Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ook ik denk dat het de pregnyl is. Mocht je de komende dagen blijven testen dan kan je zien wanneer die negatief is. Daarna kan komt natuurlijk weer een positieve test :) Nog een kleine week en je weet meer :)

Anne, success morgen met de meting. Hopelijk heb je goed nieuws

2. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    #662 Never lose hope, 22 apr 2015
    Laatst bewerkt: 22 apr 2015
    Ik test wel even door tot dat hij wit is, zal morgen wel zo zijn want vandaag was hij al bijna wit.

Misschien vraag ik nu wel iets heel geks, maar heb sinds gister ofzo dat ik slecht zie, soms wat wazig haha.. Kan dat ook door die pregnyl komen?? :p;)

3. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Nooit van gehoord dat je wazig gaat zien van de pregnyl. Ik ken het wel als zwangerschapssymptoom ;)

4. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha nou dat is wel heel vroeg daarvoor.
    Hoe gaat het met je?

5. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Anne me duimen draaien voor morgen!!

6. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    2 E meting gehad dinsdag en aangezien ik me die ochtend echt vreselijk voelde is manlief meegegaan en heb ik geprobeerd een niet alles weg te glimlachen. We hadden een verpleegkundige waar het niet zo mee klikt maar toen ze zei dat ze aan me kon zien dat t niet goed ging brak ik al.
    Weer niets aan groei te zien op echo en weer hormonen omhoog. We hebben nu afspraak bij psycholoog op de afdeling en ik hoef pas dinsdag weer voor meting en spuit nu 100.

7. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Poeh heftig mifantje! Wel fijn dat je je man bij je had op dat moment!! Is ook echt een zwaar traject en is niet goed als je het doet opkroppen dus gesprekken met psycholoog zullen je vast wel goed doen!

Hier vandaag op Cd11 weer meting, geen eigroei te zien helaas! Moet zaterdag terug komen omdat het maandag koningsdag is en tot dinsdag wachten vons ze wel iets te lang! :)

8. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wat heftig Mofantje. Goed dat je man er bij was en ook heel goed dat je naar de psych gaat. Hopelijk kan hij/zij je helpen. Het traject waar je in zit is niet niks en gaat je zeker niet in de koude kleren zitten.
    Hopelijk zorgt de verhoging nu wel voor resultaat. M'n duimen draaien.

Anne, wat balen dat er bij jou ook nog niks te zien is. Mag je nu ook verhogen of heeft dat weinig zin? Hopelijk groeit er zaterdag wel iets moois.

9. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    mvm is net geweest en de test was op zich wel goed, alleen mag ik nog niet gelijk starten en moet ik wachten tot maandag. Op zich is dat niet raar aangezien je normaal pas met 6 weken begint, maar het maakt me wel aan het twijfelen. Wat zal ik blij zijn als die 40 weken er op zitten en ik een gezond kindje in m'n armen mag houden.
    Wat doen we onszelf toch aan. Eerst de spanning van het zwanger worden, daarna de spanning van het zwanger blijven!

10. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Mofantje, fijn dat je man mee kon. Wat een gedoe ook allemaal he.. Echt een moeilijk traject. Elke keer word er weer een beetje hoop weggenomen op deze manier. Het is inderdaad goed om dit met een psych te bespreken, even alles er uit gooien. Ik hoop dT de 100 wel iets gaat doen!

He Anne wat balen nou!! Je kan bijna zeggen dat je er aan gewend raakt, een ei .. En weer weg..:( Maar je blijft nu 150 spuiten? Misschien hebben de eitjes net wat langer nodig. Wel fijn dat je zaterdag terecht kan, anders zit je ook maar te wachten en te denken van goh zou het wat doen?.
    Duimen duimen duimen.

Snap dat het je aan het twijfelen maakt rietje! Maar het hoeft natuurlijk nog niks te betekenen. Knuffel

Hier vandaag streepje het zelfde als gister, dus het gaat niet zo snel er uit. Morgen maar weer testen.

11. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Rietje, wat is mvm? 6 weekjes is ook nog zo vroeg! Maar denk dat ik zelfde zal hebben als jij.. Eerst zoveel soanning om zwamger te worden en vervolgens om zwa ger te blijven! Komt vast goed!! :)

Nlh, je hebt nog eventjes! Jezelf ook niet te gek maken met zovaak testen joh je weet het toch pas dit weekend of zelfs lopende week pas! :) voel je iets??

Ik zit al op hoogste dosering dus zit weinig ophogen bij! Zit pas op dag 11 dus ik weet niet beter dan dat het bij mij oas na dag20 tot nu toe is geweest dat er eitje groeide! Dus maak me nog. Iet zo zorgen! Heb liever dat ze zeggen: hey je bent zwanger!!....... Hahahaha maar dat zit e rnatuurlijk niet in :p zu leuk verrassing zijn haha

12. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Jaa die drie woorden " je bent zwanger " waauw! Komt hopelijk ook snel bij ons ook bij mofantje! Er kan nog van alles gebeuren Anne!

Uhm heb echt een gevoelige buik, dus loop de hele dag met mijn knoop los haha. Pas me bh's ook niet meer goed, maar dit heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Maar ik maak me er niet gek mee, wil weten wanneer de pregnyl er uit is, is wel handig voor de volgende keer.

Heb je er zelf ook last van dat je meer hormoon spuit?

13. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Anne, mvm betekend moeders voor moeders. Als je tussen de 6 en 16 weken zwanger bent kun je urine afstaan zodat ze van de hcg pregnyl kunnen maken. Aangezien ik dat zelf ook nodig heb gehad wil ik wat terug doen.

Dat zou zeker een leuke verassing zijn maar ik vrees voor je dat dat er niet in zit. Jammer dat je niet verder kan ophogen. Ook niet met een ander medicijn? Hopelijk gaat het dit keer beter en sneller en hoef je niet zo lang te spuiten.

Nlh, hopelijk zijn dat allemaal goede tekens. Nog een paar dagen proberen geduld te hebben en je weet het zeker.

14. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Vandaag witte test. Dus ga nu maandag/dinsdag weer testen denk ik. Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden natuurlijk :)

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Spannend nlh!

16. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Nlh, spannend. Nu hopen dat je het zo lang volhoudt om niet te testen.

17. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha ja gaat wel lukken want als ik eerder test heb ik nog meer kans op een witte test en dan voel ik me gelijk weer zo rot. En misschien breekt de ongesteldheid wel gewoon door.

18. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    #678 Never lose hope, 24 apr 2015
    Laatst bewerkt: 24 apr 2015
    Sasiej hoe is het met jou? Waar in je cycles zit je nu?

Keek net weer even naar mijn test, moest vanmorgen snel en toen dacht ik dat ik niks zag. Maar zat dus wel wat.. Morgen maar weer;p

19. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Kan indroog lijntje zijn nlh! ;) haha maar je eet na dit weekend in ieder geval meer! Soannnendddd!!

Hier verder geen bijzonderheden... Morgen weer terug dus ben erg benieuwd! :) fingers crossed!

20. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja zou kunnen. Maar bij het kijken dacht ik dat het de schaduw was. En het was wel een breed streepje. Maar ik weet niet hoe ik foto's kan plaatsen haha. Kijk morgen wel even beter.

Spannend hoor! Hoop echt dat er wat gegroeid is. Het liefst zo groot dat je de pregnyl kan zetten! :)

Deel Deze Pagina