Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja ik wou graag dat het al maandag was haha.

Ja ik hoop het ook voor je!!

2. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Nog 1 dagje en dan is het zover, nog even volhouden 😀

Helaas ben ik ongesteld geworden, het was dus geen innesteling. 😢

3. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Oh rietje wat balen zeg!! En wat vroeg al!

Knuffel voor jou💋

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Jammer rietje! :(

5. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Beide bedankt. Wat lief van je, een knuffel kan ik nu wel gebruiken☺️ Ik had zo gehoopt dat het nu raak zou zijn.
    Het is veel te vroeg, ik ga dit ook aankaarten bij de gyn. Vorige keer had ze het al over extra hormonen voor na de iui. Ik ga hier nu zeker om vragen

6. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Jaa ik hoopte het ook voor je:( ik weet hoe rot het voelt...
    Ja dat zou ik zeker even vragen!

💋

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Als je er zoveel moeite voor moet doen, alle hormonen en behandelingen, dan is het gewoon zo ontzettend frustrerend als het niet lukt.

hopekijk volgende cyclus meer geluk

8. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ik kom net bij de gyn vandaan, en ik had weer gereageerd op mijn hormonen.. En hoe??!
    Drie van 14.8 twee van 13 en nog iets van 4 van 11, dus ik mocht vandaag nog prikken en morgen niet en ik moet dan woensdag weer terug komen. Ze hoopt dus dat woensdag die drie zijn doorgegroeid en de rest niet, maar ik moet er rekening mee houden dat ik niet door mag gaan:( maar ik zou dat stiekem wel willen:)

Maar even afwachten.....

9. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wow wat veel :) De medicijnenen hebben goed hun werk gedaan. Vandaar ook dat je zo veel last had van je eierstokken. Hopelijk heb je woensdag 3 mooie grote follikels zodat de iui wel door kan gaan. Mocht je te veel hebben kan je altijd zelf klussen, maar dan heb je wel een hoger risico op een meerling. Het is alleen de vraag of je dat erg vindt.

Het is inderdaad frustrerend dat het niet wil lukken. Ik kijk niet echt uit naar een nieuwe ronde hormonen aangezien ik er toch elke keer wel bijwerkingen van heb. Nu maar hopen dat ik extra hormonen kan krijgen voor na de iui zodat het dit keer wel goed gaat. Ik ben ook maar met tarwekiemolie begonnen, wie weet helpt het :)

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Wauw, nlh, dS een hoop! Hopelijk stoppen er gewoon een paar met groeien, en hou je een paar goed grote eitjes over!

@ rietje : wat doet tarwekiemolie?
    En snap dat je er niet naar uit kijkt!

Wat is de reden dat het bij jou niet natuurlijk lukt?

11. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja en ik ben er ook wel moe van, doet wel wat met je. Haha ja ik heb liever een meerling dan helemaal niks.. En ik ga volgendjaar zomer trouwen en dan wil ik liever niet hoogzwanger zijn:p ( dus ik heb voor mezelf een soort van extra druk er op gelegd) en dan ga ik denken van.. Weer een gemiste kans.. En de kans is ook klein dat ze allemaal springen allemaal worden bevrucht en allemaal goed innestelen! Maar wij moeten sowieso zelf klussen wij doen nog geen iui.

Jaa heel frustrerend.. Blijf maar denken dat je weet waar je het voor doet! Wel vervelend dat je er zo last van hebt, wat heb jij precies voor bijwerkingen dan?
    Ik heb wel eens vaker gehoord dat tarwekiemolie helpt, hopelijk bij jou ook!:);)

12. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad een extra druk. Zo maak je het voor jezelf wel heel spannend. Maar wel heel leuk natuurlijk dat je gaat trouwen :)
    Je zult net zien, dan ben je zo zwanger van een 5-ling. Altijd als je denkt dat het niet gebeurt, gebeurt het juist wel. Maar ik snap heel goed dat je het risico wilt lopen. Dat heb ik zelf ook, liever 2 dan geen :)
    Hoezo doen jullie nog geen iui? Niet dat zelf klussen niet leuk is ;)

Ik heb voornamelijk last van hoofdpijn en humeurschommelingen. Beide waren veel heftiger met fostimon dan met gonal f dus het is een stuk beter te behappen :)
    Tarwekiemolie bevorderd de innesteling en dat kan ik goed gebruiken. Daarnaast is het schijnbaar ook goed voor je vruchtbaarheid. Of het echt werkt vraag ik me af, maar baat het niet dan schaadt het niet.
    Ik heb maar 1 doorgankelijke eileider en die is ook nog eens niet heel flexible en traag. Daarnaast had ik ook veel verklevingen in die eileider en baarmoeder. Dit is zo'n 2 jaar geleden opgeschoont, maar het blijven littekens. Hierdoor mist m'n eileider nog wel eens de eisprong en zijn er problemen bij de innesteling. Ik heb hierdoor al meerder miskramen gehad in het verleden.

13. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha ja dat is waar.. Hadden mijn vriend en ik het ook al over, en 5 is toch echt wel veel te veel, geen idee waar ik dat moet laten:D
    Ik moet eerst maar afwachten hoeveel potentiële springers er zitten woensdag!

