk zo reageren! Je hebt nu gereageerd op die 62,5! Mocht je tweede ronde inmoeten dan kunnen ze altijd wel weer oohogen natuurlijk!! Veel klus plezier !
Anoniempje goed nieuws zeg!! Waarom moet je lager beginnen als deze dosering een mooi eitje van 18 opleverd? Nou succes hihi ! De spannende wachtweken voor de boeg
Anne, voor mij was het ook een verassing aangezien ik best een onregelmatige cyclus heb Ik ben eerder zwanger geraakt dmv gonal f en pregnyl en dat bij 50ie Nlh, de gynaecoloog vond 62.5 toch nog te hoog. Ze zei van als bij de meting op CD10 nog niets zou groeien dat ze het weer verhogen Want vrijdag toen ik voor de meting ging was er helemaal niets te zien en vandaag opeens eentje van 18mm Maakte ze nog als grap van je zal niet blij zijn zwanger van een 3ling hahaha
Super fijn al een mooie follikel anoniempje. En ik heb laatst een hele uitleg gehad van de gyn over het stimuleren van follikelgroei bij vrouwen met pcos de marge streep in de grafiek waartussen de waarde fsh moet konen is bij PCo vrouwen veel smaller dus snel te weinig of te veel stimulatie daarom zijn die doseringen zo lastig. Uitleg is zo beetje ingewikkeld maar voor mij werd er een hoop duidelijk. Ook waarom elke cyclus anders werkt met doseren. Ik vind het overzichtje ook handig. Ik zit vandaag op cd 28, spuit nog steeds 100 ie en heb om 10 uur meting!
Oke ja dat is idd wel heel snel gegroeid van vrijdag naar maandag, haha ja 3 is wel veel ook omdat je er al 1 hebt Oke mofantje zo heb ik de uitleg nog niet gehad. Spannend zeg !! Hoop dat er een goeie follikel bij zit ??????
Weer terug bij af. Helemaal niks ! En de verpleegkundige meldde ook even aan do assistent dat mevrouw toch wel erg lastig te stimuleren is en t niet gaat zoals zij willen maar te langzaam. Fijn dat ik die info eerst kon krijgen ipv zo? Nu dosering naar 125. Ik voel me zo machteloos en verdrietig. Ergste is nog dat manlief gewoon niets zegt, niet huilt, niet vloekt, niet gooit of wat dan ook. Gewoon niks. Daardoor voel ik me alleen en ben ik zo bang dat dit ooit mis gaat terwijl ik daar niet aan wil denken!
Mofantje, wat een rot situatie. Erg frustrerend dat er niks wil groeien, maar nog frustrerende dat je man niet lijkt te reageren. Het kan zijn dat hij eerst alles tot zich door moet laten dringen voordat hij reageert? Probeer te praten en je frustratie te uiten. Laat hem ook weten dat je je eenzaam voelt. Mocht het echt niet gaan, dan kan je altijd een pauze inlassen in de behandeling.
Mofantje wat sneu voor je had zo anders gehoopt voor je.. Sommige mannen uiten zich heel moeilijk ( ik heb er ook zo 1 thuis ) ben het met rietje eens probeer het hem goed duidelijk te maken! Mocht deze ronde niet lukken kan je altijd naar een ander medicijn vragen of gelijk beginnen met een hoge dosering! Gelijk beginnen met een hoge dosering kan echt een heel ander effect geven. Maar ik hoop en duim voor je dat het deze ronde nog mag lukken!!
Jeetje zon uitleg had ik ook nog nooit gehad! Dat maakt het zeker wel iets duidelijker hoor! Want je voelt je zo "raar" als het ene keer wel lukt en vervolgens dat er niets gebeurd! @mofantje; wat pittig is het allemaal he! Snap je gevoelens zeker! Het is zo belangrijk om met elkaar erover te kunnen lraten! Geeft hij er nooit goed op gereageerd of is het nu o dat er niets gebeurd? Wat rietje zegt zeker proberen, goed uitten hoe je je erbij voelt en wat je hoopt te verwachten van je oartner.. Mogeijk dat hij het ook gewoon allemaal niet weet! Als jij open over blijft wat je wil, hoe je je voelt enz.. Mogelijk dat hij het dan ook wat beter gaat begrijpen! Bkijft zo lastig.. Gedachten die je hebt moet je echt bespreekbaar maken want dit is een hele belasting voor je relatie en als je er niet over kunt praten kan het verkeerde uitwerkingen hebben wat je niet wil!! Veel sterkte!
Kan je verdriet wel begrijpen maar meid treur niet. Wie weet wel de volgende meting een mooi groeiend follikel. Praat met je man over je gevoelens. Hij gaat er misschien er anders mee om
Anne follikel 14, spuiten 75 woendsdag terug Mofantje spuiten 125, wanneer terug? shally wachten op ongesteldheid, provera mee gekregen? kzh spuiten 87,5 donderdag terug rietje nog aan het wachten op ongesteldheid ?? anoniempje mooi ei en pregnyl (wachtweken) Nlh follikel 13, spuiten 62,5 donderdag terug Klopt dit?
Wat mijn info betreft wel!! Heb vandaag veel last van extreme vermoeidheid.. Kwam uit mijn werk en ging op bank zitten/liggen en ik was weg! Net wakker na drie kwartier dutten en voel me nu goed beroerd! Reageer elke keer zo op de hormonen .. Beetje balen! Hebben andere ook last van vermoeidheid toevallig? Denk soms dat het tussen mn oren zit!