Oh ja, vorige keer was een follikel 9 mm in 3 dagen gegroeid dus vandaar dat die kleine ook mee zou kunnen zijn gegaan.
Okee ja bij mij was het dus al niet meer gegroeid, maar hoop niet dat ze door de pregnyl nog meeer gegroeid zijn. Had gister toen ik naar toilet ging licht roze bij het afvegen, dit nog niet eerder gehad. Later ook geen bloed of wat gezien. Weten jullie of dit door pregnyl kan komen? Hoop dat je streepje steeds donkerder word
Oh nee sorry, ik kan niet tellen. De meting was 4 dagen voor de iui. Dat ze bij jou al groter waren zegt niet veel. Dat betekend echt niet dat er meer bevrucht worden. Die van mij groeien aan het einde vreselijk hard, die van jou misschien minder. We gaan er vanuit dat ze niet alle 8 bevrucht zijn, maar dat je er 1 of 2 prachtige kindjes door krijgt Volgende keer test ik 's ochtends, dat zal een hoop schelen!
Hahaha je telt nog steeds niet goed, ik had in totaal 6 eitjes Oja want ochtend urine is beter! Hoop ook van 1 of 2 of 3 maar meer niet. Misschien lukt het ook wel helemaal niet. Word nog spannend.
Haha zullen het nu al de hormonen zijn? Ik hoop ook voor je dat het er niet meer zijn. Wanneer is je nod?
Als je maandag de pregnyl hebt gezet is zo ongeveer vandaag je eisprong. Over 14 dagen is dan je nod.
Oke 2 weekjes wachten dus. Maar nog 5 a 6 weken voordat ik weet hoeveel het er zijn toch? ( als ik zwanger raak)
Ik heb net ook even een testje gedaan en ik zie een heel licht streepje. Maar zal wel niks te betekenen hebben hoor.meacht nu netjes vrijdag af. Vorige keer had ik ook te vroeg getest en uiteindelijk verdween het streepje ook dus verwacht nu ook wel. En kan misschien nog wel van de pregnyl komen. Is wel 14 dagen geleden.
Nou dat is wel spannend shally, hoeveel dagen na ei zit je? Het zou toch heel goed kunnen?? En hoeveel pregnyl spuit je? 5000 is na 10 dagen er uit.
Geen idee wanneer m'n eisprong is geweest. Heb vrijdags de IUI gehad dus vermoed later op de dag of misschien zaterdag?
Spannend Shally, misschien toch nog geluk! Het lijkt me niet meer van de pregnyl na al die dagen hoor en ook niet van de ovitrelle bij rietje! Dus van harte rietje! Nlh, gelijk heb je! Hoe groot is de kans dat ze allemaal bevrucht worden... Nihil toch
Dank jullie wel meiden! Shally dat is geweldig. Je zult zien dat het streepje op gaat lopen en het dit keer raak is. We gaan allebei voor een kertskindje. Deze goede vrijdag was blijkbaar een hele goede vrijdag. Ik kon niet slapen (zoals je aan de tijd kunt zien) en heb daarom maar weer getest. Het streepje is al duidelijker geworden De onderste is van vandaag.
Gefeliciteerd rietje! Ik hoop dat ze op gaan lopen. Vanmorgen weer een test gedaan en streepje is zichtbaar. Nu maar afwachten wat het de komende dagen gaat doen. Moet wel zeggen dat ik nu alleen nog maar de action testen heb gebruikt.