Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Mofantje, dat was inderdaad dan we, even spannend maar gelukkig mag je beginnen met spuiten. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig!

Nlh, je houdt het wel spannend zo zeg.

Rietje, wel fijn dat je weinig bijwerkingen hebt van de utrogestan!
    Ik heb super zere boobies en regelmatig misselijk. Heb ik elke keer nog gehad.
    Owja, en heb denk ik een vaginale schimmelinfectie :( wat moet ik daar dan weer mee doen?
    Het is branderig en jeukt.

2. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Haha ik ben het inderdaad vergeten af te kloppen. Dat zal me niet nog een keer gebeuren! Of ik kan gewoon m'n mond houden uit voorzorg haha

3. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Shally, bij mij wordt het nu ook erger. Hopelijk blijft het hierbij. Het mag alleen erger worden doordat ik zwanger ben ;)
    Je kan het beste naar de gyn met die schimmelinfectie. Wat naar overigens. Het is ook een bijwerking volgens de gebruiksaanwijzing. Er zijn pilletjes voor de infectie. Ik weet alleen niet of je die nu wel mag. Wacht niet te lang, het wordt dan alleen maar erger.

4. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Jaa bij de medicnen staat het als een migelijke bijwerking!! Erg vervelend heb ik ook al eens gehad alleen toen met andere medicijnen dus had geen last van hormoonspuiten enz! Dus beste langs de gyn! :)

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @mofantje ; hopelijk deze ronde eindelijk eens een mooi ei (of doe maar meteen 3) voor jou..
    Niet eens een kans hebben is zwaar frustrerend.
    Ik duim!

Nlh : hopelijk groeien die 2 eitjes lekker door!

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    En shally, wat vervelend!
    Even gyn contacten inderdaad,
    Hopelijk ben je er snel vanaf

7. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Nlh, hoe was de echo vandaag?

Kzh, de spannende dagen beginnen aan te breken. Ben je al wat zenuwachtig of laat je het gewoon op je af komen?

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik ben stik zenuwachtig. En kan me natuurlijk weer niet inhouden dus vanmorgen weer getest :p

Donkerder dan de vorige, dus dat is mooi

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23 KB
      Weergaven:
      6
  9. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Je ziet echt al een licht streepje. Nu duimen dat het streepje steeds helderder wordt.:D

10. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    #470 Never lose hope, 9 apr 2015
    Laatst bewerkt: 9 apr 2015
    Kzh Wat fijn zeg een positieve test!!

Hier weer niet zo goed nieuws.. Die van van 15 groeit niet door en er zaten nog 4 van 13 en 1 van 12, nu is het afwachten wat die 4 gaan doen. Ik moet morgen weer heen en als ze morgen 14 zijn dan moet ik de dosering omlaag doen ( omdat het weekend er ook nog tussen valt) en dan maandag weer terug. Word er echt een beetje gek van.. Gevoel word zo heen en weer geslingerd.

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh nlh, frustrerend zeg!!!!
    :(
    Zo heb je echt totaal geen idee waar je aan toe bent he.
    Dikke knuffel en hopelijk maandag positief nieuws

12. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Dankje wel lief van je!

13. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nlh, tjonge meid, het zit niet mee. Ik had zo gehoopt voor je dat die ene door zou groeien. En nu weet je nog niet waar je aan toe bent.

M'n duimen draaien!

14. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Kzh, ik zie ook het streepje. Spannend!!

15. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Nlh wat vreselijk frustrerend. Ik had echt gehoopt en gedacht dat die ene door zou groeien. Hopelijk ziet het er morgen beter uit. Probeer moed te blijven houden.

16. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Nou mijn eitjes hebben er zin in! 1-17, 1-16, 2-15, 1-14. Mocht vandaag niet meer spuiten en moet alleen morgen nog 25 spuiten ( normaal spoot ik 87,5) moet maandG weer terug. Het kan zijn dT ik dit weekend een eisprong heb, ze zei dat ze niet haar hand tussen mij en mijn vriend kon houden en dat ze het wel begreep als we zouden gaaN klussen:)

17. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wauw nlh goed nieuws!!

18. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wow wat goed. Wat een verschil met een dag terug. Ze hadden schijnbaar even een rustdag gister :)
    Ga je ook klussen of durf je het niet aan met zoveel follikels? Ik zou het wel doen, aangezien ze nog niet allemaal groot genoeg zijn om te springen. Anders hopen dat ze maandag nog niet zijn gesprongen en je alsnog een iui kan krijgen. Waarom kan je trouwens niet dit weekend terug komen?

19. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja ik vind het wel heel spannend hoor, weet natuurlijk nog niet of het goed gaat komen. Maar ik heb vandaag toch nog maar 50 gespoten( zou het zonde vinden als die van 17 inzakt!) twijfel of ik morgen 25 of meer moet doen, en zondag? Vind alleen morgen 25 zo weinig hhaha. Wij mogen zelf klussen en doen dus nog geen iui. En ml en ik waren het er allebij mee eens dat we de gok gaan wagen. Ik ga voor de zekerheid even ovulatie testen doen. Ja ik baal ook dT ik het weekend niet kan komen.. Doen ze in dit ziekenhuis niet...

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Fijn dat ze doorgegroeid zijn!
    Ik denk dat ik ook gewoon aan de slag zou gaan :p
    En zou wel gewoon die dosering aanhouden.

Vanmorgen een positieve digitale CB gehad :D
    En gyn belde om te vertellen dat mijn bloeduitslag goed was, en ik een mooie eisprong had gehad.
    GOH!? Haha
    Dus verteld dat ik al positief getest had en ze heeft meteen een afspraak voor echo ingeplant op 8 mei

Deel Deze Pagina