Balen kzh elke keer niks zien is echt teleurstelling, je mag wel snel omhoog iig. Succes Ik ga straks weer. Laatste dagen druk geweest met werk en andere dingen dus echt minder aan gedacht.
Ja gelukkig wel. Ze vroeg ook of ik woensdag of vrijdag terug wilde. Als ik woensdag kwam kon ik almeerder weer ophogen. Nou graag dan! Succes straks mofantje!
Dames heb net even snel een testje gewaagd of nog pregnyl in me lichaam zit en kreeg een blanco test te zien, maar vind het best vroeg. Had vorige week dinsdag pregnyl 5000 gespoten
Heb gehoord dat het na 10 dagen uit je lichaam is. Wanneer mag je testen en voel je al iets? Anne hoe is het met jou? Mofantje hoe ging het? Ik was gister heen geweest en ik had weer een follikel deze was 13.8 bij 15.1 en ik moest het zelfde blijven doorspuiten en ik moet morgen weer heen. Zondag had ik ineens een beetje bloedverlies gehad.. Maar ze zei dat dat geen kwaad kon en dat dat mag gebeuren bij gebruik van hormonen. Ben benieuwd of de follikel er morgen nog zit
Kzh wat balen dat je nog geen reactie hebt. Hopelijk duurt het nu niet lang meer tot er eindelijk iets gaar groeien. Nlh, wat fijn dat er 2. Follikels zitten. Die van 15 gaat zeker doorgroeien. Dit is een winnaar! Annoniempje, het duurt inderdaad een dag of 10 voor het je lichaam uit is. Eerder kan altijd. Als je test nu negatief is weet je dat je niet meer een vals positieve test kn krijgen. Ik mag ook weer beginnen met spuiten vanaf vandaag, er zat nog wel een cyste, maar die is gelukkig niet groot meer. Ook was m'n baarmoederslijmvlies wel heel erg dik. Het is dus goed mogelijk dat er toch wat heeft gezeten afgelopen maand. Ik krijg nu ook utrogestan voor na de iui. Hopelijk wekt dat en lukt het dit keer wel.
Haha er zat er 1 rietje maar die was 13.8 bij 15.1! Ze had er zelf wel een goed gevoel over, maar ik durf er niet meer op te vertrouwen. Fijn dat je weer mag beginnen!! Ohh wel echt naar om te weten dat je waarschijnlijk wel zwanger bent geweest.. Nouja meer naar dat het niet is blijven zitten !!! Hopelijk deze ronde wel
Succes deze ronde rietje! Nlh, nee das balen Hier ook niks.. Heb bloed laten prikken, oestrogeen (denk ik?) en mijn schildklier, om te kijken of die nog wel goed werkt. Ophogen naar 125 en vrijdag terug
Nlh, balen dat je ei weer is verdwenen. Hoop nu met de ophoging wel een mooi groeiend ei te zie. Blijf voor je duimen!! Rietje, succes met t spuiten! Ik mag over 7 dagen testen. Ik voel af en toe wel wat steken maar ga er me niet op focussen want toen ik van me zoontje zwanger raakte voelde ik helemaal niets terwijl ik juist dacht dat t niet raak zou zijn. Je lichaam kan je zo voor de gek houden haha
Heey meiden! Even paar daagjes niet op forum geweest! Zat er even beetje doorheen.. Elke keer weer de telerustelling van eitje die niet groeit of dan wel groeit en dan verdwijnt! Bleghhh Nouja nu nog steeds aan het spuiten! Maandag geweest maar nog steeds niets dus heb opgehoogd naar 112,5! Erg irritant want moet nu twee keer spuiten, vind 1keer per dag al,genoeg hahaha vanaf morgen krijg ik spuit met ampul 150Ie erin dus hoef ik maar 1 keer te spuiten! Even terug op jullie! @kzh balen dat er nog niets zit.. Geduld hebben is soms ver te zoeken he! Wel fijn dat je vrijdag al terug kunt en niet pas na weekend! @rietje, wat fijn dat je gelijk mag beginnen, scheelt weer een ronde! Blijft vervelend wat er gebeurd is, maar je hoeft in ieder geval niet stil te zitten! @anoniempje, nig 7 daagjes... Gaat je vast lukken om te wachten met testen! je lichaa houdt je ook echt opvoor gek he!! @nlh, jeetje wat k*t zeg dat hij weer verdwenen is! Weet hoe je je voelt... opgehoogd, hopenlijk dat het nu wel voor een gezond en goed eitje gaat zorgen!! Als ik iemand ben vergeten... Sorry zover heb ik niet terug gelezen!
