Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Wat vervelend allemaal mofantje, snap dat dat echt een rot moment was!

Lekker even vrij, dat kan echt goed doen! Even opladen voor een nieuwe ronde! Hoop dat je bij de volgende ronde wel reactie hebt.

Ik ga zelf naar een vrouw toe waarbij ik mijn verhaal kwijt kan en vervolgens krijg ik dan een behandeling. Dit helpt mij heel erg. Misschien ook een idee voor jou? Even van je af praten :)

2. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Zo even terug gelezen hoor!!
    Kzh wat spannend een heel licht strepepje!! Duim voor je dat die alleen maar duidelijker zal worden! :D

Nlh, wel positief dat die voorbij de 14is! Nu hooen dat er 1 doorzet naar de 16 en niet dat die van 10mm ook nog verder groeien!! Fingers crossed!

Mofantje, zulke situaties blijven vervelend! Snap ook heel goed dat dit erg rot is even!

Hier geen nieuws.. Nog steeds primolut aan het slikken! Kan pas bij start omgi weer verder! Denk nog een weekje voordat ik ongi wordt!
    Ben ook vrije dagen en overuren aan het inplannen! Merk ook na een drukke week vorige week, dat ik nu bijna week nodig heb om bij te tanken! Vanmiddag had ik geen patienten dus ook middagje vrij genomen en morgen waarschijnlijk ook! Wel fijn dat ik eigen agenda kan inplannen! :D

3. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja dat is idd wel positief, maar hij is wel moeilijk te meten want de helft zit achter een schaduw.. Echt apart dus vertrouw het ook gewoon niet helemaal.

Fijn dat je dat zelf kan inplannen! Heb je wel nodig met die hormonen (rotzooi) :)

4. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Oehh dus blijft nog even spannend!! Gelukkig dat je morgen weerterug mag voor een meting!

5. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Jaa klopt! Haha ja dan ben ik straks deze week 4 x geweest;p

6. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Jaa ppfff 4keer.. Je moet r wat voor over hebben he? :p
    Vermoeiend kan da zijn he! Moet je lang reizen voor ziekenhuis?

7. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha ja, heb er ook veeeeel voor over, wij allemaal :)

Gelukkig maar 10 min, vorige ziekenhuis 30 min. Dus dat is wel beter! Ook ivm werk van ml. ( kan hij vaker meer). En jij?

8. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Ohia 10min is wel lekker inderdaad! Heb ik ook! Vorig ziekenhuis (voordat ik met FMs begon) was ruim half uur... Niet te doen! Was omdat ik daar eerst in dorpje naast woonde maar toen ik ging verhuizen en ik wist dat de FMs zouden komen, ben ik over gestapt! :) kan. U altjd eve snel voor werk of tijdens werk maar kan mijn eigen patienten er mooi omheen plannen! Behalve als ze i n crisis zouden zijn, maar dit heb ik gelukkig nog niet mee gemaakt tijdens een eigen afspraak! :D

9. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Nee is idd niet te doen! Wel handig dat je dat er mooi om heen kan plannen! Haha houden zo dat je dat niet mee hoeft te maken:)

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ohh mofantje, neem je tijd meid.
    En wat rot wat je hebt meegemaakt zondag. Het blijft moeilijk he.
    dikke knuffel voor jou!

Nlh, ohhww hopelijk blijft het bij die 3 en is die ene mooi gegroeid morgen. Ik duim voor je!

Kzh, spannend meid.

11. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Kzh, wat spannend! Een licht streepje is inderdaad ook en streepje. Hopelijk gaat het nu allemaal goed en krijg je zaterdag een knaltest.

Nlh, een kleine groei is nog steeds een groei. Ik snap dat je het allemaal niet helemaal vertrouwd. Hopelijk ziet het er morgen goed uit. Puff 4 keer is wel eg veel in 1 week.

