Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Naa dat is wel heel toevallig, ik heb dat gister ook na fm gehad !! Vandaag geen last meer gelukkig. Maar ik had echt erge steken ( ging met de hond uit en moest echt even een paar keer stoppen) oh heb je dan geen bloed verloren ? ( dat had ik dan weer niet;) )

Dankje shally !!

2. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Weer niet mofanje, goed .... zeg! Logisch dat je het vertrouwen in je lichaam begint te verliezen. Hopelijk vindt de gyn binnenkort een oplossing.
    Wel een hele spijtige overeenkomst die jullie hebben mofanje, Anne en Nlh. Waarom nou niet alle 3 een prachtig follikel?

Welkom Miek. Hopelijk groeien de follikels goed door.

3. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Flink balen en k* dus Anne en nlh!
    Ze verhogen per week dus dinsdag weer meting en ophogen. Het komt weleens voor dat vrouwen niet meteen reageren. Maar ze gaan beter rekening houden met mijn gevoelens en open en eerlijk alles goed uitleggen zodat ik me gesteund voel. Daar ben ik blij mee dus moed houden!

4. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Dat is fijn mofantje! Allemaal een fijn weekend gewenst;)

5. Miek1981

Miek1981 Actief lid

4 sep 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net een stukje van jullie teruggelezen... Wat gek en vreselijk balen dat bij een paar meiden de eitjes gewoon verdwijnen! Ik kan me voorstellen dat jullie er helemaal doorheen zitten!

Ik heb PCOS en ben bij m'n eerste zwangerschap gestart met Clomid. Een jaar bezig geweest, maar alleen maar nare bijwerkingen en geen enkel eitje.. Daarna gestart met Menopur en, heel fijn, na 2 rondes zwanger van een prachtige dochter!!
    Eind febr naar de gyn geweest met onze wens voor een brusje en mocht meteen starten met Provera en daarna de Menopur.

Groetjes en een fijn weekend!
    Miek

6. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wat fijn Miek dat je na een jaar met Clomid zo snel zwanger bent geworden met iui. Hopelijk gaat het dit keer ook zo snel.

Iedereen een prettig weekend. Ik had en super dag vandaag met de 1ste verjaardag van m'n dochter. Morgen nog en dag feest en dan weer terug in dagelijks leven.

7. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Echt heel erg super dat het bij de 2e ronde al raak was! Dus wel de juiste dosering gevonden!

Rietje gefeliciteerd !! Fijne dag nog morgen :)

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland

Gefeliciteerd! Fijne dag morgen!

9. Miek1981

Miek1981 Actief lid

4 sep 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je dochter, Rietje! Fijne dag vandaag!!

10. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Gefeliciteerd rietje met je dochter!!

@miek, wat zal dta een oplichting zijn geweest na een jaar clomid en toen na de 2e ronde zwanger!! :) hoop voor je dat het nu weer snel zal verschijnen!

11. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Dank jullie allemaal. Het waren echt 2 topdagen met onze dochter.
    Helaas ben ik vanmiddag een prop (bloed) verlopen. Net zo een als bij m'n miskramen. M'n menstruatie is nog niet echt begonnen, maar dat zal niet lang meer duren. Het was echt een wonder geweest als het nu raak was, maar helaas. Hopelijk kan ik nu wel weer met een behandeling beginnen en hoef ik niet weer verplicht een maand rust te houden.

12. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ohhh nee rietje!! Je gevoel werd ook al minder... Heb je het dus misschien allemaal goed aangevoeld. Wat naar zeg! Dikke knuffel

13. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Pfff dat is rot timing met dit weekend! Was je gevoel in eerste instantie waarschijnlijk wel goed geweest inderdaad! Heel veel sterkte komende dagen!
    Hangt er denk ik van af of je baarmoederslijmvlies schoon is of niet voordat je weer kan beginnen?

14. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    M'n gevoel werd inderdaad steeds minder, dus ik voelde het wel aankomen. Toch is het flink balen. Je gaat toch steeds meer hopen en dromen van hoe het zou zijn om zwanger te zijn.

Vorige keer was het nog veel te onrustig en zaten er nog veel grote follikels van de keer ervoor waardoor ik een ronde moest overslaan. Ik ga ernu vanuit dat het dit keer goed zit aangezien ik al 5 weken geen hormonen meer heb gebruikt.

15. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Wat vervelend rietje en dat in het feestweekend van je dochter. Flinke domper.

16. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Weet je de uitslag al Anne??

En kzh hoe was de fm??

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh rietje wat rot zeg!! :(

Hier niks gegroeid, 19 dagen gespoten nu.
    Maar ik moet hem nu weer 12,5 ophogen en overmorgen terug.
    Als er dan niks zit weer ophogen.
    Ik baal best flink.. :(

18. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Snap ik kzh, wat frustrerend zeg.. Maar hou vol! En hopelijk zit er woensdag wat meer vooruitgang in!!

Maar reageerde je nou wel op clomid?

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Niet altijd, 3 keer wel de rest van de keren niet.

20. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ahh balen kzh. Op hoeveel zit je nu na ophogen?

Rietje, nog van harte met je dochtertje. Is je menstruatie al doorgezet?

Deel Deze Pagina