Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Shally, als je toch kan plannen, waarom zou je het niet doen. Groot gelijk dat je je menstruatie uitstelt op die manier.

Sasiej, ah nee he. Dat is balen. Je was er zo dichtbij. Hopelijk blijft het hier bij en zet het niet door.

2. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Gefeliciteerd kzh! Hoop dat je je goed voelt

Welkom sasiej!

Wederom ben ik erg stil geweest, heb t echt zwaar laatste tijd merk ik.
    Afgelopen weekend met vrienden weg geweest, het was vooral mezelf hele rg in houden, buikpijn leiden en me onbegrepen voelen. Dus niet echt relaxt.
    Gelukkig was t wel goed voor manlief en mij.
    Ben sinds vrijdag gestart met gonal 75 en komende vrijda eerste meting.
    Uit bloed vorige week kwam dat t kieste was zoals ik al verwacht had.
    Op dit moment zee weinig vertrouwen in mijn lichaam dat t ooit een ei kan maken.

Spannend dat sommige bijna kunnen testen ik hoop zo dat onze hele iep op roze gaat!

3. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Aah mofantje dat is niet fijn dat je je zo voelt, maar zeker heel begrijpelijk!! Hoop dat deze ronde gaat lukken voor je:)

Knuffel

4. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Hoi Mofantje,
    Begrijpelijk dat je er geen vertrouwen meer in hebt na al die tegenslagen! Maar zelfs bij mij is er nu een eitje uit mezelf gekomen terwijl door de pcos niks kwam, ik van de chlomid cystes kreeg en door het spuiten met 125eh niks gebeurde. (3x wel een eitje maar daarna niks meer)
    Wel pas na de Leo behandeling, maar wel geheel uit mn eigen lichaam:)!
    Al ben ik momenteel wel erg gefrustreerd dst ik nog steeds niet zwanger ben haha maargoed dat is natuurlijk omdat de hoop er nu was omdat er eindelijk een eitje was...
    Hou de moed erin meid hoe moeilijk t ook is!

5. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Mofantje, wat jammer dat je je zo voelt. Heel begrijpelijk allemaal. Hopelijk voel je je snel beter en ook begrepen. Nog mooier zou het zijn als deze ronde raak is. We duimen heel hard voor je.

6. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    De spanning begint nu wel te komen. Naast die ene keer dat ik zwanger was heb ik 12 dagen na iui nog niet eerder gehaald. Ik weet dat het door de utro komt, maar het maakt het wel heel spannend. Nog even geduld en dan mag ik testen. Ook al krijg ik steeds meer de neiging om toch niet tot dag 16 te wachten :)

7. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Misschien wel niet alleen door de utro rietje!! Hou je nog even in hahah heel makkelijk gezegd natuurlijk ;) duim duim!!

8. sasiej

sasiej Bekend lid

27 mei 2014
    714
    8
    18
    Haha begrijpelijk rietje! Nog even volhouden wie weet een mooie beeb!

9. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Spanennd rietje!!

Ik heb ook geen bloed verlies meer. Maar nu wel heel veel pukkels.
    Ik ga tot donderdag door met de utro en vrijdagochtend voor de zekerheid even een test doen. Zal er dan al iets te zien mocht ik wel zwanger zijn?( wat ik niet vereacht hoor). Maar ben die utro zo zat dus ga niet tot zondag wachten

10. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ik kon het toch niet laten en heb zostraks getest. Wat denken jullie? Ik denk JIPPIE!! 👶

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,1 KB
      Weergaven:
      2
  11. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Shally, goed teken dat het niet doorgezet heeft. Spannend! Hopelijk is het goed nieuws!

12. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Oeeeeh rietje!!!! Ik zie een kruisje!
    Kan het nig door hormoon (pregnyl) van eisprong zijn?? :D

Ik moet vandaag weer starten met spuiten! Hopen op een eitje! :)

13. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik zie ook iets rietje! Hopelijk gaat ie mooi oplopen!

14. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Oeeeeeeh gefeliciteerd rietje!!

15. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Nee dat kan de ovitrell niet meer zijn, denk ik tenminste. Die heb ik namelijk 14 dagen geleden gezet.
    Ik was een beetje laat met het maken van de foto waardoor hij er wat lichter uit ziet, maar er was net een duidelijke + te zien :) hopelijk loopt hij inderdaad de komende dagen op.

Spannend Annem een nieuwe ronde. Hopelijk heb je snel een eitje.

16. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Dank je Nlh :D

17. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Van hoeveel eitjes kan je zwanger zijn? Ik heb maandag avond toch pregnyl gezet..:) sorry kon het niet laten, wou niet voor de derde keer me kans missen

18. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Rietje, top zeg!! Laten we ervan uitgaan dat die steedsduidelijkr gaat worden dan!! :D

Nlh, van hoeveel eitjes je zwamger kan zijn?? Hahahha wat dacht je van allemaal? Niets voor niets die 8ling of 6ling mogelijkheden met ivf wat je in buitenland wel eens hoort! Maar je had er maar 2 of 3 boven de 15mm toch? Als de andere niet mee gegroeid zijn dan zou je van 2 of 3 zwanger kunnen worden maarja ider eitje is 15% kans om zwa ger van te worden... Dus ach zo groot zou de kans wel niet zijn denk ik?? :p Ik zou de pregnyl ook gespoten hebben denk ik! Had het er met mijn man nog over... Hij zou het met meer dan 3 eitjes. Iet aandurven hahah

19. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha ik bedoelde voor rietje, hoeveel eitjes ze had;)

Maar ja mijn vriend was juist de gene die zei van doen! Ik twijfelde maar hij niet. 2 van 17, 1 van 18, 2 van 16, 1 van 14a15. Maar die van 16 die waren vrijdag ookal 16 dus die waren niet doorgegroeid dus hopelijk ook geen goeie:)

20. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Op de echo 3 dagen voor de iui had ik er 1 van 16,5 en 1 van 14,5. In theorie zou het dus 2 bevruchte eitjes zijn, maar hoe groot is de kans dat ik 2 keer zwanger wordt van een 2-ling. M'n dochter is/was er ook een van een 2-ling.

Ik zou ook de pregnyl hebben gezet. Wie weet wordt het zo een meerling. Ben je in een keer klaar :)

Anne, inderdaad daar gaan we wel vanuit. Vrijdag ochtend zal ik weer testen, dus dan weten we meer.

Deel Deze Pagina