Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Dat zou zeker een mooi cadeautje zijn rietje

Anne wat balen zeg!! Echt irritant die foutjes......,, maar je had dan toch 2 eitjes of was die andere heel klein? Hoooooop dat hij vrijdag mooi is doorgegroeid !:) een traan laten is alleen maar goed hoor, gooi het er maar uit.. Anders krop je het op!

Mofantje, lijkt als of daar binnen wel wat gebeurd ! Laten we het hopen en dan neem je de pijn wel voor lief:)

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ nlh : wat gaaf! En bruidsmode lijkt me enorm leuk om te ontwerpen!

als ik precies vertel welke ziektes is heb, dan ben ik niet anoniem meer, en voor nu wil ik nog even lekker anoniem blijven voor eventuele meelezers :p
    Maar het komt er op neer dat o.a. mijn spieren en gewrichten niet werken zoals ze moeten werken. Hierdoor moet ik hoeveelheid beweging op een dag goed plannen, kan ik niet een hele dag lopen of een avond staan (cafe, concert etc) en ik kan maar beperkt auto rijden, en soms ben ik een periode afhankelijk van de rolstoel (maar hopelijk zijn die periodes nu achter de rug.
    Ook mijn armen en handen kunnen niet alles aan, kan bijvoorbeeld niet langer dan 10 minuten een pen vasthouden of een hele lading aardappels schillen.
    En ik ben chronisch moe, en heb chronisch pijn, ik kan me niet eens meer herrineren wanneer ik me voor het laatst fit en pijnvrij heb gevoelt :p
    En nog wat dingetjes, maar ik heb er langzamerhand mee leren omgaan en aanpassingen zijn al helemaal in ons leven opgenomen.
    lot komt niks te kort, wat ik niet kan, dat doet mijn man met haar, of opa en oma waar ze een dag in de week heen gaat.

Oooh rietje, dat wordt een drieling dus! :p

Balen anne! Hopelijk is ie vrijdag toch wek gewoon gegroeid! Ik duim voor je!

@ anoniempje : hopen dat het je ei is dan!

3. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Heftig zeg kzh! Vind het wel knap hoor, maar je moet er inderdaad mee leren leven, ze zou ook vast niks te kort komen vooral niet als je genoeg liefde voor der hebt ( en dat geloof ik wel) :p;)

4. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wat heftig Kzh. Knap dat je er nog zo positief over praat. Heel fijn dat je zo op je man en je ouders kan bouwen, dat scheelt vast een hoop. Jullie kleine meid komt zeker niks te kort, net zoals haar toekomstige brusje.

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ja, zonder hun steun had ik het niet gered!
    En ja ik probeer echt om niet bij de pakken neer te gaan zitten, soms mislukt dat even en dan kan ik fijn een hele avond aan t janken zijn haha maar meestal geniet ik gewoon van de dingen die ik wel heb.

6. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Respect! Heel knap hoe je dat doet. Een huilbui zo nu en dan is echt niet erg, dat kan enorm opluchten.

Oh ja,een drieling is wel heel veel ineens. Ik zou schikken als dat zo is 😅

7. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Kzh, respect Hoe je ermee omgaat en fijn dat je steun heb van je ouders en man.

8. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Wow heftig verhaal kzh, maar zo te lezen heb je wel je draai erin gevonden en luister je goed naar je lichaam!! :)

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Nou he! haha oke, twee dan :p

Ennuh thanks girls :)

10. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    haha.. 2 zou leuk zijn. M'n dochter was er ook 1 van een tweeling, dus daadwerkelijk een tweeling krijgen zou heel bijzonder zijn :)

11. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Rietje, wanneer kan je testen of heb ik daar overheen gelezen?

Kzh, wat heftig zeg. Knap hoe je er mee omgaat. Had je dit ook al toen je zwanger was van je dochtertje?

Welkom nieuwe!

Ik moet even terug lezen maar als ik een nieuwe pagina open is alles weg wat ik heb geschreven.

12. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nlh, hoe is het met jou? Kan niet zo snel terug vinden.

