Wat naar! Hoop dat het door de hormonen komt.. Herken het zelf niet zo. Knuffel! Hier ongi buikpijn en veel vruchtbaarslijm, maar een NEGATIVE ovulatie test
Shally, we gaan natuurlijk voor een positieve test en word je dus niet meer ongi Nlh, zo te horen duurt het niet lang meer voor je een positieve test hebt. Vraagje, met de utrogestan komt er een hoop witte troep uit. Is het normaal dat het slijmvliesontsteking aanraast ook heel heftig? Het is natuurlijk de bedoeling om het slijmvlies in tact te houden, maar ik verlies bijna met de dag meer.
Ik snap eigenlijk de zin niet helemaal rietje? Ik verlies ook veel maar nu is het ook groenig (sorry voor de details). Geen idee hoe het komt. Heb je er last van verder? Bedoel jeuk, pijn enz? Ik zie nu al op tegen volgende week. Als het weer uitloopt op een menstruatie. Ben mezelf nu al iin bescherming aan het nemen dan valt het misschien mee. En ik zal ik niet zijn als ik uit ga van het negatieve.
Ik bedoelde dat ik steeds meer slijmerige afscheiding heb. Normaal heb ik dit alleen rond m'n eisprong, maar het is sinds dien steeds meer geworden. Daarnaast verlies ik ook veel witte troep van de utrogestan zelf. Mijn vraag was of het normaal is dat de slijmerige afscheiding steeds meer is geworden? Verder heb ik geen jeuk of iets dergelijks. Hopelijk snap je het nu beter ik ben af n toe een drama in het uitleggen Heb je nog de dokter gebeld voor de jeuk? Groen lijkt me niet goed. Komt dat door de infectie? Ik snap wat je bedoeld. Ik zie er ook tegenop. Ik ben toch bang voor een negatieve test. Ik probeer niet te negatief te denken want daar word ik weer depri van, maat te optimistisch is ook gevaarlijk. Ik ga er dan namelijk op een gegeven moment echt in geloven en dan is de teleurstelling zo groot. Lastig die discussies me jezelf haha
Ik snap m ! Bij mij wisselt het heel erg. Nu heb ik dan ook veel afscheiding naast het witte van de utro maar ik heb ook wel eens gehad dat ik bijna niks had. Denk dat het wel erbij hoort. Nee heb de dokter niet meer gebeld. Het is nietvmeer zo erg als een paar dqgen geleden dus het is wel te doen. Misschien komt het wel door hormonale veranderingen?! En weer je waar ik ook last van heb. Sinds woensdagnacht ben ik elke nacht om 3 uur even wakker. Ik slaap ook erg onrustig. Maar goed zal wel toeval zijn en ik geef gewoon de thyrax de schuld.
Haha gelukkig! Als je het de vorige keren niet had, het vele slijm, is dat misschien wel een goed teken als je het nu wel hebt Mocht de jeuk niet over gaan zou ik toch een keer bellen. Wie weet is het alleen een hormonale verandering, maar dan weer je het zeker. Hopelijk is het snel weg. Dat is ook niks, elke nacht wakker worden. Ik slaap zelf ook onrustig en droom veel en raar. Dat had ik ook tijdens de zwangerschap van m'n dochter, dus wie weet.. Hopelijk voor jou betekend dat goed nieuws!
En jawel vannacht weer om 3 uur wakker. Ik ben er toch teveel mee bezig heb ook gedroomd dat ik zwanger was. Maar nee hoor, denk het echt niet. De pijn in m'n borsten door de utro gaat ook afnemen. Ik baal er van, stiekem had ik gehoopt dat het doorspuiten van de eileiders, 2 follikels en een goede score bij de IUI een goede uitslag zal geven. Het kan nog, een week geduld. Ik vind het niet leuk. Waarom moeten vrouwen dit doorstaan?
Spannend rietje en shally!! Ik heb het nog maar 1 keer mee gemaakt ( wachtweken) maar weet hoe lang 2 weken dan kunnen zijn poeh!! Dan heb je eindelijk je eisprong en dan komt het volgende.. Hoop dat het voor jullie beide raak mag zijn!
