Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja ik hoop het ook!

Zooo dat is wel heel snel van 15 naar 23 in 3 dagen tijd:$ maar dan zou ze idd wel weten wat ze doet haha!!

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    De 27ste ja rietje! :D
    Ze heeft een super dag gehad, en zondag is er feest :D

3. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Gefeliciteerd kzh!!

4. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Kzh, nogmaals gefeliciteerd. Fijn dat ze zo'n leuke dag heeft gehad. Op naar een feest weekend :)

Nlh, het verbaasde mij ook dat het zo snel ging. Het kan te maken hebben dat ik per ongeluk een overdosis had gespoten waardoor hij zo snel was gegroeid. Hopelijk was dat het niet, want dan zou het nu niet gaan gebeuren.

5. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Komt vast wel goed rietje! Of die overdosis moet heel groot zijn geweest. En dan nog is het veel gegroeid dus zou het nu ook wel groeien :)!

6. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Wat een goed nieuws rietje! :D zou mooi zijn als die. Of mee groeit i derdaad!! Spannend!

Gefeliciteerd met je kleine kzh! :D

Nlh: Fijn dat je naar ander gyn kan vrijdag!! Kijken of je het dan nog keer met hem kan bespreken en of hij het intern wil overleggen met je eigen Gyn!

Mofantje: begrijpelijk dat je soms even niet meeleest hoor of in ieder geval niet gelijk reageert! Heeft iedereen wel eens denk ik dan zo! :) fijn dat je weer bijna kan starten!! Op de hoeveelste dag heb je die uitgangsecho?

Hier verder geen nieuws, druk met werken! Donderdag weer terug voor FM bij de gyn! Ben benieuwd!

7. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Zo groot was die overdosis inderdaad niet. Ik had 1,5 keer de dosis gespoten. Vanavond ovitrell en dan ben ik voorlopig klaar met spuiten :)

Mofantje, wanneer heb je de echo?

Anne, succes morgen bij de gyn. Hopelijk zitten er mooie follikels

8. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Anne succes morgen! Ik moet ook morgen heen.. Lang verhaal maar baal wel een beetje..

9. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Heel veel succes morgen Nlh. Hopelijk wil deze gyn wel over ivf praten en het niet gelijk afschrijven. Of baal je nu ergens anders van?

10. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Dankje wel, maar zou het wel even uitleggen haha

Ik mocht woensdag donderdag of vrijdag terug komen, ik zou woendsdags maar dat was bij dezelfde vrouw en die had mij zo raar behandeld dat ik een afspraak had gemaakt voor vrijdag, en dus toevallig bij die man die over ivf begon! Ik was weer helemaal gerustgesteld. Maar nu werd ik vanmorgen door de assistent gebeld, ze vertelde me dT die vrouw( die ik dus niet leuk vond) had gezien dat ik vrijdag terug woi komen maar dat dat absoluut niet kon en dat ik morgen dus donderdag terug moet komen... En dat is dus bij haar!! Het lijkt wel als of ik op het matje geroepen word.. Echt apart allemaal want ten eerste was er maandag niks te zien en ten tweede had ze gezegd dat vrijdag ook kon...( heb het gevoel dat ik niet bij die man mag komen van haar) ik ga dus nu morgen met tegen zin heen, maarja moet haar toch vertellen wat ik er van vind. Die afspraak van vrijdag heb ik laten staan zodat ik als nog over ivf kan praten.

Het gekke is dus dat ik een keer een follikel van 16 had en dat ik toen 4 dagen moest wachten voordat ik terug mocht komen, en nu was er maandag al niks en nu is het ineens erg als het een dag later is. En vooral omdat ze eerst zei dat vrijdag ook gewoon kon.. Tjaa of ik zie het verkeerd maar ik vind het wel vreemd

11. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Oh morgen toch nlh? Bij je eigen gyn dus ipv vrijdag bij de ander?

Lekker rietje even klaar met spuiten! :)

Succes morgen nlh!!
    Ik hou jullie op hoogte morgen! Thanks voor de support 😊

12. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Heb je mijn berichtje gelezen, heb het even uitgelegd hahha. Morgen en vrijdag word het nu:p

Hoop dat er wat zit Anne!

13. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wat raar. Waarom controleert ze voor wannee je een afspraak hebt gemaakt en waarom moet dat ineens eerder? Het klinkt inderdaad of je op het matje wordt geroepen. Erg vreemd allemaal. Aan de andere kant kan je wel mooi gelijk zeggen hoe je er over denkt. Nu maar hopen dat ze je niet weer "straf" voor je eerlijkheid. Mocht ze dat weer doen kan je vrijdag bij die andere gyn aangeven dat je voortaan bij hem wilt komen.

14. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja idd! En daarom heb ik die afspraak ook laten staan en zij kan dat niet voor mij bepalen of ik die af zeg ja of nee. Maar zie wel een beetje tegen morgen op.. Vorige keer zei ze ookal je moet gewoon geduld hebben en je bent nog zo jong. Snap dat ik geduld moet hebben, maar als ze er bij mij geen " soort van cycles" in krijgen wil ik toch graag kijken wat nog meer opties voor mij zijn. Elke maand 4,5 week prikken voor een ei of anders weer overstimulatie.. Dat hou ik denk ik niet lang vol.

15. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Denk da we goed tegelijk bezig waren op forum haha had dus vandaaar dat ik hem nog niet had gelezen!
    Wat een raaaar verhaal!! Lijkt echt of ze je controleert en je tegen houdt... Goed van je dat je vrijdag ook heb laten staan hoor!! Is fijn als je toch even je verhaal kan doen en vragen kan stellen!

16. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ik snap niet waarom ze perse wil voorkomen dat je info over ivf krijg. Het is alleen nog maar info. Daarnaast is het jou lichaam en jij bepaald wat je wel of niet wilt. Ik snap dat je het op deze manier niet lang volhoud. ik vind 1 cyclus per maand al te lang duren, laat staan hoe dat voor jou is. Hopelijk valt het morgen mee en luister ze beter naar wat je wilt.

17. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Anne, haha ja forum word zo vaak bezocht ( ik ben een beetje verslaafd ):) ja echt vervelend hoe het gaat.. Ben ook wel benieuwd hoe die man er nu over denkt, want misschien heeft ze hem wel gesproken.
    Lief dat jullie zo mee denken, heb daar echt wat aan! Rietje en Anne!

18. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Nou eindelijk een goed gesprek gehad, ze had gelukkig zelf ook door dat ze onredelijk was. Er is nu duidelijk uitgelegd waarom ik beter nog niet ivf kan doen. En ik ben het er mee eens, omdat ze het nu wel over een ander medicijn wou hebben! Ik gebruik nu GONAL maar daar kan je niet kleine klikjes tussen doen. Ze gaat het in het team over mij hebben, en bespreken of puregon misschien een optie is omdat daar wel kleine tussenstapjes tussen zitten. Ik mag ophogen naar 87,5 omdat er niks t zien was, en maandag terug komen. Omdat mij NU wel alles duidelijk is uitgelegd (ook over ivf) heb ik de afspraak van morgen afgezegd.

Hoe is het bij jou gegaan Anne?

19. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Wat fijn dat je goed gesprek heb gehad nu! Ik heb ook puregon gebruikt en dat is inderdaad met een pen waar je dosering gewoon in kan stellen! Heb nu dan fostimon omdat dit 100% natuurkijkspul is. Wat was reden om nog niet goor ivf te gaan?

Bij mij is mijn baarmoederslijmvlies te dik nu waardoor ik moet gaan afbreken. Zit al overe 39CD dus nu primolut om menstruatie op te wekken. Hij wou nog weo een ronde spuiten met fostimin proberen alleen een verkeerde volgorde. Moet op dag 3 starten met hoogste dosering (150) en dan op dag 8 of 9 al voor controle. Hij wil dan zelf kijken of er eitjes groeien en als dit dan zo is dan gaat dosering omlaag en dan met als doel dat 1 of 2 eitjes door groeien en de rest weer krimot indien er meer eitjes zijn. Kans op overstimulatie is wel erg groot zo dus ben benieuwd!

Misschien een stomme vraag... maar al die eitjes dir nu altijd al te zien zijn op de echo (onder de 10mm) zijn dat je enigr eitjes die je hebt.. of kunnen er nog nieuee bij komen? Heb dit niet ge raagd maar hij zei op een gegeven moment: is wel riskant want je hebt niet zoveel blaasjes". Dit terwijl andere gynaecoloog zei dat ik leerboek pcos heb en dat je het dus heel duidelijk zag foor de vele blaasjes op de eicellen. Heb nu naar gevoel erover van zijn opmerking.. wat als ik straks geen eitjes meer heb?? Daarom mijn vraag of de blaasjes op je eistokkeb enige zijn of dst ze nog tevoorschijn kunnne komen! :)

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Fijn nlh dat ze er op terug gekomen is, en jullie beiden achter de keuze staan om nog niet aan ivf te beginnen.
    Hopelijk een mooie succesvolle ronde hierna

Anne, volgens mij heb je bij de geboorte al je eicellreserves klaar liggen.
    Je maakt dus standaard geen nieuwe eicellen meer aan, maar volgens mij zijn er wel onderzoeken naar de mogenlijkheden om aanmaak van eicellen te kunnen stimuleren.
    Geen idee of ze daar inmiddels al in geslaagd zijn.

Maar, ik weet niet of je alle eicellen ook kunt zien..
    Ik zou als ik jou was gewoon volgende keer even navragen hoe het nu prcies zit

Deel Deze Pagina