Mofanje, wat rot dat je zo'n nare dag had met de verjaardag. Ik snap dat je het er zo moeilijk mee had met die andere vrouw. Je wilt eigenlijk van andere niet horen dat ze zo gelukkig zanger zijn. Ik vind het ook moeilijk om blij te zijn voor en ander. Misschien is m iemand praten wat voor je, wat Nlh ook zgt.

Anne, wat vrij dagen zouden fijn zijn! Fijn dat je je eigen agenda kan plannen. Maak er gebruik van!

Hier niks nieuws. Ik zit pas in m'n eerste wachtweek, dus voorlopig niks spannends. Ik ben wel af n toe wat misselijk dankzij de utrogestan. Gelukkig is dat tot op heden alles. M'n werk zit tegenover het ziekenhuis, dat scheelt reistijd! Zo kan ik tijdens m'n werk ff weg.

12. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Dat is handig rietje! Kan je zo heen en weer:)

Vandaag weer voor fm geweest: 4 van 11 mm, 1 van 13 mm en 1 van 15,5 mm ( de grote groeid dus langzaam door) verder was het ook wat onrustig. Moet morgen weer heen:p
    Ben blij dat er eindelijk wat gebeurd, maar hoop wel dat er in totaal straks niet meer dan 3 zijn! Anders moet ik weer stoppen.

13. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Dat klinkt heel optimistisch :) Hij groeit gestaag. Als die van 13 nou ook doorgroeit en de rest blijft zoals ze zijn zou het perfect zijn. Het is een heel gedoe om elke dag naar het ziekenhuis te gaan, maar wel fijn dat ze het zo in de gaten houden.

14. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja ik hoop dat ook haha. Ja is idd wel een gedoe, maar ben er wel blij mee want zo kunnen we het precies in de gaten houden. Omdat het weekend er ook straks tussenvalt, weet ze nu ook een beetje hoe het groeit daar binnen. Spannend zeg:p

15. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Laat er maar 2 heel mooi groot worden nlh!

Ik heb spannende ochtend gehad. Kort gezegd zag ze ineens iets in rechter eierstok en is ze gaan meten, ze dacht aan folikel maar dat zou erg vreemd zijn op dag 3. Dus bloedgrpikt om te kijken of het kieste of follikel was van 16,9 mm.
    Het bleek een kieste natuurlijk. Mag vrijdag toch beginnen met souiten op dag 5 en de 17e eerste meting. Word weer spannend. Ik wil een ei zijn nu echt bijna jaar verder zonder ei

16. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Gelukkig mag je gewoon verder mofantje! Hoop ook heel erg dat je je ei gaat krijgen, en dat je dan ook gelijk maar zwanger raakt!! Zolang wachten op tenminste 1 kans is geen pretje.. Ga voor je duimen!

17. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Nlh, hopelijk heb je net voor het weekend 2 prachtige follikels.

Mofantje, wat fijn dat je toch mag beginnen, daar heb je echt geluk bij gehad. Hoop echt dat je nu snel een follikel hebt. Je hebt nu wel heel erg lang moeten wachten. En wat nlh zegt, hopelijk ben je gelijk zwanger!

Ik duim weer voor jullie beide dat er nu iets moois mag gaan groeien!

18. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ik zei trouwens dat ik weinig bijwerkingen had van de utrogestan. Ik ben nu al een paar uur verschikkelijk misselijk en moe :( Ik had m'n grote mond ook moeten houden.

19. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ojeee ben je het vergeten af te kloppen?!:)
    Vervelend zeg!

20. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Nlh, wat een hoop follikels! Laten we hopen dat de twee grootste doorgroeien! Twee keer zoveel kans op bevrucht eitje ;) !!

Mofantje, aargh wat vervelend zon kieste!! Gelukkig weerhoudt dat niet om te starten met spuiten! Begrijp dat je na een jaar zonder eitje weer een keer eitje wil hebben!!

Rietje, altijd afkloppen als je nergens last van hebt!! :p wel erg vervelend hoor!

Deel Deze Pagina