Sorry shally, ik haal mensen door elkaar. In dit geval fijn dat je weer kan starten Nlh, nee toch, dat is balen dat hij weer krimpt. Je was er zo dichtbij. Hopelijk gaat er nu weer een hard groeien. Je baarmoederslijmvlies is in ieder geval wel mooi dik. Goed plan, van het ergste uitgaan. Dan kan het alleen maar meevallen
Aaah ik ken je gevoel nlh!! Dit had ik woensdag ook! Ik mag dan vrijdag al wel weer terug omdat ze niet zeker weten if die gekrompen is of dat hij dubbel eitje gemeten had! Zoals je naam zegt... Never lose hope!
Haha ja wel heel toevallig Anne! Hopelijk is ie bij jou niet gekrompen want ze zei dat deze follikel niet meer verder gaat groeien en dat ie weg gaat. Maar dat het wel kan dat er maandag een nieuwe zit, ookal mag ik niet ophogen. Zit nog maar op dag 11 dus vandaar( ze hogen pas vanaf dag 14 op) Maar voor jou, succes morgen!
Nlh, balen dat ie weer gekrompen is. Hoeveel wat ie de vorige keer? Want ze zeggen toch dat de follikels meestal doorgroeien als ze 12 of 13 mm zijn? Ja ik wist dat ik niet zwanger kon zijn hoor, dus voor het eerst hartstikke blij dat ik ongesteld ben zodat we na 7 lange weken eindelijk weer kunnen spuiten. Ik start morgen weer gewoon met 150 IE. Ik heb eigenlijk altijd wel buikpijn en rugpijn als ik ongesteld ben masr het valt mee. Zal het er mee te maken kunnen hebben dat alles doorgespoten is? Succes morgen Anne.
Nlh, jij zit nog erg vroeg natuurlijk! Fingers crossed dat er gewoon weer nieuwe gaat groeien! Shally, fijn dat je weer kan starten inderdaad! Succes
Vorige keer was hij 13.6 bij 13.9. Ze zeggen dat het meestal vanaf 14 wel doorgroeid.. Alleen heb ik wel vaker gehad dat dat niet het geval was( dus ik had er wel rekening mee gehouden) ik had wel veel steekjes gehad dus dacht dat het wel goed zat, maar helaas. Ben benieuwd of er maandag wel wat zit. Ik heb geen idee of dat er mee te maken kan hebben, maar dat is wel positief haha! Ja idd anne, maaaar ik betwijfel het maar ik snap wel dat ze het bij mij niet meer zo snel ophogen. Anders lig ik er weer uit door overstimulatie en dat is ook niet bepaald fijn
Woow, ik ben een dagje afwezig op t forum en kan meteen pagina's bijlezen, hahah. Wat balen dat hij weer gekrompen is dat is zon enorme teleurstelling! Wat zijn we allemaal sterke meiden als ik het zo lees, wij komen er wel! Ik heb ao eten meting, hopelijk brengt de zonsverduistering geluk e heb ik mijn eigen arts!
Nog steeds niks aan groei te zien. Dinsdag weer terug dan zou de dosering weer omhoog kunnen Pff diepe zucht. Waarom wil t niet aanslaan. Heb ook verteld dat ik weinig vertrouwen heb in mijn lichaam, dus even een echt gesprekje gehad en er zijn war dingen bijgeschreven in dossier zodat iedere arts er rekening mee kan houde, fijn maar ja levert nog geen groeiende follikel op helaas
Hier een mega rot dag! Eitje is nu helemaal verdwenen... dus toch leeg gelopen of verschrompeld! Merk dat dit even de druppel is.. Zelde gevoel als bij jou mofantje, even geen vertrouwen meer in mijn lichaam en dat dit goed gaat komen! Ben om 3 uur maar richting huis gegaan,.. Mn gedachte was niet bij werk! Heb bloed moeten laten prikken 'voor geval dat..' Er toch eitje gesprongen is. Wat ik wel erg vervelend vind want kan me niet voorstellen dat dit gebeurd is. Nu wel door blijven spuiten en dan maandag bloeduitslag, bij geen eisprong ophogen! Voor jou ook erg vervelend mofantje! Geeft zon tegenslag he? Heel veel sterkte en hou je groot!!
Nou Anne gaat het helaas het zelfde bij ons.. Gek he dat het weer weg gaat. Hoop als nog dat het gesprongen is! Snap je gevoel.. Je lichaam laat je zo een beetje in de steek. Ook knuffel voor jou!
Hi meiden, mag ik met jullie meekletsen? Zit vandaag op dag 8 Menopur 112,5. Fm gehad en 2 eitjes van 10 mm, dinsdag of woensdag weer terug.. Groetjes, Miek
Had je vandaagook fm met eitje dat weg is?? Wat intzettend vervelend he dat dit steeds zo is!! Heb pas 1 keer eitje gehad met eisprong... Al die andere keren zijn ze weg gegaan! @miek goed begin voor jou, nu hopen dat het doorzet voor je!! Welkom hier zie dat je al kleine hebt! Heb j die spontaan gehad of ook eerder door de MMM gegaan?
Nee ik was gister geweest, en die van mij was aan het krimpen dus die is vandaag of morgen ook weg.. Ik moet wel gewoon het zelfde blijven spuiten en maandag terug. Heb ook wel eens bloed moeten prikken omdat eitjes weg waren gegaan, maar had dan ook geen eisprong gehad. Ik heb ook maar 1 eisprong gehad, voor de rest 2 x overstimulatie. En als je dan hoort dat per eisprong maar 15% kans is.. Dan denk je poeh op deze manier kan het nog heeeel lang duren voordat ik zwanger ben. Welkom miek! Nou hopen dat ze doorgroeien
Heb vandaag sinds meting, toenemende pijn en krampen in mijn buik. Lijkt net of ik ongi moet worden! Ga soms echt kapot! Dek dat ze veel te hard geroerd heeft daar binnen.. Haha Mijn BmS is trouwens van maandag 9mm naar woensdag 7 en vandaag 6mm gegaan... Ook heel raar of niet? Jaa bizar he NLH.. Je zou denken dat je beter lot kan kopen in de loterij.. Blegh!!