Logisch dat je niet durft te hopen, maar waarschijnlijk doe je het stiekem toch Er is niks mis met hoop houden. Inderdaad, ik zou vrijdag mogen testen, maar ik wacht denk ik tot zondag. Als ik het tenminste volhou tot die dag
Haha jaa dat is altijd killing he stomme wachtweken zou veel beter zijn dat je gewoon N berichtje kreeg met "he het was raar je bent zwanger" meteen na de seks
Welkom sasiej! Ook al een heel MMM achter de rug dus! Geen klachtjes hebben hoeft nog geen teken te zijn! Is het je eerste? Spannend bijna je nod, wat zijn plannen als je wel ongi wordt?? Rietje, Dat plannen doe ik ook haha daarom wou ik zo graag vandaag ongi worden (wat trouwens gelukt is!! ) zodat ik volgende week maandag eerste FM heb! Maandag is mijn vrije dag grappig dat iedereen dat wel doet!! Shally, is best vroeg nu al bloed, hoeveeldagen na eisprong zit je? Wel eens eerder kortere cyclus tehad.? Of nog innesteling? Hier vandaag gelukkig ongi geworden!!! Was al bang sat 1dag minder primilut innemen kwaad kon! Gelukkig niet! Net gebeld en moet maandag de 20ste voor FM en woensdag starten met 150Fostimon!
Welkom sasiej!! Wat goed dat je een eisprong uit jezelf hebt gekregen! Daar hoop je dan natuurlijk op na zo'n operatie. Ga voor je duimen hoor! Shally, ik hoop dT het bloed van de innesteling is! Heb niet veel verstand van utrogestan, maar blijft dan niet juist de ongi eerst weg? Jeej Anne! Fijn dat het niks heeft uitgemaakt !
Hallo Anne, Dankje, ja dat klopt ook wel maar heb inmiddels ook wel erg rommelende darmen en ongesteldheidskrampjes! Ja we gaan voor de eerste, en hoop ook echt dat hij/zij er ooit zal komen! Mocht ik ongi worden dan moet ik alsnog tot midden juni wachten tot ze verder gaan... Na de leo behandeling trekken ze bij ons 3 maanden uit om te kijken wat het lichaam doet, het enige wat ik zelf moet doen is een menstruatiekalender bijhouden. Wat fijn dat die ene minder niet uitgemaakt heeft en je ongi geworden bent! Haha lekker dat uitrekenen van jullie... Bij mij is dat helaas niet te doen ik heb iedere week een ander rooster met wisseldiensten erg lastig al zeg ik t zelf;p!
Anne, wat fijn dat je vandaag ongi bent geworden en die ene pil dus niks uit heeft gemaakt. Nu op naar een mooie groeiende follikel Het leuke met het plannen is, is dat het bijna nooit zo gaat als je wilt! Nlh, hoe was de meeting vandaag? Shally, had je de vorige keren ook niet dat het rond dag 10 al begon te rommelen? Sasiej, hopelijk betekend het gerommel juist dat je zwanger bent. 3 maanden moeten wachten is wel heel lang. Vooral als je al zo lang bezig bent.
Vandaag geweest. 1-15, 2-16, 2-17, 1-18. Ik moet nu stoppen van de gyn. Al wil ik zelf natuurlijk gewoon de pregnyl krijgen.
Nlh, wat balen zeg. Moet je nu weer aan de primolut? Kan je de pregnyl niet gewoon zelf zetten en daarna zelf aan de slag aangezien je nu prachtige follikels hebt.
Ja stiekem ben ik dat van plan. Maar zijn die kleine ook rijp om bevrucht te worden denk je? Ik twijfel wel maar wil et zo graag doen en ml wil het ook. Anders krijg ik nooit een kans op deze manier.
Groot gelijk heb je dat je het heft in eigen handen neemt. Ik denk eerlijk gezegd dat de kleine niet groot genoeg zijn. Bij mij was was het bij zwangerschap van m'n dochter ook zo dat ik een kleintje had. Deze is toen wel gesprongen en bevrucht, maar die heeft het niet gered. Waarschijlijk kwam dit doordat hij te klein was. Deze was 2 dagen voor de iui 15,5 (dacht is). Hoe groot acht je de kans op een 6-ling?
Nlh, balen zeg. Rietje, klopt, heb terug gekeken in mn agenda en vorige keer begon het bloedverlies ook op dag 10. Ik ga toch vragen of ik 2 utro per keer mag gaan gebruiken want zo heeft het weinig zin om utro te gebruiken. Ik moet alleen even kijken wanneer ik het beste kan stoppen want met een beetje pech valt de volgende iui precies op de bruiloft van mn broer en dat komt niet wcht uit. Maar goed zelfde geld heb ik de volgende ronde wel na 14 dagen al een follikel die groot genoeg is.
Jeetje moeilijke keuze NLH, ik zou denk ik toch hetzelfde doen... Stiekem pregnyl souiten en hipen dat het geen 6ling wordt! Hahaha Ga nu zelf ook overstimulatie kans krijgen, mits er uberhaupt wat groeit dan... Maar dnek bij 3 of 4 eitjes dat ik ook gewoon ga spuiten! Hoe groot is de kans dat alle eitjes bevrucht worden en ook nog daadwerkelijk innestelen? Shally, je bent inderdaad vroeg erbij weer.. Goed plannen en terug kijken naar je vorige rondes mocht je rondom bruiloft van je broer willen olannen! Blijft moeilijk!
We hebben net even lekker gejankt en ik kan er weer tegenaan! We hebben besloten om tot donderdag utro te gebruiken. Verder ga ik een afspraak maken met onze arts voor een gesprek. We willen toch bespreken wat we tegen de korte lf kunnen doen. Ik heb net terug gekeken in m'n dagboek die ik bij hou omtrent de mmm en ook zonder utrogestan werd ik binnen 10 dagen na pregnyl ongesteld. Dus je zou zegen dat de utro dan wel moet werken. Masr helaas, bij deze mislukkeling niet Of ophogen of een keer extra pregnyl spuiten. Dat hoor je toch ook wel eens.
Een potje janken kan heel goed helpen! Heeft het veel effect om de utro tot donderdag te blijven gebruiken? Zorgt het er voor dat je ongi niet doorbreekt? Zo te horen werkt de utro helemaal niet als er geen verschil zit tussen wel of niet gebruiken. Ik heb ook wel eens van een extra spuit pregnyl gehoord. Misschien is dat de oplossing voor jou. Of anders 3 maal daags 2 bolletjes utro ipv 1 bolletje. Hopelijk heeft het ziekenhuis een oplossing voor je.
Nou het stelt alleen m'n menstruatie uit. Haha..en m'n vriend wil toch nog even wachten, al is het tegen beter weten in. Maar zo komt het wel beter. Ik denk dat m'n arts wel meewerkt, die is niet zo moeilijk.
Vervelend Shally! Ik heb idd ook wel eens gehoord van wat extra pregnyl maar zelf geen ervaring mee! NLH ik begrijp je gedachten heel goed ik zou t waarschijnlijk zelf ook doen ik bedoel hoe groot is de kans dat ze nu ineens wel allemaal bevrucht raken! Ik had net bij het "afvegen" iets heel licht roze afscheiding