Wooow gefeliciteerd rietje, overduidelijk donkerder geworden!, Shalluy, streep is streep en als die op blijft lopen voor jou ook heel erg spannend!! Toch krampjes van innesteling ipv menstruatie? Nlh, haha had het verkeerd begrepen ... Maar ook bij jou zal het erom hangen hoeveel het er kunnen worden voordeel van meer,ing is denk ik wel snel een donkere streep op test ivm meer hcg, hormoon of is dat een mooi gedachte van mij, maar nit waar? Hahaha succes met je wachtweken!!
Dank jullie wel! Ik ben op dit moment helemaal in de 7de hemel Bn ik niet voor niets zo moe en misselijk Shally, streep is streep en op jou test is hij duidelijk te zien. Gefeliciteerd!!!! Ik heb expres een gevoelige test van het kruidvat gedaan omdat die wat gevoeliger zijn. Misschien een idee voor jou als je mee zekerheid wilt. Anne, bij een meerling stijgt de hcg inderdaad sneller, maar heb je ook mee klachten. Ik was tijdens m'n vorige zwangerschap verschrikkelijk misselijk maar dat kwam volgens de gyn doordat het een tweeling was. Overigens werd ik pas misselijk na 5 a 6 weken, dus nog niet gelijk.
Kzh, we schelen nog gen week en shally, wij lopen gelijk. Het zou wel heel leuk zijn als het bij de rest nu ook raak zou zijn, fan lopen we ongeveer gelijk op. Kzh, hoe voel je je verder? Al ergens last van?
Ik heb nu even pauze omdat ik begin maart een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Zat in de linker eileider. Die ben ik dus nu ook kwijt. Ik ben zwanger geworden door OI en spuiten van Gonal-f 100 eenheden. Ik ben hiermee bezig omdat ik ook PCO(S) heb. Nu eerst psychisch en lichamelijk herstellen voordat ik weer begin. Dit was mijn eerste zwangerschap. Na 7 weken een laatste consult bij de Fertiliteitskliniek in Hengelo. Er was wel een placenta, geen vruchtzakje. Diezelfde dag nog naar de gynaecoloog. HCG en inwendige echo zeiden dat ik zwanger was. Het kon in de baarmoederwand zitten, die kunnen ze alleen niet zien op een inwendige echo. Woensdag, donderdag en vrijdag onder controle gestaan. Vrijdags toch geopereerd. In ieder geval een curettage en misschien gingen ze verder kijken. En toen kwamen ze achter de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Die zat goed verstopt.
Jeeej rietje nu is het toch wel duidelijk lijkt mij!! Gefeliciteerd !! Shally jij ook gefeliciteerd!! Hoop dat het alleen nog maar oploopt! Het begint langzaam een zwanger clubje te worden!, hoop dat de rest snel aan mag aansluiten. Haha ojee ik lach nu nog wel maarja gewoon hopen dat alles goed gaat. Misschien was het ook wel heel naïef maar elke keer hormoon pillen krijgen voor niks en dan krijg je een middel wat helpt en dan moet je het telkens afbreken. Het leek wel als of ik met een stuk taart alleen werd gelaten en dat ze tegen mij zeiden " niet op eten" tjaaa de verleiding was te groot.. Misschien wel een domme fout van me, maar soms moet je risico's nemen. Hopen dat het gewoon goed uitpakt Maar als rietje de streep al duidelijk had op de test ( met een 2 ling) dan moet die van een 6 ling er helemaal van af knallen. Jammer dat je dan niet kan zien van hoeveel je zwanger bent. Akkie ik ken ook iemand die dat heeft moeten mee maken.. Verschrikkelijk! Eerst ben je heel blij want je bent zwanger, en dan kom je achter zoiets .. Hoop dat je in de volgende ronde beloond word! Wist een van jullie nou, hoe het kon dat ik dag na pregnyl licht roze had bij het afvegen? En daarna niks meer.
Akkie wat heftig zeg. Dat is ook echt mijn grootste angst nu zwanger worden met 1 eileider kan wel toch? Heel veel sterkte meid!! Neem de tijd voor de verwerking. Rietje, we lopen dan inderdaad gelijk op. Grappig! Hopelijk gast het deze keer gewoon goed en ga ik mama worden ik hoop het zo!! En jij ook natuurlijk !
Met L praatte ik ook in een mmm club, en daar ook met 5en tegelijk zwanger. Zo toevallig he! Ik hoop hier snel IEDEREEN op roze! Misselijk, maagzuur, darmen. Vooral dat. Maar vind het niet erg, heb graag zwangerschapskwaaltjes Oh, en mn borsten, AUW!
Oh he wat naar! T lijkt wel of ik het steeds vaker hoor Hopelijk ben je snel hersteld zodat jullie weer verder kunnen!
@ shally naar wat men zegt kun je prima met 1 eileider zwanger worden. Ik ga denk ik ook pas weer het traject in OF in de vakantie OF er na. Moet nu nog niet aan het verplichte 'huiswerk' denken.
Gefeliciteerd rietje en shally! wat een nare ervaring akkie! Hoop ook dat we snel allemaal op roze gaan ik blijf duimen. Morgen eerste meting. Ik ben alleen weer ziek. Normaal nooit vaak ziek maar sinds injecties elke keer iets!
Succes morgen mofantje! Vervelend dat je ziek bent, er heerst ook gewoon enorm veel deze winter he! Shally, mooie testen hoor!
Nlh, nee he zelf niet gehad!! Wel raa misschien even vragen bij de assisstent? shally gefeliciteerd hij is erg duidelijk! Akkie, wat vreselijk wat je hebt moeten doormaken! Hoop dat je snel herstelt en weer verder mag! Wanneer wou je op vakantie gaan? Mofantje, ik schud je hand,,, ben zelf ook al ziek sinds donderdag! Neem te weinig rust dus gaat ook niet echt over dinsdag thuis, wo en do middag thuis! Blegh... Sinds injecties ook vaker ziek! Erg vervelend
Nlh, even graven in m'n geheugen maar volgens mij herken ik het niet. Kan het niet te maken hebbe dat je eisprong eraan zit te komen?
Ik heb dat nooit gebruikt, heb echt geen idee nlh. Misschien even assistente vragen? Heb je al gegoogled? Hier met cb indicator, 2-3 weken! Dus dat is mooi!
AnnevdH wij hebben in Overijssel bouwvakvakantie. Geen idee of we nog weg gaan, ik denk het wel. Moet eerst emotioneel weer wat sterker zijn ook, voor ik het weer aandurf. En ik moet ook nog niet denken aan het verplichte huiswerk wat ik normaal al na een week of 3 mee krijg. Of klinkt dit heel vreemd?