Ik moet eerst 12 eisprongen hebben gehad voordat ik iui mag doen. En aangezien ik in dec ben begonnen en het nu feb is, en ik nog maar 1 eisprong heb gehad.. (Natuurlijk ben ik blij dat ik zover ben gekomen) duurt dat nog wel even:p

Zo dan heb je het ook niet makkelijk.. Mag je dan niet voor ivf gaan?

14. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    In Denemarken liggen de baby's in een doos. Vijf dozen moet je wel kwijt kunnen in huis ;)
    We gaan uit van positief nieuws woensdag, deze ronde gaat het zeker lukken.

Wat raar dat je zo lang moet wachten. Op dit tempo kan het meer dan 2 jaar duren voor je 12 eisprongen hebt gehad. Hopelijk heb je aan 1 eisprong voldoende.

Iui is voor nu goed. Het is de vorige keer zo ook gelukt. Daarnaast is ivf een stuk zwaarder en ik weet niet of ik de punctie aan zou kunnen. We proberen het gewoon nog een paar keer en kijken dan weer verder, mits het niet ondertussen raak zijn.

15. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha ik bedoelde in mijn buik😊 wij hebben thuis nog 2 kamers over dus dat is geen probleem ! Alleen zwanger zijn van een 5 ling kan denk ik veel complicaties geven. Ik zal echt moeten wachten tot woensdag helaas:( Dan pas kan ik een besluit nemen, en de gyn natuurlijk ook.

Ooh het is je dus wel gelukt om daar zwanger van te worden, dan moet dan nu ook lukken( gaan we van uit) !!

16. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    @kzh waar zit jij nu in je cycles?( zag net dat ik zo over jou berichtje heen heb gelezen, maar hoop ook dat de grote doorgroeien!)

@mofantje hoe gaat het nu met jou? Gaat het prikken goed?

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ NLH ; leuk, trouwen! :D Nee, hoogzwanger lijkt me dan niet heel fijn :p
    Maar, een trouwdatum voor volgend jaar valt nog een beetje te schuiven he ;)
    Druk is niet fijn!
    Ik had dat vorige cyclussen, door toekomstige omstandigheden (waar ik wegens privacy niet over uit kan wijden), maar werdt daar extra verdrietig en boos van als het niet gelukt was. Nu die plannen wat meer los gelaten, flexibeler en dat geeft een heel klein beetje rust.
    Al wil ik natuurlijk eigenlijk gewoon al lang hardstikke zwanger zijn, duh :p

Voorlopig nog zelf proberen dus! Hopelijk snel resultaat.

@ rietje ; dat werkt ook niet echt mee, verklevingen enzo :(
    en IVF lijkt me ook heftig inderdaad, als het via iui kan lukken zou dat natuurlijk fijn zijn.

@ nlh ; Ik ben cyclus nog aan het afbreken, had deze ronde niks (clomid) dus nu op dag 5 van provera kuur.
    Meestal word ik op dag 12 ongesteld, dus nog even geduld voor een nieuwe cyclus en nieuwe kansen.

** heerlijk chaotisch bericht haha. sorry :p

18. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Zo ik ben weer bijgelezen!
    Leuk trouwen nlh wij zijn nu bijna een half jaar getrouwd en het was een super dag. Ik zei altijd dat het me niet uitmaakte eerst een kindje en dan trouw en of andersom maar ben eigenlijk heel blij dat we dit echt als getrouwde eenheid aangaan. Klinkt beetje duf maar zo voelt t.

Prikken gaat wel goed, af en toe beetje buikpijn en tja mijn humeur is gewoon al maanden opvopvligend. Voor mijn gevoel is de kans dat er vrijdag al iets van mm groei te zien is zo klein. Maar toch hoop ik.

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ mofantje : dat ken ik! Wij zijn om die reden getrouwd voordat we probeerden zwanger te worden..
    Geen gedoe, één familienaam, en voor mij voelde dat alsof dat zo hoorde :)
    Al vind ik het ook mooi om bruiloften te zien met ukkies, ook bijzonder.

Ik hoop dat er iets is gegroeid, ik duim!

20. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    #60 Rietje84, 24 feb 2015
    Laatst bewerkt: 24 feb 2015
    Grappig, wij wilde ook eerst getrouwd zijn voor we zwanger zouden worden. Ondertussen is dat al weer bijna 9 jaar geleden 😊

Ik ben vanochtend bij de gun geweest. Er zitten schijnbaar nog een hoop follikels van afgelopen ronde waardoor ik nu een maand moet wachten tot we verder kunnen. Waarschijnlijk heb ik ook geen eisprong gehad en is de bloeding gekomen doordat ik gestopt ben met de hormonen. Volgende ronde moet ik bij een positieve ovulatietest voor de zekerheid ook bloedonderzoek doen om dit nog een keet te voorkomen. Daarnaast krijg ik ook ondersteuning na de iui. Welke medicijnen weet ik nog niet.
    Al met al flink balen 😞

Deel Deze Pagina