Nlh, inderdaad lekker die dosering aanhouden, het zou zonde zijn als ze inzakken omdat je ineens minder stimuleert. Wat raar dat ze in het weekend niet werken in dat zh, beetje jammer! Kzh, Wow dat is zeker een goede eisprong geweest haha.. Heb je al weer een nieuwe test gedaan ondertussen? Goed zeg dat je al zo snel de echo hebt, spannend! Misschien nog iets te vroeg, maar van harte gefeliciteerd met dit wonder!
Ik moet juist minder stumuleren van haar! Mocht alleen morgen 25 spuiten en voor de rest niks( dus ook eigenlijk vandaag niet)
Echt geweldig Kzh, ik ben heel blij voor je Hopelijk heb ik volgende week zo'n zelfde test Nlh, dat is toch raar dat je ineens minder moet stimuleren. Ben je dan niet bang dat de follikels krimpen? Ik zou lekker eigenwijs een hogere dosis aanhouden!
Ja daar ben ik dus ook wel bang voor, maar denk als ik het zelfde spuit dat er misschien nog meer komen. Heb de vorige ronde met 100 eh gehad, toen mocht ik 2 dagen niet spuiten en toen waren ze allemaal gegroeid ( zelfs zonder te spuiten) die ronde moest ik dus ook afbreken. Dus vandaag 50 gespoten ( want dat kleine zetje hebben ze denk ik nog nodig) en dus morgen 25 en dan zondag maar niet. Snap je het nog?
Dat is ook weer zo. Het is maar goed dat ik gen arts ben Misschien is inderdaad maar een klein setje nodig om 2 a 3 door te laten groeien. J voelt gelukkig vaak zelf wel aan wat nodig is,
Dat is alleen maar goed, dan groeit het goed daarbinnen. Over 7 dagen zou ik mogen testen. Ik ben er nog niet over uit wanneer ik het daadwerkelijk ga doen. Ik heb nog even om over na te denken
Haha ja dan heb je nog even. Ik zou niet voor nod testen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Voel je ookal wat ?
Dat was ik inderdaad ook niet van plan, maar of het me lukt is wat anders. Meestal ben ik niet zo snel met testen en wacht ik geduldig af. Nu met de utrogestan helemaal. Ik voel van alles, maar ik probeer het geheel te negeren en schrijf alles toe aan de utrogestan. Ik had 2 dagen geleden behoorlijke steken en een paar uur een ongi gevoel. Sinds dien heb ik nog af en toe steken. Daarnaast ben ik ook sinds woensdag over de dag heen regelmatig misselijk. Ik vind het niet erg om misselijk te zijn maa. dan graag wel omdat ik zwanger ben Voor niks misselijk zijn is niet m'n hobby haha
Oh dat is verstandig! Ongi kramp hopelijk van de innesteling . Ik ga hard voor je duimen dat het raak is, dan ben je niet voor niks misselijk haha
Zo jullie hebben weer lekker gekletst!! Wat een goed nieuws allemaal!, Kzh gefeliciteeeerd!! Spannend zeg! Nlh voor jou ook een goed klusweekend dus! En wat een mooie eitjes! benieuwd wat maandag de echo zal dien voor je!
Nlh, ik had ook al aan de innesteling gedacht en ik hoop dan ook dat je gelijk hebt. Een paar maanden misselijk heb ik voor een zwangerschap zeker over! Anne, hoe is het met jou? Al ongi geworden?
Morgen laatste dag primolut dus denk maandag ongi! Duren dan toch wel lang hoor die tien dagen.... Wil weer actie!! hahah En jij nig 7 daagjes wachten? Klinkt wel als innesteling hoor!
Rietje, jij hebt toch ook vorige week vrijdag de IUI gehad? Tegen mij hebben ze gezegd dat ik 16 dagen na IUI pas moet testen. En ik weet niet of ik dat vol ga houden. Maar vroeger wil ik ook niet testen, want dat was de laatste keer dus mis gegaan..als ik niet zo vroeg had getest had ik. Iet eens geweten dat het raak was. Ik geloof niet dat het gelukt is hoor. Heb wel een steek in m'n buik gehad maar niet zoals de andere keren. Het heeft natuurlijk ook niks te betekenen, er zijn er genoeg die niks van de innesteling merken. Als ik woensdag of donderdag nog geen bloed verlies heb durf ik er wel een beetje in te geloven.
Help.. is dit voor jullie herkenbaar:.heb altijd erg dik haar en nu merk ik dat mijn hsar steeds dunner wordt. Kan er mskkelijk doorheen met borstel en elastiek kan met gemak 3x omheen watvoorheen 2x wqs!!! snik...
Anne, wat fijn dat de primolut er bijna op zit. Niet verder kunnen en moeten wachten is echt niks. W.b.t je haar, daar heb ik geen ervaring mee. Heb ook geen idee waardoor het komt. Hopelijk is het snel weer normaal. Shally, mijn gyn heeft niet specifiek gezegd dat ik pas op dag 16 mag testen, maar da wil ik wel doen. Ik heb ook al te vaak een positieve test in handen gehad waarna ik een paar dagen later alsnog ongi werd. Ik snap dan ook heel goed dar jij ook wilt wachten. Dan testen we toch samen op zondag. Voor ons beide is dat dag 16. Misschien brengt dat geluk
Ik ga zaterdag testen want dan kan ik weer stoppen met utro en zsm weer ongesteld worden. Komt beter uit.