Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ah nee mofantje, wat rot dat je moet stoppen.

En anne, het is niet niks. Last je boosheid en verdriet toe.
    Daarom zit ik ook weinig op het forum op het moment.. Maandag ga ik weer naar de psycholoog want merk dat ik weer op een punt ben beland dat ik nergens geen zin meer in heb. Dus moet even spuien bij de psych.

Kzh, jij ook een dikke knuffel.

Iedereen eigenlijk! Want we zijn stuk voor stuk KANJERS!!

2. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Jaa het is niet niets wat we allemaal doormaken!! Pfffff....

Iedereen inderdaad een knuf! :)

@shally, loop je al lang bij de psycholoog? Hoe heb je dit aangevraagd? Ik zit er ook wel eens aan te denken namelijk... Even van je af kunnen praten over alles wat even niet lekker loopt!! Merk dat ik het nu aan het opkroppen ben en bij vrienden zeg ik dat het wel goed gaat! Alleen mijn man weet dat het niet goed gaat! :)

3. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Shally wat goed dat je naar de psych gaat. Die kunnen ech wonderen verrichten. Een aantal jaar geleden had ik ook dat punt bereikt dat ik het niet meer trok. Niks was nog leuk, ik was de hele dag down. N dat omdat het maar niet lukte om een kindje te krijgen. Ik ben echt blij dat ik naar de psych ben gegaan. Zij heeft ervoor gezorgd dat ik alles beter kan verwerken en ook te relativeren.
    Zoals je zelf ook zegt is het van je af praten ook al heerlijk.
    Anne, de psych is dus zeker een aanrader mocht je twijfelen.

Inderdaad, we zijn allemaal kanjers en hebben allemaal en knuffel verdiend (en af en toe ook nodig) :)

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Een ei van 18 mm! Aan de klus en maandag terug!

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Anne ik heb een doorverwijzing gevraagd aan de fertiliteits arts en die hebben dit naar de psycholoog gstuurs. Ik ben toen door de assistente van de psch gebeld voor een afspraak.

Ik ben vorig jaar in augustus voor het eerst naar de psych ggaan en na 3x ging het weer. September was de laatste keer maar nu is het weer nodig en kan ik bellen voor een afspraak.

6. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Kzh, wat geweldig! Dit is een winnaard :) Mag je nu ook de ovitrell al zetten?

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Nee, ik moet maandag terug.
    Geen idee of ie nu uit zichzelf kan springen of dat ik toch ovitrelle moet gebruiken volgende week

8. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    #348 Never lose hope, 27 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2015
    Wat balen mofantje! Hopelijk gaat de volgende ronde wel lukken.

Kzh Yes eindelijk wat fijn zeg! Ik zou voor de zekerheid gewoon klussen, en misschien ovulatie testjes doen.

Shally, even met iemand praten die er buiten staat helpt mij idd ook heel erg!

Hoe gaat het bij jou anoniempje? Wanneer mag je testen?

Miek waren de follikels door gegroeid?

Anne hoe gaat het met je? Met iemand praten kan echt helpen!!

Rietje hoe zit jij nu precies?

Ik ben vandaag nog naar de gyn geweest, had dit keer iemand anders en die zag " de zwarte stip" die maandag te zien was ook zitten, maar nou blijkt dat dat niet op mijn eierstok zat.. Was een cyste naast de eierstok maar dat kon verder geen kwaad gelukkig. Maar omdat ik wel een stuk of 40 follikels heb zitten had hij het er over dat ik misschien beter over kon gaan op ivf. Omdat ik heel moeilijk te behandelen ben, of veel te veel of helemaal niks of 1 die niet doorzet.. Zei hij dat het zo geen zin heeft omdat het heel lang kan duren voordat ik überhaupt een kans heb, en dT dit mentaal en lichamelijk(last van het prikken) zo zwaar is.Ik moet maandag weer naar mijn eigen gyn en ik ga het ook met haar bespreken. En ik maak deze ronde nog wel af natuurlijk. Ene kant vind ik het een fijn idee omdat dit meer voor mij kan betekenen maar aan de andere kant is het ook mijn eindstation..

Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt:)

9. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Kzh, voor de zekerheid kan je het beste zelf klussen zoals Nlh ook al zei. Maar 18 mm is al heel goed!

Nlh, gelukkig valt de cyste mee. Op zich goed dat je en andere gyn hebt gehad, en andere blik kan nooit kwaad. Als ivf de grootste kans geeft is het zeker het overwegen waard, vooral omdat je al even best bent. Je kan altijd terug naar iui, het is dus geen eindstadium. Het is zeker iets om overname te denken.