Mofantje, wat balen dat er nog niks te zien was. Hopelijk doet de 125 wel z'n werk en is er morgen een mooi eitje te zien.

Ik ben gisteren ongesteld geworden, volgende week eerste meting!

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Een deel wel, alleen na de zwangerschap heb ik graves gekregen.
    Mijn schildklier werkte veel te snel, toen met radioactief jodium behandeld en toen stond ie bijna stil. En dat heeft mijn lichaam echt een klap gegeven. Nu is ie al een tijd weer beter aan t werken, nu werkt ie als het goed is zoals ie zou moeten werken en is mijn lichaam weer redelijk bekomen.

14. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ow dat is wel fijn.

Je hoort het veel, schildklier problemen na een zwangerschap. Heb nu een paar meiden in m'n omgeving die dit hebben.

15. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Shelly, wat balen dat je ongesteld bent geworden. Mag je van het weekend wel al beginnen met spuiten?

Ik weet niet zo goed wanneer ik mag testen. Voor m'n vorige zwangerschap had ik namelijk een cyclus van 22/23 dagen. Na m'n zwangerschap in eerste instantie 29. De keer daarop al 28, daarna een paar keer 26. Het lijkt erop dat het weer aan het teruglopen is. Met de iui behandelingen had ik weer een hele korte cyclus, 21/22 dagen. Als de vorige bloeding al een echte menstruatie zou zijn geweest weet ik nog niet wanneer nu mijn nod zou zijn. Ik zit nu in ieder geval op dag 26. Om het zekere voor het onzekere te nemen wacht ik waarschijnlijk tot volgende week met testen.

Kzh, wat fijn dat je schildklierprobleem nu meer onder controle is.

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja shally, gebeurd wel vaker inderdaad. Hormonale veranderingen enzo..

Rietje, verstandig van je! Ik kan nooit zo goed wachten haha

Niks op de echo dus he! Had een andere gyn vandaag, begon al meteen over cyclus abreken.. Uhhh, nee!
    Maandag was er gezegt dat we gewoon door gingen spuiten.
    Dus dosis omhoog naar 100 en maandag terug.
    Begin een beetje hoop te verliezen :(
    Laatste ei was in november, zo schiet het niet op..

17. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ah nee he, nog steeds geen reactie? Kunnen ze de medicijnen niet wat sneller ophogen? Wat raar ook dat deze gyn je cyclus af wilt breken. Hopelijk heb je de volgend ekeer weer je eigen gyn. Hoe moeilijk het ook is, probeer de moed niet op te geven.

Heel verstandig ben ik ook niet hoor :D Het is meer uit zelfbescherming. Ik heb in het verleden te vaak een postieve test gehad waarna ik 1 of 2 dagen later alsnog ongesteld werd. Ik had in die gevallen liever niet geweten dat ik zwanger was. Bij de zwangerschap van m'n dochter heb ik ook pas op dag 18 na m'n iui getest.
    Overigens begint m'n gevoel wel minder sterk te worden :( Zou dat een voorbode zijn dat ik toch niet zwanger ben?

18. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou ik ben er anders blij mee hoor rietje, dat ik ongesteld ben geworden. Kunnen we eindelijk weer verder.

19. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Kzh wat irritant zeg! Werkte dat lichaam nou maar eens mee he! De duimpjes draaien weer voor maandag!

Fijn dat je ongesteld bent geworden shally! je wist toch al dat je niet zwanger kon zijn? Anders had je die pillen vast niet gekregen? Nu kan je eindelijk weer beginnen jeeej!! Met hoeveel moet je eigenlijk beginnen?

Rietje, vervelend dat het gevoel minder sterk is geworden, misschien moet je maar van het ergste uit gaan zodat het straks minder tegen valt! Snap dat het moeilijk is hoor..💋

20. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Hier ook niet zo goed, follikel was weer aan het krimpen, was nu 12. Moet het zelfde doorspuiten en maandag terug. Enige wat was gegroeid was baarmoederslijmvlies die was nu 9 mm

Deel Deze Pagina