Anne, het is niet gek dat je er af en toe helemaal doorheen zit. Het is niet niks waar je mee bezig bent. Wat voor ampul had je nu dan? Ik krijg standaard die van 300 en/of 450 eenheden mee. Hier doe ik een paar dagen mee. Kzh, kunnen ze niet wat sneller ophogen, want dit lijkt weinig zin te hebben. Nlh, nee hè toch nie weer. Hij was al zo mooi groot. Sorry ik dacht dat er "en" stond ipv "bij". Of ik was al iets te optimistisch dat er 2 zaten. Hopelijk groeit er snel weer een. Annoniempje, de moeilijkste week is aangebroken. Probeer niet naar je lichaam te luisteren, hoe moeilijk dat ook is.
Anne, balen dat er nog steeds niets te zien was. Maar blijf positief! Tot hoeveel verhogen ze eigenlijk? Ja rietje is een moeilijk week maar ga me gewoon focussen op andere dingen 😊
Fostimon wordt geleverd in amoullen van 75IE of 150IE (misschien wel hoger maar dat heb ik nog niet gehoord) Krijg dan spuit met vloeistof en ampul waar fostimonpoeder inzit. Met 75Ie is dit makkelijk want dit zit dan in de poederampul. Echter nu met 112,5IE moet ik er twee klaar maken en dan 1,5 spuit erin zetten! Vanaf morgen krijg ik 150Ie ampul dus hoef ik maar 1spuit te zetten en dan niet volledig spuitje keegspuiten! Handig is anders...... Hahahaha
Balen zeg nlh dat t weer weg is, zo frustrerend! Rietje fijn dat je weer mocht starten Anoniempje het word spannender nog paar dagen Kzh ik duimmmm. Helaas is er dinsdag door de artsen besloten te stoppen en te starten met primolut. Volgende ronde een stapje hoger starten en sneller door naar hogere dosering. Omdat ik zware pcos heb met heel veel blaasjes durven ze niet meteen op 100 te beginnen. Ik baalde even heel erg dat je voor je gevoel 5 weken prikt voor niks maar ik zoek veel afleiding op het moment wat wel helpt. Dikke knuffel voor jullie allemaal.
Geen idee rietje, zal dat eens vragen vrijdag. Mofantje, das balen! Alls voor niks Maar hopelijk geeft een hogere start dosering beter effect. Knuffeltje voor jou!
Stom he anne Hoop dat je snel resultaat hebt Sorry als ik niet op iedereen reageer, maar zit even met mijn hoofd bij omdtandigheden waar ik niet over uit kan wijden.
Anna, ik dacht dat je ook Gonal f spoot, vandaar mijn vraag Fostimon heb ik eerder ook gehad. Wat een ondingen zijn dat. Eerst alles moeten mengen, met 2 naalden klooien vond ik maar niks. Ook had ik daar hele erge bijwerkingen van. Gonal is wat dat betreft een stuk prettiger. Heb jij dan ook Pregnyl ipv Ovitrell? Mofantje, nee toch. Is nu alles voor niks geweest? Hopelijk helpt een hogere startdosis en heb je wel resultaat. Kzh, daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Iedereen heft wel eens geen tijd/behoefte of wat dan ook waardoor ze minder reagereert
Mofantje, balen zeg 5weken voor niets spuiten, maar een nieuwere stap is mogelijk ook niet verkeerd!! Hopen dat starten met een wat hogere dosis beter resultaat zal opleveren! Kzh, inderdaad geen sorry voor zeggen! Iedereen heeft zulke mimenten! Hoop dat je snel grip krijgt op de omstandigheden! Rietje, nee helaas heb fostimon! Het is echt zwaar irritant om dit te spuiten! Hiervoor had ik Puregon met pregnyl. Nu ook pregnyl in koelkast maar daar zal ik voorlopig wel weer niet aankomen.. Heb ook erg veel bijwerkingen, met name extreme vermoeidheid! Slaap nooit overdag maar tegenwoordig sinds fostimon moet ik na werk even dutje doen.. Ofnouja "moet" ik val gewoon in slaap haha Vandaag weer fM gehad. Geen groeiend eitje ondanks verhoging. Nu oas maandag weer terug en als er dan niets zit, gaa ze weer overleggen met gynaecoloog of ik moet afspraak plannen met gynaecoloog.. Bang dat hij weer gaat zeggen dat dit niet werkt en dat we wat anders moeten proberen!