Ik ben net wee begonnen met spuiten. Dinsdag de eerste check. Ik voel wel al van alles bij m'n linker eierstok en heb weer knallende hoofdpijn :(

10. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ik weet dus niet of ik dan weer terug mag, ga dat maandag gelijk even vragen. Mijn gevoel neigt wel heel erg naar ivf, dus even afwachten wat de andere gyn er van zegt.

Dat kan zeker reactie zijn, als ik reactie had had ik ook altijd hoofdpijn! Hoop het voor je:)

11. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Top kzh! Veel plezier met klussen.

Fijn om een open gesprek te hebben gehad lijkt me nlh ik snap je gevoel over eindstadium wel dus lijkt me indd goede om te vragen of terug iui mogelijk is.
    Hebben ze bij jou nooit een Leo uitgevoerd, ik heb namelijk ook aan beide kanten erg veel blaasjes en als het prikken bij mij niet gaat aanslaan komt er een Leo, dan branden ze alle follikels weg.

12. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Jeetje kzh wat goed!! Kans op zelf springen is er altijd natuurlijk dus veel klussen ;) !

Nlh, wat een goed gesprek heb je gehad! Wel fijn als er zo met je mee gedacht wordt hoor... En eindstadium is het denk ik niet! :) goed om met je eigen gyn goed te bespreken maandag!

Hier twee erg drukke dagen gehad dus mijn hoofd wel op wat anders kunnen richten! Dit weekend nachtje weg met vriendinnen dus ook verstand op 0 en lekker genieten en dan maandag doomsday denk ik... Hahaha zo voelt het wel nu maarja misscheien valt het mee. Zit vandaag op CD30 (officieel dan, praktisch gezien op CD21, pas op CD9 gestart met spuiten)

@rietje, balen dat je er gelijk zo op reageert!! Heb je daar altijd zo'n last van of is dat alleen in begin? Sterkte!

13. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    @ mofantje

Daar heeft de andere gyn het wel over gehad, terwijl de gyn van vandaag zei dat het zonde was om mijn eitjes weg te branden ! Dus ik ga dan denk ik liever ivf doen met veel eitjes ( meer kans ) en als het dan nog niet lukt daarna de Leo. Want als ik eerst Leo doe en alle blaasjes zijn weg en het lukt niet meer om te stimuleren (bijv) dan lukt ivf al helemaal niet.

Even eigen bedachte theorie hoor haha

Is idd fijn dat er eindelijk word mee gedacht Anne! En lekker weekendje weg kan wonderen verrichten :)

14. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Dat is ook mijn gedachte inderdaad nlh! Haha misschien is het wel niet zo, maar dat zou ook mijn gedachte zijn :p

15. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83

Haha dus men gedachte is zo gek nog niet:) heb hier boven nog gereageerd op je berichtje hoor(had hem aangepast, had niet gezien dat je gereageerd had)

16. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Nee haha geen gekke gedachten.. Of in ieder geval, je hebt hem niet alleen ;) ! Dus zijn we beide misschien met gekke gedachten ;)
    Heb je berichtje gelezen! :D

17. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha dan ben ik het niet alleen! 👍
    Fijn weekend met je vriendinnen!

De rest ook een fijn weekend

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    nlh, succes morgen bij de gyn! Wel fijn dat er eens een andere arts zijn visie uitspreekt.. Ben benieuwd wat het gaat worden voor je.
    Als ivf meer kans geeft, zou ik het zeker met beide handen aangrijpen.

Rietje, wat snel dat dingen voelt! Hopelijk gewoon snel een mooi ei dan! Succes :)

Anne, lekker even weg! Fijn dat je even lekker met andere dingen bezig bent geweest.
    Succes maandag!

Net even een ovu testje gedaan, die is positief! Gister geklust, gyn zegt om de dag, maar ik denk dat ik voor de zekerheid gewoon vanavond ook even mee pak.:p

Ben benieuwd naar de echo maandag :)

19. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Nlh, geen rare gedachte, ik zou het op dezelfde manier hebben bedacht haha

Ann, lekker zo'n weekendje weg. Geniet ervan!

Kzh, wat goed een positieve test. Nu weer je zeker dat je deze rond en grote kans maak. Ben benieuwd naar d echo maandag.

Links voel ik altijd snel iets. Ik voel daar ook bijna altijd m'n eisprong. Volgens de gyn komt het doordat m'n eierstok niet flexibel is en achter m'n eileider zit die weer aan m'n bekkenwand is verkleefd. Hierdoor zit hij eigenlijk altijd "klem" op 1 plek waardoor ik hem snel voel. Of ik heb de gyn niet goed begrepen en zit het toch anders in elkaar. Ze zeggen altijd zoveel waar ik en groot del niet van begrijp haha

20. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Al iemand getest?

Deel Deze Pagina