Shally, wie weet is het een voorspellende droom. Het zou zo maar kunnen. Darde pijnlijke borsten minder wordt zegt ook nog niet alles. Het kan puur de bijwerking van de utro zijn en geen zwangerschapskwaal. Ik heb m'n hele zwangerschap ook geen last van m'n borsten gehad. Die wachtweken zijn inderdaad killing. De tijd is nog nooit zo traag gegaan. Nlh, voor jou is het ook bijna zover en zit je weer in de wachtweken. Vooral als je al zo veel moeite moet doen voor een eisprong dan mag je daarna wel meer geluk hebben.
Hielang moeten jullie nu nog wachten?? Ik heb ook pas 1x wachtweek mee gemaakt... Vreselijk hahahah succes meiden!! Voorspellende droom zou niet verkeerd zijn! Ik heb maar 9 dagen pri olut ingenomen... Ipv 10! dit komt omdat ik de 3e dag ongi wordt en dat kon ik nu dinsdag echt no way gebruiken. Op maandagen ben ik vrij ds ik hoop hierdoor ook dat ik morgen ongi wordt!! Ben altijd eerste dag zo beroerd... Blegh! Dus nu fingers crossed dat het morgen komt doordat ik maar 9 dagen geslikt heb... En niet dat ik helemaal niet ongi wordt? Al wel rommelende onderbuik... Op naar CD1!!
Aan de ene kant, ze schrijven het niet voor niks voor, 10 pilletjes. Maar aan de andere kant..wat zou die ene nog uitmaken? Geen idee meid. Er zit niks anders op dan afwachten. Misschien duurt het nu wat langer voordat je ongesteld wordt. Rietje en ik lopen gelijk, we zouden zondag kunnen testen. Ikzelf test op zaterdag als ik eerder nog geen bloedverlies heb. dat betekent vrijdag de laatste utro en als ik dan niet positief test zal ik zondag of maandag ongesteld worden en dat komt beter uit voor later in de week. Haha wat een geplan he !
Ja ik moet morgen weer heen kzh! Misschien gek maar heb super pijnlijke tepels en ovulatie testen zijn nu weer helemaal wit. Hoop niey dat ik morgen nog allemaal eitjes zie zitten. Wil niet stoppen! Anne, hoop dat het niks uitmaakt en dat je snel ongi word zodat je snel weer kan beginnen!
Anne, 1 dag kan toch niet zo veel verschil maken. Hopelijk word je snel ongesteld. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Shally, haha dat plannen komt me bekend voor. Ik word altijd het liefst op dinsdag ongi zodat ik op donderdag de echo heb. Dan hoef ik namelijk geen vrij te nemen aangezien het m'n thuiswerkdag is. Zo hoef ik ook niet telkens een smoes te verzinnen. Ik zal dan ook pas op z'n vroegst zondag testen zodat ik hopelijk dinsdag pas weer ongi wordt. Nlh, spannende dag vandaag. Het zou mooi zijn als er 2 eitjes zijn gesprongen. Als dat nog niet zo is, dan Mogen er nu 2 of 3 groot genoeg zijn om te springen zodat je alsnog snel de iui hebt. Het is logisch dat je niet weer wilt stoppen. M'n duimen draaien!
Hallo dames, Ook ik heb pcos en heb 2 maandrn terug gonal f/ menopur gebruikt helaas geen reactie dus toen de leo operatie ondergaan... Woensdag is mijn nod tenminste als ik van de ovulatietesten uit kan gaan zou mijn eisprong op 1 april geweest zijn.... maar aangezien ik totaal geen "klachtjes" heb ga ik ervanuit dat het weer mis gaat en ik ongesteld ga worden! Ik zou het fijn vinden hier mee te kunnen kletsen Shally, kan het bij jou niet nog een innesteling zijn?
Welkom Sasiej! Geen klachten hebben zegt helemaal niks. De meeste zwangerschapskwaaltjes komen pas vanaf week 6. Het kan dus nog alle kanten op. Hopelijk blijk je over 2 dagen zwanger te zijn en heeft de operatie dus gewerkt.
Hoi Rietje, Dat zou idd wel erg fijn gaan... Maar ik durf er zelf ook niet echt meer om te hopen om teleurstelling te voorkomen;p Jij mag vrijdag testen zie ik?