Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Correctie, 90 miljoen. Ik was iets te enthousiast.

2. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Haha shally dat is nog steeds een geweldige score!

Nlh, dat kunnen zeker de hormonen zijn. In de periode dat ik spuit ruik ik ook van alles en ben ik met vlagen misselijk. Elke keer denk ik "heb ik dan toch geen echte ongi gehad en was het gewoon een bloeding tijdens een zwangerschap? Dat er tijdens de echo niks is gezien komt zeker doordat het nog zo pril is" hoe bedoel je je maakt jezelf gek haha.
    Hopelijk zijn de bijwerkingen van de verhoging van korte duur. Wat zou het mooi zijn dat je volgende week 1 of misschien zelf 2 follikels ziet. Misschien maar wat extra paaseitjes eten om je lichaam een hint te geven haha

3. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Jaa rietje ! Precies zoals jij het zegt, herken mezelf daar heel erg in haha wat erg he!! Je wilt iets zo graag dus, maak je jezelf wel eens gek:p
    Hahaha die tip van die eitjes ga ik wel even proberen:), had net vruchtbaarslijm.. Hopen dat dit een teken is dat er wat groeit! Heb ik deze cycles nog niet gehad namelijk.

4. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Haha volgens mij kunnen we allemaal onszelf behoorlijk gek maken. Het leuke is nog dat we tegen iedereen zeggen dat ze dit soort signalen moeten negeren, maar zelf doen we dat totaal niet haha.
    Dat slijm is zeker een goed teken! Dat krijg je niet zomaar als er niks groeit. Misschien werken de paaseitjes nu al haha

5. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Hahaha laat je vriend/man maar paaseitjes zoeken dit weekend! ;)

Jullie lopen dan alle drie redelijk gelijk met de wachtweken??

Beetje jezelf voor gek houden mag wel he ;) hahaha maar wel fijn om te zien dat jullie dit allemaal ook hebben :p

6. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha nee zelf ga je wel serieus met die gedachtes om:) maar dan koop ik gewoon een goedkoop action testje en dan weet ik alweer genoeg:p. Slijm is ookal weer verdwenen.. Foutje zeker haha.

Vind zooo spannend of er nu wel een groeiende follikel te zien is.. Gelukkig maandag weer heen:)

Hahaha Anne 😂 hij heeft ze nog niet gevonden :p

7. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad ook een manier met die testjes haha. Misschien komt het slijm weer terug. Hopelijk krijg je morgen goed nieuws te horen. Na al die weken spuiten mag dat wel een keer. Wat fijn ook dat ze 2de paasdag open zijn!

Haha gewoon blijven zoeken, Pasen is nog niet voorbij :D

8. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    @ rietje, Hoop ik ook, lief van je!

9. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Pasen heeft toch een beetje geholpen! Zat een ei van bijna 15mm en mijn baarmoederslijmvlies was al 13mm. Ik mag morgen al terug komen, omdat het bij mij ook zo weer kan verdwijnen. Dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben:)

Hoe gaat het met jullie?

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Dan is ie morgen al 15 mm als t goed is!

11. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja hoop dat het eens doorzet!

12. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik hoop het ook voor je! Lijkt me toch niet dat ze nu nog verdwijnt? Of hwb je dat vaker gehad met 15 mm?

13. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja 14 bijna 15. Vanaf 16 nog niet gehad dus als hij 16 voel ik me pas goed haha

14. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Oh wat goed! 15 mm is al heel wat. Deze zal mooi doorgroeien en is hij morgen al rond de 16 a 17 mm, ik weet het zeker! Hebben de paasdagen je toch nog wat opgeleverd. Zouden het de paaseitjes zijn geweest haha.

15. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Mijn gyn gaf trouwens aan da de follikel van 14,5 die ik bij de laatste meeting had waarschijnlijk niet zou verdwijnen. De kans was nehil. Aangezien je het al een keer me hebt gemaakt zal dat nu niet meer gebeuren, toch?!

16. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha ja zullen de eitjes geweest zijn:), mijn gyn dacht ook dat ie wel door zou groeien. Ik moet eerst zien en dan geloven :)

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ shally : ik duim! Mooie score :D

Nlh : ziet er goed uit dus! Ook voor jou ga ik heeeeel hard duimen, hopelijk snel een goede kans :D

Sorry, was even beetje afwezig. Heb wel meegelezen maar heb een nieuwe telefoon en kan er nog slecht mee typen haha dus nu even vanaf de ipad.
    Ik heb de kamer van L behangen, cupcakes gebakken en versiert, feestje van L, en bijkomen van dat alles haha dus was even druk.

En net getest.. Kon het gewoon niet laten.
    Zit op 10 dpo waarschijnlijk.
    En een ienieminie streepje!
    Maarja, vorige keer ging het ook al vroeg mis dus..
    Maar ben wel misselijk en pijnlijke borsten (vooral als L weer eens lomp over mij heen klimt, auw!)
    Ga proberen zaterdag pas weer te testen

18. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Vandaag was het ei nog niet veel gegroeid, waren ook stuk of 3 die 10 mm waren.. Straks weer te veel pfff. Moet morgen weer heen en als er dan niks is verder gegroeid moet ik ophogen en vrijdag weer terug.

Kzh! Licht streepje is ook een streepje hoor!! Maar snap dat je er voorzichtig mee bent. Klein beetje gefeliciteerd dan maar?!:)

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Das balen :(
    Hopelijl houden ze zich koest en groeit die ene mooi door!

20. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Fijn dat de iui goed is gegaan bij jullie meiden.

15 mm is zeker mooi nlh.

Ik heb vandaag met fertiliteit gebeld. Gister was dag 1, morgen op da 3 uitgangsecho en dan weer starten met spuiten. Ik moet vandaag nog werken en heb dan aantal dagen vrij. Merk nu pas hoe moe ik ben en hoe erg ik toe ben aan ff rust.

Ik worstel met van alles o het moment n ben hier rg stil.

Zondag was het feest nichtje vierde haar eerste verjaardag. Dus iemand vroeg aan me hoe het ging en dat ze beetje gehoord had van mijn broer dus ik leg beetje uit, staat mijn broer ineens naast ons te lachen en gaat haar feliciteren, toen wist ik al genoeg. En daarna vraagt hij vrolijk of ik t al wist. Nee natuurlijk niet de vader in spe is zijn allerbeste maatje en bijna niemand wist t nog dus laat staan ik. Dat was echt een kut moment. Ook merkte ik dat ik anders deed en me anders voelde. Normaal zou ik bij de kids gezeten hebben en liefst dicht bij de kleintjes. Nu liep ik maar met glazen en kletste ik met mijnachternichtjes die al wat ouders zijn. Thuis bij mijn ouders kwamen de tranen er even uit. Ik heb echt niet kunnen genieten van die dag terwijl ik er so naar uit had gekeken.

Deel Deze Pagina